۷۵۲۳۷۱
۱۳۳ نظر
۵۰۰۲
۱۳۳ نظر
۵۰۰۲
پ

وزارت خارجه: امکان تعامل با آمریکا وجود ندارد

سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری خود با خبرنگاران با اشاره به سیاست های خصمانه آمریکا علیه ایران و خروج این کشور از برجام افزود: با این آمریکا و سیاست‌هایی که در پیش گرفته قطعا امکان تعامل و گفت‌وگو وجود نخواهد داشت.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری خود با خبرنگاران در مورد اخبار منتشر شده در ارتباط با سفر بن علوی، وزیر خارجه عمان به آمریکا و اینکه آیا هدف از این سفر میانجیگری بین ایران و آمریکا بوده است، گفت: از محتوای مذاکرات و اهداف سفر آقای بن علوی به آمریکا اطلاعی ندارم.

بهرام قاسمی ادامه داد: روابط تهران و عمان به صورت مستمر و متمادی است، با یکدیگر روابط خوبی داریم، در تماس دائم با یکدیگر هستیم. آقای ظریف نیز طی هفته‌های قبل سفری به عمان داشتند.

وزارت خارجه: امکان تعامل با آمریکا وجود ندارد

وی ادامه داد: من ارتباط و پیوستی بین این سفرها نمی‌بینم.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوالی در مورد مذاکره بین ایران و آمریکا تصریح کرد: آمریکا هر روز نشان می‌دهد که غیر قابل اعتماد است.

بهرام قاسمی با اشاره به سیاست های خصمانه آمریکا علیه ایران و خروج این کشور از برجام افزود: با این آمریکا و سیاست‌هایی که در پیش گرفته قطعا امکان تعامل و گفت‌وگو وجود نخواهد داشت.

سخنگوی وزارت خارجه در مورد اخبار منتشر شده درباره اینکه قرار است وی سفیر ایران در فرانسه شود، گفت: به عنوان سخنگوی وزارت خارجه در خدمت شما هستم و فکر می‌کنم نباید آن چه را که در برخی رسانه‌ها مطرح می‌شود را جدی گرفت. با توجه به نوع سمت و کاری که من بر عهده دارم عموما در برخی رسانه‌ها گمانه‌زنی‌هایی منتشر می‌شود که نباید آن‌ها را جدی تلقی کرد.

سخنگوی وزارت خارجه در ادامه گفت‌وگوی خود با خبرنگاران داخلی و خارجی در پاسخ به سوالی در مورد اظهارات اخیر سردار قاسم سلیمانی در ارتباط با مقابله با آمریکا و اینکه این سخنان به چه میزان می‌تواند بر مقوله بازدارندگی در نوع سیاست آمریکا نسبت به ایران تاثیرگذار باشد، اظهار کرد: فکر می‌کنم یک اجماع کلی و وحدت نظر در کشور وجود دارد و بخش‌های مختلف کشور با توجه به وظایف ذاتی خود، وظایف‌شان را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: یکی از نتایج تهدیدها و رفتارهای خصمانه آمریکا علیه ایران نزدیکی بیشتر جناح‌های سیاسی به یکدیگر است و حتی می‌بینیم تعدادی از شخصیت‌هایی که در خارج از کشور به عنوان اپوزیسیون حاضر بودند اکنون با توجه به این سیاست‌های خصمانه از سوی آمریکا برای حفظ ایران تلاش می‌کنند و این از مزایای رفتار ناشیانه ترامپ است.

قاسمی با بیان اینکه ما در وزارت خارجه با بخش‌های دفاعی کشور روابط خوبی داشته‌ایم و درک مشترکی بین سپاه، ارتش، وزارت خارجه و دیگر نهادها وجود دارد و با جدیت این موضوع را دنبال می‌کنیم، گفت: ما تنها یک صدا از ایران می‌شنویم و آن صدای مقاومت و مقابله با سیاست‌های خصمانه بدخواهان ایران است.

سخنگوی وزارت خارجه همچنین در مورد برنامه دستگاه دیپلماسی کشور برای استفاده از ظرفیت ایرانیان خارج از کشور به خصوص در عرصه اقتصادی داخل ایران، گفت: بحث ایرانیان خارج از کشور با توجه به تعداد و کیفیت‌ این عزیزان همواره برای وزارت خارجه بحث مهمی بوده است و ما علاقه‌مند هستیم که ارتباط این عزیزان با ایران به صورت مستمر وجود داشته باشد و آنها به کشور آمد و شد داشته باشند و در همین چارچوب بتوانیم در فرصت‌هایی که ایجاد می‌شود از ظرفیت‌های آنها در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه اقتصادی در داخل کشور استفاده کنیم.

این دیپلمات ارشد کشورمان تاکید کرد: ولی برای تحقق این مساله تنها وزارت خارجه کافی نیست و باید ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف در این ارتباط ورود کرده و وظایف خود را انجام دهند و حتی برخی از قواعد، عرف و یا قوانین در راستای تسهیل آمد و شد این عزیزان فراهم شود.

وی با انتقاد از برخی از سخنان که در داخل کشور در مورد بحث افراد دو تابعیتی مطرح می‌شود، ادامه داد: بعضا صحبت‌های بی‌دلیل و بدون پشتوانه جدی از بلندگوهای مختلف در مورد افراد دو تابعیتی مطرح می‌شود که عموما حرف‌های نادرستی است و این صحبت‌ها وضعیت نامطلوبی را برای تعداد اندکی از ایرانیان خارج از کشور ایجاد می‌کند.

قاسمی با بیان اینکه البته تعداد زیادی از ایرانیان خارج از کشور به داخل کشور رفت و آمد دارند، ادامه داد: باید یک اجماع کلی در کشور در ارتباط با ایرانیان خارج از کشور وجود داشته باشد تا بتوانیم از ظرفیت مناسبی که در آنها وجود دارد به خوبی استفاده کنیم.

سخنگوی وزارت خارجه همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه آمریکایی‌ها به دنبال این هستند که روابط اقتصادی و بازرگانی ایران با سایر کشورها را تحت تاثیر قرار دهند، گفت: تعداد زیادی از کشورها در حالی که منافع خود را دنبال می‌کنند با شرایط جهانی و سیاست‌های دولت آمریکا و ترامپ آشنا هستند و ممکن است در برخی از جاها تلاش‌های صورت گرفته از سوی آمریکایی‌ها موثر باشد ولی در بسیاری از جاها نیز این سیاست‌ها مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه برخی از نمایندگان مجلس در مورد خروج مدیران دو تابعیتی از کشور هشدار داده‌اند و آیا اینکه از سفرا افرادی هستند که دو تابعیتی باشند، خطاب به سوال خبرنگار پرسشگرکننده گفت: مگر فرد دو تابعیتی سفیر می‌شود؟

قاسمی ادامه داد: بحث دو تابعیتی در کشور بحث عجیبی شده و برخی بعضا ناآگاهانه اقدام به انتشار لیست و عدد و ارقام در این زمینه کردند در حالیکه نهادهای امنیتی این لیست‌ها را تکذیب می‌کنند.

وی با اشاره به حواشی ایجاد شده در مورد پروین فرشچی سفیر جدید ایران در فنلاند و اظهارات برخی از افراد مبنی بر اینکه وی دو تابعیتی است، تصریح کرد: این یک موضوع دروغ بود و به طور کلی کسانی که در کشور از مسئولیتی برخوردار می‌شوند قبل از دریافت حکم در مورد آنها تحقیق می‌شود و ما بین افراد وزارت خارجه و سفرا چنین چیزی را نداریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احسنت ، فقط هر كي تعامل كنه ............

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ولی امکان سرویس شدن ملت چی؟؟؟

      • بدون نام

        زانو میزنن درحد تیم ملی

      • ارش

        امکان اینکه شما بعنوان سخنگوی مبارزه با استکبار بیاید منزل اجاره‌ای ما پایین شهر و ما بیایم خانه شماها تا پایان مبارزه و پیروزی اراده‌ها چطور ؟؟؟

      • ارش

        امکان اینکه شما بعنوان سخنگوی مبارزه با استکبار بیاید منزل اجاره‌ای ما پایین شهر و ما بیایم خانه شماها تا پایان مبارزه و پیروزی اراده‌ها چطور ؟؟؟

      • بدون نام

        رفراندوم برگزار کنید ببینیم مردم چی میگن اگه نمیترسید

      • حسن

        ایشان سخنگوی وزارت خارجه ای هست که متعلق به دولتی با 24 میلیون رای است

    • بدون نام

      چرند نگو

    • علی

      شما که ککتونم نمیگزه ما مردم معمولی روز به روز داریم بدبخت تر میشیم

      پاسخ ها

      • ح

        اونها که هم حال خودشون خوبه هم حال جیبشون
        یکی نیست به اینها بگه آخه مگه ملت میگن نوکر آمریکا باشیم
        ما چه چیزی از چینیها و خیلی کشورهای دیگه کمتر داریم که نه نوکر آمریکا هستند و نه با آمریکا میجنگند. بلکه بزرگترین رقیب اقتصادی آمریکا هستند

      • بدون نام

        تامل با امریکا خوشبخت می شوید

    • رضا

      معمولا اولش امکان وجود نداره، بعدا امکاناتش بوجود میاد. غیرممكن وجود نداره

      پاسخ ها

      • جوادی

        امکان نداره !!!!
        ....

    • امير

      بله وجود نداره چون شما ١٪؜ هم گروني فقر تورم فساد هزينه زندگي اجاره خانه و.....رو تا به امروز حس نكردين و نميكنيد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        غیرت نشون بدید. ایرانی واقعی باشید

    • بدون نام

      چرا؟فکرمیکنین این عدم تعامل خوبه ؟... این همه سختی وبدبختی که دارن ملت میکشن پوتین احوالی ازتون میگیره؟کوتاه بیایین رفراندوم بذارین ببینین ملت بدبخت چه نظری دارن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم کیلو چند

      • حسن

        هر انتخابات خودش یک رفراندوم است چرا هوچی گری می کنید؟

      • بدون نام

        اینا بدون رفراندوم هم نظر اکثریت مردم ایران و میدونن

      • افشین

        موافقم،

    • بدون نام

      بله واسه شماها ک پول نفت تو جیبتون واستون مهم نیست صبر مردم حدی داره ....

    • بدون نام

      این دفعه زهر آخر خواهید نوشید البته اگر ترامپ مرد باشه سرحرفش بیسته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا اگر زمان امام حسین بودید دنیا را میخریدید ولی امام را تنها میگداشتید. الان امتحان بزرگی در پیش داریم .‌حواسمان باشه که پشت رهبر را خالی نکنیم واسه دنیای بی ارزش.

      • احمد

        چطوریه که دنیا فقط برای ما مردم عادی که حداقل ها رو مثل کار و مسکن و درآمد اندک میخوایم بی ارزشه ؟؟؟؟
        چطور خودشون و بچه هاشون بهترین کارها و رانت ها رو دارن و بهترین جاهای داخل و خارج کشور زندگی می کنن ؟؟

      • بدون نام

        اوضاع و زمان ما هيچ شباهتي به امام حسين نداره

      • pari

        12:39 شما اصلا تشابهی بین الان و زمان امام حسین می بینی؟
        احیانا زمان امام حسینم این همه دزدی و رانت و اختلاس بوده؟

      • بدون نام

        خجالت بکش از حرف زدنت

      • بدون نام

        12:39 برو دوغت رو بنوش

    • برات

      تا دیر نشده گفتگو کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پول شیر خشک بچم رو ندارم کاربر بالایی حرف از عزت میزنه

      • بدون نام

        باکی گقتگوکنم دوست دشمن اه خاله( دايی) بدبتخت گردبله همسايه حرف نزن فرشته نمی دانيدبدانيدفرشته مثل ماه قرص همسايه ای به اتش می نزن ولی به اب اتش نمی نزن ديکرهمسايه نورچشم دست راست تاچب باشه همسايه ای اخبارداغ ممنم ازتان چاب گرديدنوشتن

    • بدون نام

      ...پشت پرده مثل ... التماس میکنین

      پاسخ ها

      • ناشناس

        بهترین راه اینه که نظر سنجی بذارید واسه مردم فقط از جانب خودتون حرف نزنید ماییم که داریم زجر میکشیم وبا مشکلات دست وپنجه نرم میکنیم اونم دیگه به لبمون رسیده دبگه نای نداریم حالیتونه

      • آ زاد

        ای کاش به جای عمان خودمون مذاکره می کردیم ،همیشه عمان یا روسییه خائن بجای ما مذاکره میکنه امتیاز برای خود میگیره ومنت سر ما میذا ره

      • بدون نام

        مگه مردم مهمن؟؟؟

    • بدون نام

      پس خواهشا جنگ را رابندازید.بریم جنگ.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه جنگى هم باشه مثل سوريه و عراقه

      • بدون نام

        حوصله داشته باش

    • علی

      برادر من داریم نابود میشیم یه غلط کردیم بگید قال قضیه رو بکنید.نمیدونم ما به چیمون مینازیم برای تمام کشورها ناز و ادا میاریم.حتما باید سطح توقعمون برسه به تهیه وعده های غذایی تا بفهمیم...

    • حسین

      ما متاسفانه پایگاه های بین المللی نداریم خوب است سخنگوی محترم دستگاه دیپلماسی سعی در بهبود اوضاع کند نه وضع را بدتر کند ما نیاز به ارتباط با دنیا را بیش از هر زمان دیگر حس می کنیم فراموش نشود حفظ انقلاب به همین روابط ها بستگی دارد از حمایت کشورهایی که هیچگونه سودی برای کشور ندارند دوری کنیم مسئله هورالعظیم امیدوارم درس عبرت شود وبخصوص زوار محترم اربعین امسال با دقت به رفتار عراقی ها تصمیم برای زیارت عتبات عالیات امسال فصد سفر کنند

    • احمد

      دیگه همه کائنات میدونن که محتوای سفر وزیر خارجه عمان به آمریکا میانجیگری بین آمریکا و ایرانه .
      ایشان اظهار داشتن بی اطلاعند .
      از کی انقدر به دروغ گفتن عادت کردیم .....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دروغگویی خوراکشونه.

    • بدون نام

      یه توافقی کردید اسمشو گذاشتید برجام . خوب بعدش هر کاری بکنید اونا هم بهتون نگاه کنند عزیزم

    • بدون نام

      پس با این صحبت به دلار 15000 تومنی سلام کنین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دلار هفتصد تومانى شد سه و نيم
        پس دلار چهار تومانى ميشه بيست تومان

    • بدون نام

      چه تعاملی قرار نیست یکطرفه باشد .آمریکا یک کشور یانکی و زورگو است

    • بدون نام

      مردم رو به روز سیاه نشوندید،مردم رو بدبخت کردید،روزبه روزهم وضعیت مردم داره وخیم ترمیشه،وشماهنوزدست ازلجبازی هاتون برنداشتید.هیچ کس بفکرمردم مستضعف وبدبخت ایران نیست.دلار11500تومان یعنی نابودی کشوروهرروزهم وضعیت وخیم ترازقبل میشه.
      این وضعیت فوق العاده بغرنج اقتصادی نشون میده مسولین کشورماتافته جدابافته هستن ازدل مردم نیستن وبویی ازانسانیت نبردن وگرنه یک کشورثروتمندوباتمدن نبایدروبه انحطاط باشه ووضعیت مردمش فلاکت وبدبختی باشه.
      لعنت خداوندبرظالمین...

    • بدون نام

      با این شیوه مملکت داری شما امکان تعامل ما با شما هم وجود نداره

    • بدون نام

      آقای وزارت خارجه شما بچه هات تعدیل شدن یا حقوقشونو به خاطر شرایط بد اقتصادی کم کردن یا به خاطر این تحریم های لعنتی تو فشاری که بخوایی درک کنی مذاکره با امریکا رو خوش بحالتون تو بهشت زندگی میکنید

    • بدون نام

      لطفاً سوال نفرماييد. ..خخخخ. ..

    • بدون نام

      مجبورید ...

    • بدون نام

      پس كمر به بيچاره كردن مردم بستيد ...!!!!!!!!!!

    • احمد

      شرايط طوري است که بايدباامريکا مذاکره کرد مگرقراره تابي نهايت دشمن باشيم اگراينگونه بودپيامبراسلام صلح بادشمن روبراي هميشه حرام ميکرد والبته منافع محتکران ودلالان واقازاده هاواختلاس گران دردشمني باامريکاست اگردردشمني باامريکا به روسها وچين متکي باشيم ضربه ميخوريم چون روس وچين هم گرسنه هستندومثل زالوخون مردم روميمکند

    • بدون نام

      خیلی کله شقین معلومه یکی داره بهتون خط میده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برادر دوست و همساده پوتين

    • بدون نام

      وقتی پشت پرده دارید زورمیزنید چرا برای مردم گنده میارید.

    • بدون نام

      یه بار یه نفر از یه روحانی پرسید میشه با کفش نماز خوند؟ روحانی گفت نه اصلا نمیشه! گفت ولی من خوندم شد.

    • بدون نام

      مذاکره فایده نداره بچسبین به توان داخل باز خودتون و ملت و گذاشتید سر کار

    • بدون نام

      مذاکره فایده نداره بچسبین به توان داخل باز خودتون و ملت و گذاشتید سر کار

    • همتی

      مرگ بر آمریکا

    • بدون نام

      کاش ترامپ یه جو غیرت داشت زن و بچه و همه کس و کارای شماهارو از آمریکا مینداخت بیرون و اروپا و استرالیا رو هم مجبور میکرد همین کارو بکنن، اونوقت معلوم میشد تعامل امکان پذیر هست یا نه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا

    • بدون نام

      پس کدخدا را که کینقدر تو سر مغزتون میزدید چکار کردید .اب و صابون بیارم براتون کاسبان کد خدا

    • رادین

      باید ملت از گرسنگی به جون هم بیوفتن که شما دست از لجبازی بردارید

    • بدون نام

      مثل تمام کشورهای دنیا رفتار کنید تا امریکاکاری به کارمون نداشته باشه، در ضمن تحریم ها به سود شماست نه ما مردم ، و تا این مسئولین هستند و مملکت رو نابود کردن نیازی به دشمن نداریم

    • بدون نام

      با چرخش قهرمانانه همه چی درست میشه

    • درین درین

      ببینیم تا چقدر رو حرفتون هستین. هم شما هم ترامپ! احتمال اینکه ترامپ‌کوتاه بیاد صفر درصده

    • رضا ن

      دلشون بخا

    • بدون نام

      اخرروزی مجبوریدبریددست بوسی البته اگرتاان روزمردم تجمل کنند مردم دیگرمردم دهه شصت نبستندکه باورکنندهردروغی راسه

    • بدون نام

      بابا اینا دیوانه ان..هر کشور دیگه ای بود مسعولانش از غصه مردمش سکته میکردن.. اینا چه جور دلایی دارن اینقد سنگدل هستن چقد بی تفاوت هستن.عقلشون نمیکشه امریکا تسلیمتون میکنه.دار ندار ایران رو گذاشتن توسینی دارن پخش میکنن بین خودشون.صبرمردم حدی داره بخدا

    • علی

      بابا بیخیال بشید، برید سر ی میز بشینید قال قضیه رو بکنید، بخدا تورم و گرونی داره کمرمونو میشکنه، شماها که عین خیالتون نیست

    • بدون نام

      پس بهتر است که بمیریم.

    • بدون نام

      مردم رو گذاشتین سر کار شتر سواری دولا دولا که نمیشه مشخصه داره چه اتفاقعی میوفته

    • بدون نام

      تا آخرین قطره خون نه ببخشید زهر و بالا میکشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت. تا آخرین قطره جام زهرو سر میکشن

    • بدون نام

      لعنت به شما ....خدا شاهده شرمنده زن و بچهام شدم.....

    • بدون نام

      اولا که غلط کرده این کشور عمان که همیشه نخود هر آشی میشه ! دوما هر گونه توافق جدید بین آمریکا و ایران به نفع حکومت هست نه مردم ! این رو توی سه سال که از برجام گذشت دیدیم ! توی این سه سال قدرت خرید کمتر بیکاری بیشتر و تورم هم بیشتر و بیشتر شد ! پس نتیجه میگیرم توافق جدید دردی از مردم دوا نمیکنه و فقط و فقط برای حکومت خوب میباشد !!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر ۱۲:۴۵ یا مغز نداری یا خودت را زدی به.‌‌.. بعد از برجام میدونی چه کسانی نگذاشتن که اوضاع بهتر بشه و بل تمام توان و امکانات جلوی رشد اقتصادی را گرفتن و کاری کردن که مردم سهمی از برجام ببرن .اینها کاسبان تحریمن و اوضاع اینطوری بر وفق مرادشونه شاید خودت هم از کاسبان تحریم هستی و از اینکه مردم فقیر باشن لذت میبری .

    • بدون نام

      تعامل نکنید ، حرف بزنید ، مذاکره کنید ، مذاکره کردن که به معنی قبول کردن شرایط آمریکا نیست ! بعضی ها فکر روابط دیپلماتیک خاله بازیه که اگه یکی جر زنی کرد باهاش قهر کنیم انتظار داشته باشیم بقیه بچه ها هم باهاش قهر کنن !

    • بدون نام

      بهتر...

    • بدون نام

      آقای سخنگو ملت به آمریکا بیشتر از شما اعتماد داره

    • تبریز

      یه عده معدود نمیتونن برای ۸۰ میلیون تصمیم بگیرن

    • بدون نام

      وزارت امور خارجه که کاره ای نیس،رییس جمهور هم کاره ای نیس،کلا دولت هیچ کاره اس تو این مملکت

    • بدون نام

      چون منافع شما تو تعامل با آمریکا نیست

    • بدون نام

      قطعا پشت پرده سعي در ارتباط با يكديگر دارند و مي خواهند با گرفتن امتياز از هم تنش ها رو كم كنن. قطعا و قطعا همينطوره

    • بدون نام

      سکه 10 میلیون.، دلار 20هزار تومان ( مرگ بر …)

    • بدون نام

      این همه هزینه دادین که بعد پنج سال اینو بفهمین؟؟
      البته هنوز بعید میدونم که فهمیده باشین!!!
      سایت هم که ماشاالله که خودش یک پا اپوزوسیونه

    • بدون نام

      ... باید مذارکره کنید بخاطر مردم . شما که نمیفهمین تورم چیه

    • بدون.نام

      هیچی حالیتون نیست فقط به فکر خودتون هستید ملت همه داره بدبختی میکشن شما هم به خاطر غرورتون وخودخواهیتون پدر ملت را دراوردید...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من هم پول ملت رو بالا می کشیدم با غرور هرگونه مذاکره رو رد می کردم!!!!

    • بدون نام

      خاك بر سر ترامپ كنن كه كل دنيارو بهم ريخته پاچه مارو ميگيره مكزيك و تركيه و مردم خودش
      فقط پاچه خوار عربستانه.

    • بدون نام

      ایشون حق دارن
      اگه با آمریکا بسازیم پس چرا اصلا انقلاب کردیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این شعار مرگ بر آمریکا را هم روسیه گذاشته تو دهن شما هنوز نفهمیدید !؟

      • pari

        چهار روز دیگه که پول نون نداشته باشی هم همین حرف میزنی؟
        قطعا از تحریما سود کلانی میبری که عین خیالتم نیس دلال

    • بدون نام

      ایشون حق دارن
      اگه با آمریکا بسازیم پس چرا اصلا انقلاب کردیم

    • بدون نام

      آره اصلا امكان تعامل با هيچ جاى دنيا وجود نداره چون همه بدن ما فقط خوبيم!!!!!!!
      ولى امكان دزديدن از جيب مردم و بدبخت كردنشون براي شما خيلي خوب وجود داره!!!!!!!

    • بدون نام

      ...
      ما دوس داریم با امریکا تعامل داشته باشیم.

    • ایران تنها

      در مورد سوریه امکان مذاکره بود ولی برای ملت خودا نه امکانش نیست. ننگ بر شما

    • بدون نام

      خواهیم دید .

    • بدون نام

      گور بابای امریکا و ترامپ . شما مشکلات کشور را حل کن بقیه پیشکش

    • حامی

      چراحرفِ مفت میزنیدبی وجدانهایِ زالوصفت؟خون ملت رومی مکیدوسیرهم نمیشوید,اتفاقأامکان تعامل باآمریکا ازهرکشوردیگری بیشتروجودداردواین شماهستیدکه هیچ کشوردرست وحسابی نمیتونه باهاتون تعامل کنه,این حرفارومیزنیدتاازبسترتحریم وانزوایِ ایران نهایت سوءاستفاده روداشته باشیدوهرفشاری هم بیادمتوجه ملت میشه نه شمازالوصفتان,پس بدانیدکه همه میدانندوپرواضح است که شماباتحریم نونتون توروغنه وهم قدرت وهم ثروتتون پایدارتره باتحریم وانزوابه اهداف پلیدتون میرسید لااقل کاش کمی انصاف ومردانگی داشتیدومسخرمون نمیکردید...

    • بدون نام

      شما شاید اما مردم خواهان تعامل و دوستی با آمریکا هستند، به همان دلایلی که همگی خانواده هاتون، انگلیس و آمریکا و کانادا زندگی و تحصیل می کنند

    • بدون نام

      تراخداکینه رادورکنیدمردم دارندذره ذره ازبین میرن مسلمونا

    • بدون نام

      بله امسال شما صدا تان از جای گرم میاد ولی من بسهم خودم کسی که به جای من تسمیم بگیرد راضی نیستم خدایا توهم راضی نباش

    • اسد

      مردم اشکنه وکال جوش می خورند وجلوی امریکا می ایستندخخخخخ

    • سعید

      خداییش راست میگه چون مذاکره با امریکا فایده نداره،امریکا هم فقط ب فکر منافعرخودشه

    • بدون نام

      بخدا اگر بدهند دست من یک شبه حل میکنم. هر چه خواستند بهشان میدهم. بدتر از این نیست که دختران معصوم ما در خارج زیر دست و پای اجانب هستند. بسیاری از جوانان ما برای یک زندگی ساده در حسرتند. و بسیاری اعضای خودشان را می‌فروشند. چقدر در طول تاریخ به اسم افتخار از مردم بدبخت بد استفاده کردند.

    • بدون نام

      مگر روسیه اجازه چنین کاری رو میده

    • ایرانی

      برای یک بار هم که شده یه رفراندوم بذارین ببینین نظر مردم چیه. آیا دوس دارن تعامل بشه یا نه؟ آیا این همه خسارت بخاطر انرژی هسته ای رو میخوان یا نه؟...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پروفسور انرژی هسته ای که تموم شد رفت ...دیگه چیو بدیم بره ؟!

    • بی نام

      سرانجام این جام زهر نیز نوشیده می شود. خیلی تعارف نکنید.

    • بدون نام

      بیچاره ملت بدبخت و قشر کارگر دیگه رنگ طلا رو نمی بینه
      فاتحه

    • فرساش ایرانی

      حالا موقع سخنرانی روسای جمهور کشورها تو سازمان ملل در ۲ ماه آینده خواهیم دید که تعامل میکنیم با آمریکا یا خیر... برنامه ریزی دقیقی شده برای اون روزها...

    • کارمند

      تعامل نکنید تا مملکت ویران تر از این شود وبا جنگ کاملا نابود شویم اما تاریخ در مورد شما قضاوت خواهد کرد ....

    • بدون نام

      مشکل ایران ترامپ امریکای نیست بلکه ترامپهای داخل است .مگر توافق نکردین یا نفت نفروختین نتیجش چه بود؟

    • بدون نام

      مگه زمان امام حسین یاران امام دزدواختلاسگربودن که الان روبازمان امام حسین مقایسه میکنی؟

    • بدون نام

      فعلا که دور دور شماست و هرجور عشقتون می کشه بدون نظر مردم و باجیب های پر درحال خوشگذرانی هستید. بدون کوچیک ترین عذاب وجدان چرا که چون در وجودشما وجدان جایگاهی ندارد .

    • علی

      آمریکا هم ذاتا می خواد که شما تعامل نکنیدتا ازطریق اقتصادمردم را فلج وزمین گیرکنه,بعدا میفهمیدمردم گرسنه

    • مهدی

      امکان تعامل با امریکا وجود ندارد مگر اینکه دیگه خیلی محبور بشویم

    • در جواب کسی که گفت ایرانی واقعی باشید

      شما خودت قوانین ایران رو دور نزن فیلتر شکن نزن یه وقت اشتباهی وارد سایت های بد نشی .. ایرانی واقعی بودنت پیشکش .. اگه مردم با شما هم عقیده بشن یعنی غیرت نشون دادن ؟!!! چی باعث میشه فک کنی عقیده ی شما درسته و بقیه غلط ؟! چی باعث میشه فک کنی این رفتار ها خودش نوعی غیرت نیست ؟! تعصب بی جا مانع فکر کردن درسته .. واقع بین باشیم و این حقیقت رو بپذیرم که اوضاعمون حتی بدتر از چیزایی هستش که تو تلویزیون و اخبار نشون میده.

    • بدون نام

      پس لطفاً بمیرید که ما راحت بشیم

    • بدون نام

      پس خواهشا همتون استعفا بدهید

    • بدون نام

      والا ما دوس داریم با تمام دنیا دوست باشیم

    • بدون نام

      موقع انتخابات گفتین به روحانی رای بدین که جنگ و گرونی نشه
      همین امثال این آقای تعامل با آمریکا
      الانم همینا میگن شرفتونو بفروشین سر همه چی معامله کنین که یه تیکه نون بندازن جلوتون.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        براي شما كاسبان تحريم كه بد نشد

    • بدون نام

      شکم سیر از شکم گرسنه خبر ندارد.مردم از گرانی و گرسنگی نمی دانند چکار کنند و به کجا پناه ببرند!

    • بدون نام

      بله مذاکره با امریکا سودی نداره و روسیه خوب هست چون فرزند و اموال کسانی که این شعارها رو می دن خارج از ایران تشریف دارند

    • بدون نام

      تاریخ مصرفش گذاشت.

    • بدون نام

      وزارت امور خارجه بهتره به خواست 80 ميليون مردم توجه كند

    • بدون نام

      اصلا شما چه حقی دارید که بجای مردم نظر می دهید شما اگر به فکر مردم بودید اوضاع این نبود .ظاهرا اگر این اتفاق بیفته منافع خیلی ها به خطر می افتد.

    • بدون نام

      وزارت خارجه غلط كرد ملت خواستار مذاكره هستند

    • بدون نام

      شمايي كه ميگيد مذاكره نميكنيم باشه پس
      كمبود دارو
      اوضاع گراني
      افزايش درام

      اينها را درست كنيد تا ابد مذاكره نكنيد
      نميشه تو فلاكت زندگي كرد دم از اقتدار زد ....

    • بدون نام

      اقاي وزير بهداشت خودت با شمار 1490 تماس بگير ببين جواب خودت و ميدن ؟؟!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج