۷۴۹۷۸۰
۱۱ نظر
۵۰۰۹
۱۱ نظر
۵۰۰۹
پ

کرباسچی: جنگی بین ایران و آمریکا رخ نمی‌دهد

دبیر کل حزب سازندگی درباره صحبت برخی از تحلیلگران مبنی بر احتمال بالای بروز تنش و جنگ بین ایران و آمریکا گفت: جنگ و حمله و ... قطعا پیش نمی‌آید اما این حالت تعلیق و بینابینی خیلی بر زندگی مردم و عدم آرامش تاثیر دارد و باید از روش‌هایی استفاده شود تا بتوان این وضعیت را به ثبات رساند.

اعتماد آنلاین: غلامحسین کرباسچی، دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به اظهارات حسن روحانی رییس‌جمهوری و هشدارهایی که نسبت به رییس‌جمهوری آمریکا مطرح کرد، گفت: آقای روحانی و همکارانشان باید بیشتر از اینکه در سخنرانی‌ها احساسی و شعاری حرف بزنند برنامه دولت برای اداره کشور در شرایط جدید را مطرح کنند و به حل وفصل مسائل و مشکلات مردم بپردازند.

کرباسچی: جنگی بین ایران و آمریکا رخ نمی‌دهد

او با اشاره به لزوم اعلام برنامه از طرف دولت، گفت: با این کار هم نگرانی‌های مردم تقلیل پیدا می‌کند و هم طرف‌های خارجی توانایی‌ها و قدرت واقعی حل بحران‌ها را از طرف ایران در‌می‌یابند. با این برخوردها است که پاسخ عملی مدیران اجرایی به دسیسه‌گران داده می‌شود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با توجه به وضعیت کشور و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گفت: بالاخره مردم ایشان را انتخاب کرده‌اند تا آرامش، امنیت و رفاه‌شان را تأمین و مسائل زندگی‌شان را حل‌وفصل کند و در یک جمله وعده‌های انتخاباتی را عملی کنند. الان اگر به فضای تبلیغاتی داخل و خارج توجه کنیم آنچه مردم را ناراضی و توطئه‌گران را به طمع انداخته عمدتا ضعف‌ها و نارسایی‌های داخلی است که نقش اصلی در حل آنها را رئیس‌جمهور و همکاران باید ایفا کنند.

کرباسچی درباره صحبت برخی از تحلیلگران مبنی بر احتمال بالای بروز تنش و جنگ بین ایران و آمریکا گفت: جنگ و حمله و ... قطعا پیش نمی‌آید اما این حالت تعلیق و بینابینی خیلی بر زندگی مردم و عدم آرامش تاثیر دارد و باید از روش‌هایی استفاده شود تا بتوان این وضعیت را به ثبات رساند.

اگر اتفاقی رخ دهد مردم حتما پای کشور می‌ایستند اما بالاخره زندگی دارند و سیاستمداران و مدیران کشور باید راه اداره زندگی مردم را در هر شرایطی هموار کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پناه بر خدا

    • حسین

      جنگ همیشه باعث از بین رفتن زیر ساختها ی کشور های درگیر میشود وهم‌ باعث کشته شدن وآواره شدن مردم وشرايط کنونی با شرایط کشور جنگ زده چندان تفاوتی ندارد مضاف اینکه ما در جنگ تحمیلی هشت ساله اکثریت نیروهای وفادار ومومن به انقلاب را از دست دادیم در جنگ اقتصادی وسیاسی هم همین اتفاق افتاده خیل عظیمی از مردم نا امید ند وانتظار ات خود را از انقلاب دست نیافتنی می بینند بهر حال دستگاه حاکمه نیازمند حمایت ملت است واگر این حمایت ها از بین برود برای دشمن مسیر هموار تر می شود لذا باید فکر عاجل نمود

    • بدون نام

      اخرش جام زهر سر میکشن خبالت تخت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه دیگه!
        ایندفعه دیگه جام زهری وجود نداره
        ایندفعه دیگه از اون دفعه ها نیست
        موضوع جدیه

    • بدون نام

      حرف حق درسته

    • خوزستانی

      واقعا ملت اینقدر ترسو شدن که از جنگ بترسن، من مطئنم فقط کسانی که آقازاده و بی دین هستن از جنگ با شیطان بزرگ هراس دارند،چونکه اساسا به شهادت اعتقادی ندارن و وابستگی به دنیا و زندگی مادی شدیدی دارند اما بدونید که زندگی شما هم تموم میشه و جهنم در انتظارتان است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شیطان خانگی رو فراموش نکنیم مردم دارن از فشار اقتصادی زجر میکشن . همه تو خیابون عصبی هستن . شعار شیطان بزرگ دیگه مردم رو خسته کرده و اکثرا میدونن این شعار برای فریبه مردمه

      • بدون نام

        همشهری چرا چرت میگی میخای بجنگی یه چماق وردار حمله کن به امریکا پای مارو وسط نکش

    • بدون نام

      آقای کرباسچی از کجا مطمئنی که جنگ و حمله هوایی و غیره پیش نمی آید؟؟؟؟

    • بدون نام

      البته اگر هم دربگيره امثال شما نگران نباشند
      چون مردم سپر بلاي شما هستند
      شما به امورات اقتصادي و....برس

    • بدون نام

      معلومه.جنگ‌زرگری است‌اون منافع خودشوازایران میگیره‌آقاراده هاوخانم‌زاده هاهم توامریکاحال می کنندگوربابای ملت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج