اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۵۲۷۴۷
۳۳ نظر
۵۰۰۷
۳۳ نظر
۵۰۰۷
پ

بازتاب جهانی پیشنهاد ترامپ برای مذاکره با ایران

پیشنهاد «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در مورد مذاکره بدون پیش‌شرط با ایران در رسانه‌های عربی زبان انعکاس گسترده داشت.

خبرگزاری ایرنا: پیشنهاد «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در مورد مذاکره بدون پیش‌شرط با ایران در رسانه‌های عربی زبان انعکاس گسترده داشت.

رسانه های عربی زبان به صورت وسیع، تمرکز خود را معطوف به جمله دیدار 'بدون پیش شرط' ترامپ با روحانی کردند. تارنمای روزنامه 'الشرق الاوسط' چاپ لندن بامداد سه شنبه نوشت: رئیس جمهوری آمریکا با اعلام این که وی آماده است بدون پیش شرط و هر زمانی که مسئولان ایرانی بخواهند، با آنان دیدار کند، روحانی را غافلگیر کرد.

این روزنامه افزود: ترامپ در کنفرانس مطبوعاتی با ' جوزپه کونته' نخست وزیر ایتالیا گفت: ایرانی ها اگر بخواهند با آنان دیدار می کنم. اما نمی دانم که آیا آنان آمادگی این کار را دارند.

این روزنامه که دیدگاه مسئولان سعودی را بازنشر می دهد، افزود: اگر مسئولان ایرانی مایل باشند، بدون پیش شرط در هر زمانی که بخواهند، با آنان دیدار می کنم.

وی افزود: من حاضرم با هر کسی دیدار کنم، به نشست و جلسه ایمان دارم، به ویژه زمانی که خطر جنگ وجود داشته باشد.

شبکه خبری اسکای نیوز امارات

شبکه خبری اسکای نیوز امارات که معمولا موضع مقام های ابوظبی را بازنشر می دهد، در واکنش به پیشنهاد رئیس جمهوری آمریکا برای دیدار با مقام های ایرانی گزارش داد: ترامپ پیام بازدارنده جدیدی برای ایران فرستاد.

اسکای نیوز به نقل از خبرنگاران خود مدعی شد، ترامپ در گفت و گو با جوزپه کونته گفت: من با جناب نخست وزیر بر این مساله توافق کردیم که ایران نباید به سلاح هسته ای دست یابد.

شبکه خبری المیادین

شبکه تلویزیونی لبنانی المیادین گزارش داد: ترامپ آماده است بدون پیش شرط با روحانی دیدار کند، اما تهران خواستار بازگشت واشنگتن به توافق هسته ای است.

المیادین سخنان مشاور سیاسی رئیس جمهوری را نیز بازنشر داد و نوشت: «حمید ابوطالبی» مشاور رئیس جمهوری ایران در واکنش به سخنان ترامپ از وی خواسته است به توافق هسته ای بازگردد، به ملت ایران احترام بگذارد و از خصومت با تهران دست بردارد.

پایگاه فلسطینی عرب 48

پایگاه فلسطینی عرب ۴۸ نوشت، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه گفت، آمادگی دارد بدون پیش شرط با حسن روحانی همتای ایرانی اش دیدار کند.

عرب ۴۸ به نقل از ترامپ افزود: ایرانی ها در شرایط سختی به سر می برند، وی آمادگی دیدار با آنان در هر زمانی را دارد، این مذاکره برای آنان، برای آمریکا و برای همه خوب خواهد بود و این گفت و گو بدون پیش شرط انجام خواهد شد.

پایگاه مغربی 'احدث'

پایگاه مغربی 'احدث' نوشت، به نظر می رسد، تنش اخیر میان آمریکا و ایران در هفته های اخیر، نتیجه داد، به گونه ای که دونالد ترامپ اعلام آمادگی کرد که در هر زمان آماده دیدار بدون پیش شرط با ایرانی هاست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ملت

      از مسئولین محترم خواهشمندیم پیشنهاد مذاکره ترامپ را بپذیرند . مذاکره به معنی عقب نشینی یا تسلیم نیست .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        !!دفعه قبل کافی نبود؟

      • واقع نگر

        مذاکره با آمریکا هیچ معنی جز شکست نمیده و این کسانی که ناپخته و این کسانی که ناپخته حرف می زنند و خواهان مذاکره با ترامپ هستند اول جواب بدهند اگر رئیس جمهور بعدی امریکا این مذاکرات و توافقات را باطل اعلام کند چی؟؟؟ درست مثل کاری که ترامپ کرد و این ایران است که مضحکه عالم و آدم میشود کسانی هستند که از ناپختگی حرف مذاکره را می زنند ولی گروهی هستند که سیاسی هستند و پول و روزنامه و قدرت دارند و بعضی پست های کلیدی را در قوه اجرائیه به دست گرفتند جواب آنها یک چیز است تو دهنی ملت ایران به آنها که در واقع تفاله های فتنه 88 هستند

    • بدون نام

      الان یعنی گزینه های روی میزشون کجاست؟؟!!

    • میرحسین موسوی

      دروووووود بر ترامپ

    • دکتر

      اینم بدون پیش شرط که میگفتین
      ببینم دیگه چی میخواین
      بجز بهونتونه که یه دشمن فرضی بسازین و دلار رو کنین 12 تومن

    • بدون نام

      انشالله اتفاق خوب بیفتد مردم از شر گرانی خلاص شوند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حتما اهن فروشانی که درب مغازه هارو برای سود بیشتر بستن هم از ترامپ اجازه گرفتن که درهارو ببندن و اونوقت با مذاکره درب مغازه ها رو باز کنن
        تا کی به امید بیگانگان تا کی ..........

    • بدون نام

      هرکس یاجریان بایدوضعیت مردم ومملکت رادرنظربگیردوازاین. فرصتهابهترین کاررابنفع مردم بکند

    • کوروش

      شما که می خواستید با کدخدا مذاکره کنید الان بهترین فرصته

    • بدون نام

      مذاکره بهترین راه است خصوصا حالا که بدون پیش شرط است مسئولین بابستی از این فرصت استفاده کنند .میتوانند در عین مذاکرات حقوق حقه ایران را نیز پیگیری ودر رسیدن به آن تلاش کنند .غیر از این باشد با فشار خارجی وتحریم واینگونه مدیریت در کشور و اقتصاد پر واضح است که اوضاع داخلی بهم ریخته و همه متضرر میشوند .جلوی افراد تندرو نیز که از جانب ملت اظهار نظر میکنند بدون روجوع به رای مردم.. بایستی گرفته شود که عامل بدبختی مردم همین افرادند..نمیشود چند نفر از طرف ۸۰ ملیون ایرانی موضع گیری کنند وکشور را به لبه پرتگاه وجنگ ببرند و توجه ای به خواست مردم نکنند و خود در ناز ونعمت زندگی کنند .

      پاسخ ها

      • ع.م

        این مخالفان منفعت طلب داخلی، اوضاع کشور دوست و برادر، ونزوئلا را که دقیقا مثل خودمان صاحب نفت و دلارهای زیاد ، ولی اقتصادی کاملا نا به سامان و مسئولین بی کفایت، همچنین فاصله طبقاتی زیاد، می باشد. طبق خبر های همین برترینها، برای خرید یک عینک، پنج ماه کار لازم است، البته و حتما آنها هم آقازاده هایی( زالوهایی) مثل ما دارند که خون مردم بیچاره را می مکند. آیا آینده نزدیک ما، شبیه آنها نیست؟ آن زمان، دیگر مذاکره با آمریکا و جهان خارج، به چه درد ما می خورد. بیایید دست از لجبازی برداریم و با جهانیان آشتی کنیم. دنیا فقط دو سه کشور بدبخت و یا فرصت طلب نیست. مردم عزیز ما به ثبات و آرامش ، توام با رفاه نیاز دارند. از حق مردم ، نگذرید. بیایید به عدالتی که حق مردم است، و خواسته رهبری، دست پیدا کنیم.

    • ناشناس

      نه آمریکا در رفتار خود صداقت دارد نه ما به آن درجه از شعور سیاسی رسیده ایم که منافع ملی را بر منافع فردی ترجیح دهیم . گره کوری است که به این راحتی ها باز شدنی نیست . مسئولان ما درد و رنج وارد شده بر این ملت ستم دیده را نمیبینند و .....

    • مسعود

      ما آرامش میخوایم
      من جوون وقتی آرامش ندارم کار ندارم پول ندارم زن ندارم دلخوشی ندارم

      حالا بیاید بگید مملکت اینقد شهید داده.. خب داده ک داده
      تکلیف امروز من چیه? برم منم دزد بشم خوبه?????!
      از راه حلال ک هر روز فقیرتر از دیروزم
      بدبخت تر از هر روزم
      خاطر خودشون جمه هی ب ما بدبختا میرسه میگن مقاومت کنید
      ما نخوایم مقاومت کنیم باس کیو ببینیم
      زیر پرچم آمریکا می‌بودیم ننگش قطعا کمتر بود

    • بدون نام

      ... یادمان نرفته که صدام هم قطعنامه راپذیرفت، حتی بعضی ازکشورها حاضرشدندخسارت جنگ رابپردازند، ولی جنگ افروزان دیروزی، جام زهربرایشان تجربه نشد، چون بقایشان درحالت جنگ بودن کشوراست، اکنون نیزبرطبل جنگ میکوبند، مردم ازمردن هراسی ندارند، ولی چگونه وبه قیمتی،

    • بدون نام

      ... یادمان نرفته که صدام هم قطعنامه راپذیرفت، حتی بعضی ازکشورها حاضرشدندخسارت جنگ رابپردازند، ولی جنگ افروزان دیروزی، جام زهربرایشان تجربه نشد، چون بقایشان درحالت جنگ بودن کشوراست، اکنون نیزبرطبل جنگ میکوبند، مردم ازمردن هراسی ندارند، ولی چگونه وبه قیمتی،

    • علی

      ترامپ با این کار توپ را به زمین ایران انداخت و احتملا در صورت نتیجه نگرفتن عواقب اعمال بعدی را به ایران نسبت میدهد

    • بدون نام

      ترامپ غلط کرده باپسرخاله اش, مگه شهرحرته!!!!!!
      به فضل خدا وبایاری سربازان گمنام امام زمان(عج) نماز عید فطر امسال رو توی نمازخونه کاخ سفید اقامه میکنیم. (البته اگه برق کاخ سفید نره) .انشالله.

      پاسخ ها

      • راحیل

        میشه خفه شی...همین افکار شماها ما را به این روز نشانده...ساکت شو ...
        امیدوارم مسئولان با تمام جهان مذاکره کنند نه جنگ اگر امثال شما بگذارند..

    • بدون نام

      مسئولین باید به هوش باشند و به دروغهای چندین ساله آنها اعتماد نکند ...دشمن همیشه دشمن است .مرگ بر آمریکا ..مرگ بر منافقین ..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بمیر بابا

    • بدون نام

      باشد که مسئولین لجاجت را کنار گذاشته ویکبار هم بدون دادن شعار ودر عمل به اینکه خود را خادمین مردم میدانند واقع بینانه وبا در نظر گرفتن شرایط سخت مردم مذاکره نمایند و صلحی پایدار منطقه را فرابگیرد.حالا بهجز عده ای که واقعا منافعشان در این گونه تنش هاست ولی اکثر مردم خواهان عادی سازی روابط ایران با تمامی کشورها هستند.

    • وحید جوانشیر

      باسلام بنده فکر نمیکنم جمهوری اسلامی ایران که مقتدترین کشور در تمامی عرصه ها در جهان است راضی به مذاکره شود اونم با کشوری مثل امریکا که عرضه ندارد ارزش پول ملیش یعنی دلارشو به قول حضرات ثابت نگه داره و دایم نوسان داره و هی بالا میره

      پاسخ ها

      • مسعود

        خخخخخ مقتدرترین کشور??! اونم توو تموم عرصه های جهان?????! بابا بی خیال :/
        ما توو تنها چیزی ک مقتدریمو با قدرت داریم پیش میریم همینه ک فکر می‌کنیم مقتدرترین کشوریم با قدرت داریم پیش میریم!!!! در حالیکه وضعیت خان آور جامعه با کیفیت HD چیز دیگه ای رو داره بهمون نشون میده

    • بدون نام

      در عدم صداقت سگ هاری مثل ترامپ شکی نیست.ولی میگن یک بنده خدایی زمین خورد ولی به خاطر اینکه از رو نره تا خونش سینه خیز رفت.حکایت مسولین ما هم همینطوره.ضمنا امریکا هیچی از ما نمیخواد هسته ای و حقوق بشر بهانه هست.تمام این کارها به اسراییل برمیگرده.بهتر نیست انگشتمون رو از اسراییل بیاریم بیرون تا اونا هم دستشون رو از مابیارن بیرون.

    • شایان

      به نظر من فرصت خوبیه که از این موقعیت به نفع مصالح کشور و مردم استفاده کنیم.

    • بیطرف

      درود بر حرف منطق

    • بدون نام

      به خدا ازاین وضع خسته شدیم استرس جنگ، گرانی، بیکاری اختلاس تاکی باید تحمل کنیم.

    • بدون نام

      همیشه ایستادگی قاطعانه مقابل زورگوئیهای آمریکا جواب داده ولی متاسفانه کوتاه آمدن چند سال اخیر اینهمه مشکلات را بوجود آورد و اکنون یک موضع گیری قاطع باعث کمتر شدن خواست نابجای آمریکا شده

    • بدون نام

      نمیدانم چرا عده ای اینقدر ساده و فراموشکارنر که این آقا ی ترامپ بایک تف قطعنامه ای که از طریق ۵قدرت جهانی و سازمان ملل تائید شده بود کنار گذاشت چگونه میشود به این روانی اعتماد کرد .

    • بی کله

      حالاکه ترامپ جون تعارف کرده بالاغیرتا شما هم قبول کنید ثواب داره

    • بدون نام

      کاربر11:47
      اولا جنست حرف نداره؛ساقیتو عوض نکن
      دوما شهر هرت درسته نه شهر حرت
      سوما از جوونهایی مثل کاربر مسعود خجالت بکش وبرو بمیر

    • اریا

      اگر مسعولین ما هدفشون خدمت به مردم باشه حتما مذاکره میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج