adexo3
۷۵۱۳۲۲
۱۸ نظر
۵۰۰۸
۱۸ نظر
۵۰۰۸
پ

ج.ا: آقای رئیس جمهور! رجزخواندن‌های ترامپ، دامی است برای کشاندن شما به وسط معرکه

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: شان رئیس جمهوری اسلامی ایران بالاتر از این است که پاسخ رجزخوانی‌های یک کاباره‌دار که حالا در کاخ ریاست جمهوری آمریکا جا خوش کرده است را بدهد.

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: شان رئیس جمهوری اسلامی ایران بالاتر از این است که پاسخ رجزخوانی‌های یک کاباره‌دار که حالا در کاخ ریاست جمهوری آمریکا جا خوش کرده است را بدهد. منظور این نیست که در برابر او باید سکوت کرد، قطعاً سکوت جایز نیست، ولی جواب او را باید افرادی در سطوح پائین بدهند البته با تاکید بر اینکه شرافت آن‌ها ایجاب نمی‌کند خود را تا سطح نازل افرادی مانند ترامپ و پمپئو پائین بیاورند.

ولی از آنجا که باید پاسخی به آن‌ها داده شود چاره‌ای غیر از این نیست. توصیه ما به آن‌ها هم این است که با تکیه بر منطق و واقعیت‌ها و با رعایت موازین، به ترامپ و پمپئو پاسخ بدهند و از چارچوب اعتدال خارج نشوند.

آقای رئیس جمهور! مردم ایران شما را به اعتدال می‌شناسند و روش اعتدالی شما در چهار سال اول ریاست جمهوریتان باعث شد در دور دوم هم به شما رای بدهند. هم اکنون هم از شما انتظار دارند اعتدال را در گفتار‌ها و رفتارهایتان رعایت کنید. مردم اکنون به مرحله‌ای از بلوغ سیاسی رسیده‌اند که به درستی این نکته را درک کنند که انقلابی باید ماند و با روحیه انقلابی باید اهداف انقلاب اسلامی را محقق ساخت، نظام جمهوری اسلامی را تقویت کرد و بر مشکلاتی که دشمنان برای مردم و کشور به وجود می‌آورند غلبه نمود.

مردم، احساساتی شدن و سخنان تند گفتن را نشانه انقلابی بودن نمی‌دانند، عاقلانه عمل کردن را که حلال مشکلات است علامت انقلابی بودن می‌دانند. به همین دلیل است که مردم ایران، شما را به خاطر به سرانجام رساندن برجام تحسین می‌کنند و از ترامپ که برخلاف منطق و با تکیه بر تفکر افراطی، آمریکا را از برجام خارج کرد متنفرند و او و وزیر خارجه تازه کارش را دشمنان شماره یک خود می‌دانند.

شما اگر وقت و فکر و همت خود را صرف حل مشکلات داخلی و تقویت سیاست خارجی کنید، بهترین پاسخ را به دونالد ترامپ و مایک پمپئو و همفکران و شرکای توطئه گر آن‌ها خواهید داد. امروز در بخش داخلی کار مهم شما ایجاد تحول در دولت با گماردن افراد توانا و تازه نفس در مناصب اقتصادی، برنامه ریزی و مدیریت سیاسی، مقابله با مفاسد و حل مشکلات معیشتی مردم و در بخش خارجی تلاش حساب شده و منطقی برای حفظ برجام علیرغم خروج آمریکا از آن است.

هر چند عده‌ای تلاش می‌کنند برجام را کوچک و حتی بیهوده جلوه دهند، ولی مردم ایران و عقلای جهان می‌دانند برجام دستاورد بسیار مهمی است که دولت شما توانست آن را برای ملت ایران به ارمغان بیاورد و کینه توزی ترامپ با برجام، روشن‌ترین دلیل براین واقعیت است.

این روز‌ها نیز رجزخوانی‌های هماهنگ ترامپ و پمپئو، دامی است که برای کشاندن شما به داخل آن پهن شده است و شما نباید به این دام بیافتید. اینکه وقتی به مصاف لفاظی‌های ترامپ می‌روید همان کسانی که برای تخریب برجام هر کاری از دستشان بر می‌آمد کردند حالا از شما تمجید می‌کنند، روشن‌ترین نشانه این است که شما نباید گرفتار این دام شوید.

مردم ایران قدر خدمات نظام جمهوری اسلامی را می‌دانند و همانطور که در جنگ تحمیلی نشان دادند هر متجاوزی را پشیمان می‌کنند، امروز هم اگر آمریکای ترامپ حماقت کند همه در برابر او می‌ایستیم و پشیمانش می‌کنیم، اما این هوشیاری را هم داریم که بهانه‌ای برای ماجراجوئی به دستش ندهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تا می توانید روحانی شیر کنید مردم را بدتر از این بدبخت کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا اتش که از اینور طرف ! شروع شد والا مشتاقان جنگ اینور هستند نه اونور اخه خیالشون راحته که بچه هاشون !!!اونور هستند وهمه بلاها داره سر اینور میاد

    • بدون نام

      قابل توجه مسولین وریس جمهور معتدل ملت نان ندارند اول فکری به حال شکم ملت باش بعد برو با ترامپ بجنگ چون شکم گرسنه ایمانی ندارد وتوانایی جنگیدن ندارد بنا به فرموده حضرت علی که فرمود قفر که از در وارد شد ایمان میرود اول شما به جنک اختلاس گران ودشمنان داخلی ملت که مثل زالو خون ملت و میمکن برو بعد وارد فاز وعرصه بین الملل

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما نترس گرسنه نمی مانی ،زمان جنگ هم مثل شما زیاد بودند ،اما مردان جنگ جورشان را کشیدند ونگذاشتند که از گرسنگی بمیرند .

    • بدون نام

      از زبون مردم حرف نزن اتفاقا اغلب مردم مخالف تنش هستتد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا...مردم به موقع جوابشون را میدن حالا عجله نداشته باشند هم چنان که مردم تا الان صبور بودن

    • بدون نام

      احسنت حرف حق را زدید

    • بدون نام

      حالا اگه جواب نمیداد همین روزنامه میگفت چرا خود روحانی جواب نداد

    • بدون نام

      این سگ زرد هیچ غلطی نمی تواند بکند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بخدا ترامپ همه چیز می تواند بکند

    • بدون نام

      اقاي روحاني اگه ميخاي جواب بدي بيا مردم رو سير كن دلار رو پايين بيار سكه رو ارزون كن قيمت گوشت و لبنيات رو پايين بيار اين ميشه بهترين جواب

    • بدون نام

      روحانی تازه داره از دامی که آقایان اصلاح طلب براش درست کردن خارج میشه. الان بین مردم از برجام بگین تا واکنش مردم رو ببینید.

    • بدون نام

      بابا با چه زبانی بگوییم گرسنه ای با گوشت و میوه وهندوانه وخربزه خدا حافظی کردیم دیگر ایمانی برای ما نمانده همینطور بماند با نماز هم خداحاظی بکنم به گردن این دولت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف حساب

    • بدون نام

      همین کاباره داری که میگین, چندین میلیون نفربهش رای دادن,

    • بدون نام

      سخن قانع کننده ای است ،چون ایران به پشتوانه ملتش قدرتمند است و قدرتمند از بکار بردن الفاظ تند و اشکار میپرهیزد ،جواب لفاظیهای ترامپ کاباره چی را که بکار بردن هر لفظی بوسیله او بعید نیست ،سخن محکم ودر لفافه است واگر او معنی این سخنان را نفهمد ،کسانی هستند که به او تفهیم کنند .

    • انصاریان

      عجب ج .ا و کیهان که خودشان دائما بر طبل جنگ میکوفتند چرا امروز از معرکه گریزانند.
      شما بودید که خط دادید به عده ای که به سفارت و کنسولگری عربستان تجاوز کنند و حقوق رسمی بین الملل را زیر پا بگذارید که یکی از مهمترین چالش های که تبعات بعدی را به دنبال داشت همین جهل حاکم بر عقل شما و پوشش بلادرنگ شهرک ها و آزمایش های موشکی در زمان مذاکره و مستندهای گرگ و ....‌ غیره بود . حالا وسط دعوا نرخ تعیین می کنید . همچون جنگ تحمیلی . ای کاش حقوق مدنی ما آنقدر قوی بود تا تک تک شماها و حسین شریعتمداری ها را به عنوان خائن و ارسال کدهای محرمانه به دشمن مجازات میکرد.

    • بدون نام

      افرین انصاریان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج