۷۵۱۵۹۵
۱۲ نظر
۵۰۰۲
۱۲ نظر
۵۰۰۲
پ

جوانی: تهدید ایران، یک تهدید معتبر است

معاون سیاسی سپاه می‌گوید که اگر کسانی بخواهند منافع ایران را به خطر بیاندازند، ایران هم منافع آنها را با امکاناتی که دارد، به خطر می‌اندازد.

خبرگزاری ایرنا: معاون سیاسی سپاه می‌گوید که اگر کسانی بخواهند منافع ایران را به خطر بیاندازند، ایران هم منافع آنها را با امکاناتی که دارد، به خطر می‌اندازد.

سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه درباره توان ایران برای بستن تنگه هرمز و یا ناامن کردن دریای سرخ، گفت: اگر آمریکایی‌ها بخواهند مبنا را بر زورگویی بگذارند، طبیعی است که نیروهای مسلح ایران در راستای حفاظت از منافع ملت ایران از توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود بهره‌برداری کنند.

اگر کسانی بخواهند منافع جمهوری اسلامی ایران را به خطر بیاندازند، ایران هم منافع آنها را با امکاناتی که دارد، به خطر می‌اندازد.

وی با بیان اینکه موقعیت ژئوپلتیکی ایران هم به گونه‌ای است که بدون حضور جمهوری اسلامی تامین امنیت آبراه‌های منطقه میسر نیست، تصریح کرد:‌ این امنیت متاثر از اراده نظام سیاسی در ایران است.

بر همین اساس است که وقتی کشوری ایران را تهدید می‌کند و این موضوع را مطرح می‌کند که اگر بخواهد می‌تواند جلوی صادرات نفت ایران را بگیرد، تهدید متقابل ایران، یک تهدید معتبر است.

سردار جوانی افزود: واقعیت‌های دهه‌های اخیر نشان می‌دهد مهم ترین عامل بی ثباتی در منطقه مداخلات خارجی و عواملی که به نوعی وابسته گروه‌های خارجی و کشورهای فرا منطقه‌ای بوده‌اند، بوده است.

معاون سیاسی سپاه تاکید کرد: ما نمونه این نا‌امنی‌ها در کشورهایی مانند سوریه، پاکستان، عراق و افغانستان مشاهده کردیم.

امروز آبراه خلیج فارس و تنگه هرمز از امنیت خوبی برای انتقال انرژی و نفت برخوردار است و بسیاری از کارشناسان جهان به نقش بی بدیل جمهوری اسلامی در برقراری امنیت این منطقه تاکید می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: عملی شدن این موضوع به موقعیت راهبردی ایران و اشرافش بر آبراه‌های این نقطه از جهان و امکانات و توانمندی‌ها و اراده سیاسی نظام مستقر در ایران بر می‌گردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عنقا

      شما چه منافعی دارین تنگه هرمز یه طرف بقیه مسایل یه طرف هرچی هست دیگه زور زدنهای زندگی بایدتمام بشه حتی اگر جنگی درپیش خدا کنه که حرف شماباشه

    • بیپول

      ماملتی نیستیم که از تهدید کسی مانند ترامپ بترسیم ما همان ملتی هستیم که 8سال در برابردنیا ایستادیم و از خود مردانه دفاع کردیم وکشورهای منطقه بدانند فریب امریکا را نخورند با اتش بازی نکنند و امریکا نقشه ی به جان انداختن ما مسلمانان را در سر می پروراند واگر موفق شود همه یکسان متحمل خسارت می شویم وامریکا از دور نظاره گر وبرنده جنگ خواهد بود چون هم اصلحه رامی فروشد وهم ثروت هایمان را تاراج می کند پس همه ما باید هشیار باشیم وتن به این بازی خطر ناک ندهیم

      پاسخ ها

      • یک ایرانی

        این کشور ظرفیت عظیمی دارد و بدون آمریکا هم می شود و ما آن را در طوا این ۴۰سال نشان دادیم فقط کدخداپذیران باید از خواب غفلت بیدار شوند و به خدا باوران بپیوندندتا با اتکا به ظرفیت های داخلی مشکلات موجود حل شود در آن صورت هیچ دولتی حتی آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند

    • پارسا طولابی.

      ای ترامپ دیوانه ما دهه چهلیها هنوز له کوری چشم تو زنده ایم هشت سال با نصف جهان جنگیدیم پس بترس از روزی که بخوای حمله کنی بخاطر ناموس وپرچم سه رنگ ازجان گذشته ایم اگه رگ غیرت جوان ایرانی بجوش بیاد تو که سگی بیش نیستی نتانیابو وولیعهد عربستان بن سگ پشیمان میشن حالا فقط مثل سگ زرد واق واق میکنی خشم جوان ایرانی خیلی سنگینه در موقع گرفتاری تمام طوایف ایران به شگل یه طایفه بنام رزمنده میشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الآن باید دهه 70و80 60 برن جنگ که پاشون را هم نمیگذارند که آقازاده‌ها کشورهای اروپایی حال کنن مگه خر شدیم

    • بدون نام

      دلار نزدیک به ده هزارتومان واقتصاد فلج اخه رو چه حسابی قدرت نمایی میکنید واقع بین باشید ما از دید شما که فکر میکنید ضد انقلاب شماییمـ ضد ایران نیستیم بخدا عاشق کشورمونیم اما از ادمهای بی خرد که کشور رو به این روز انداختن متنفرم وارزوی نابودی براشون میکنم

    • بدون نام

      من با سیاستهای سپاه کاملا موافق هستم چون سپاه مخلص است ومن هم مثل انها حاضرم برای کشور و اسلام جانفشانی کنم امریکا وامثال ان نمی توانند غلطی بکنند تهدید اصلی سیاستهای غلط دولت مردان در استفاده از بیت المال است که توزیع عادلانه ندارد

      پاسخ ها

      • آرش

        حرف های شما را پسندیدم.

    • بدون نام

      ترامپ فکر میکنه ما ازش میترسیم
      ما یه چی سیاهی داریم پناه به خدا
      اگه بلند بشه روزگارتون سیان

    • بدون نام

      امریکانیازنیست بامابجنگدبوسیله نیروهای داخلیش که دربازارواقتصادوسیاست های اقتصادی می باشندفشرعظیمی ازماراازپای درمی اورد.

    • بدون نام

      نمیدونم توقران به کافرها گفته هروقت مسلمانان رادیدید گردن بزنید یا به مسلمانان گفته

    • بدون نام

      یه مشت پیرمرد تو دولتن همه افراطی
      ...برای مردم تصمیم میگیرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج