جاباما
۷۵۲۰۳۴
۸ نظر
۵۰۱۵
۸ نظر
۵۰۱۵
پ

آخرین مهلت فعالیت تلگرام‌طلایی و هاتگرام

دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: آخرین مهلتی که به فعالیت بدون فیلتر نسخه های فارسی تلگرام از جمله هاتگرام و تلگرام طلایی داده ایم ۱۵ شهریورماه است.

خبرگزاری مهر: ابوالحسن فیروزآبادی امروز در جریان بازدید از نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۴ در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر حمایت صورت گرفته از فعالیت نسخه های فارسی تلگرام در کشور گفت: در حقیقت ما از ابتدا در سیاست های خروج از انحصار تلگرام دوران گذاری را برای فعالیت نسخه های فارسی این شبکه در کشور قائل شدیم و پذیرفتیم که شبکه های هاتگرام و تلگرام طلایی بدون فیلتر چندماهی در کشور فعال باشند.

وی افزود: اما آخرین مهلتی که به اینها داده ایم، ۱۵ شهریورماه است و این شبکه ها باید تا این تاریخ به پیام رسان صددرصد بومی تبدیل شوند.

دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه در زمینه مصوبه حمایت از پیام رسان های بومی و خروج از انحصار تلگرام تکالیفی برای برخی وزارتخانه ها و سازمان ها تعیین شده بود، گفت: تقریبا تمامی دستگاه ها همکاری خوبی با مرکز ملی فضای مجازی برای اجرای این مصوبه داشته اند.

وی تاکید کرد: موضوع کمک وزارت ارتباطات به فعالیت فیلترشکن ها را قبول نداریم و چنین چیزی وجود ندارد. بحث این است که ممانعت از فعالیت فیلترشکن ها در کشور توسط شرکت ارتباطات زیرساخت باید برای ایمن سازی و مصون سازی شبکه مخابراتی کشور با دقت بیشتری انجام پذیرد.

وی گفت: این اواخر در زمینه ممانعت از فعالیت فیلترشکن ها در کشور نقص هایی دیده می شود که امیدواریم وزارت ارتباطات مانند گذشته در این زمینه اقداماتی صورت دهد و به شرایط قبل از یک ماه اخیر بازگردد و به همان میزانی که جلوی فیلترشکن ها را می گرفت، هم اکنون نیز همین اقدام را انجام دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما هر وقت تونستین قیمت دلار را کنترل کنید ، شبکه های مجازی را هم می تونین فیلتر کنید ! روسیه با اون عظمتش در فیلترینگ موند آخه شما چی میگید !!!! مگر اینکه بخواهید ملت ارتباط با اینترنت جهانی را قطع کنی. که د. این صورت بالن ها خیلی زودتر بر افراز ایران حرکت خواهند کرد !

      پاسخ ها

      • بی نام

        زیبا بود

    • TNT2

      ملت درگیر مشکلات اقتصادی وحشتناک خودشونن اینها فکر مسدود کردن این و اون ...که چطور برن رو مخ ملت

    • بی نام

      هوف. یه عالمه جایگزین براش هست. رویای فراگیر شدن سروش رو با خودتون به اون دنیا می برید. اتفاقا می خواستم طلاییمو پاک کنم. حالا دیگه مطمئن شدم.

    • کوروش

      باز هم شروع شد دوباره با راه اندازی بحث فیلترینگ میخوان فکر مردم رو پریشون کنن تا از گرونی دلار و سکه و ارزاق عمومی صحبت نشه

    • بدون نام

      اینترنت وتلگرام بره بجهنم مهم نون واب هست

    • بدون نام

      شما زور بیخود میزنین...زنده باد فیلتر شکن

    • عباس

      اگر بخشی از مشکلات روزمره مردم و دولت حل بشود سریعتر انجام داده شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج