اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۵۲۱۸۰
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

تکذیب آتش‌سوزی در کاخ موزه سبز سعدآباد

به‌دنبال درج اخباری درباره آتش سوزی در کاخ‌موزه سبز مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد در برخی رسانه‌ها، روابط‌عمومی این مجموعه فرهنگی‌تاریخی ضمن تکذیب حریق در این کاخ توضیحاتی را به رسانه‌ها ارسال کرد.

خبرگزاری ایلنا: به‌دنبال درج اخباری درباره آتش‌سوزی در کاخ‌موزه سبز مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد در برخی رسانه‌ها، روابط‌عمومی این مجموعه فرهنگی‌تاریخی ضمن تکذیب حریق در این کاخ توضیحاتی را به رسانه‌ها ارسال کرد.

در توضیح روابط عمومی این مجموعه آمده است:

«حوالی ساعت ۱۶ شنبه ششم مرداد همکاران مستقر در کاخ موزه سبز متوجه دود مختصری در زیرزمین واحد اداری مجاور کاخ سبز می‌شوند که با هوشیاری به‌موقع همکاران و فعال‌شدن سیستم اعلام حریق، بلافاصله حسب وظایف و مسئولیت ذاتی مسئولان موضوع به سامانه ۱۲۵ و آتش‌نشانی منطقه اطلاع داده شد.

پس از حضور آتش نشانان و تلاش آن ها در مدت زمان کوتاهی منبع و منشأ دود ناشی از اتصال دو رشته سیم تعبیه شده در کمتر از یک متر مربع سقف کاذب واحد اداری، شناسایی شد و به‌سرعت رفع خطر شد.

به‌دلیل جنس خاص رشته سیم‌های به کار رفته در چارت الکتریکال سازه، در صورت هرگونه اتصال ناشی از ولتاژ و یا بار اضافی برق، روکش سیم های به کار رفته در همان مسیر و بدون هیچ اشتعالی، صرفاً باعث ایجاد دود می‌شود و هیچ‌گونه حریق عینی به معنای آتش‌سوزی را به‌دنبال ندارد.

خوشبختانه این حادثه به‌هیچ عنوان متوجه مخازن و حریم موزه‌ای و آثار و ابنیه کاخ موزه سبز نشد و به دستور مدیریت و به‌منظور تدابیر احتیاطی و ایمن‌سازی، نسبت به تعطیلی یک‌روزه بنای مذکور اقدام و مقرر شد کارشناسان مجموعه نسبت به بازبینی و تعویض مجدد تمامی سیستم الکتریکال کاخ موزه سبز اقدام کنند.

تاکنون بخش عمده‌ای از ایمن‌سازی محل حادثه به طور کامل انجام شده و از صبح دوشنبه، هشتم مردادماه ۹۷، طبق روال عادی روزانه، آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان محترم است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      تکذیب بخوره توسرتون دیگه واقعیت از این واصحتر میشه مگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج