۷۵۳۰۱۶
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

سیاوشی: حضور طیب‌نیا در کابینه قطعی شد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در مجلس در خصوص آقای طیب‌نیا خبرهای خوشی رسید و مطرح شد که ایشان قرار است به کابینه بیایند. این سمت یا برای سازمان برنامه بودجه است و یا وزرات اقتصاد که دقیق نمی‌دانم، اما من از یکی از مشاوران اقتصادی دولت پرسیدم و ایشان پاسخ دادند در خصوص آقای طیب‌نیا رایزنی‌های جدیدی صورت گرفته است.

خبرگزاری ایلنا: طیبه سیاوشی در خصوص جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز دستور کار اصلی حدود هشت الی ۹ سئوال از وزیر بود که تقریبا تمامی سئوال‌ها هم به صحن علنی مجلس رفت.

وی افزود: سئوالات از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص مطبوعات و بازی‌های رایانه‌ای و سایت‌های آنلاین فروش فیلم بود که نظارت خاصی روی آنها وجود ندارد. علاوه براین در جلسه مطرح شد در بازی‌های رایانه‌ای فقط رده سنی مشخص می‌‌شود و هیچ‌گونه نظارتی روی آنها وجود ندارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یکی از سوالات از وزیر هم در خصوص تالیف کتاب و مشکلات در این حوزه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در بعضی موارد به وزیر فرصت داده شد تا ایرادات وارده را رفع کند و در صورت امکان سوال به صحن علنی مجلس نرود، در خصوص مطبوعات و حوزه کتاب این فرصت به وزیر داده شد اما در موارد دیگر نمایندگان قانع نشدند.

سیاوشی با اشاره به تغییرات احتمالی کابینه گفت: امروز در مجلس در خصوص آقای طیب‌نیا خبرهای خوشی رسید و مطرح شد که ایشان قرار است به کابینه بیایند. این سمت یا برای سازمان برنامه بودجه است و یا وزرات اقتصاد که دقیق نمی‌دانم، اما من از یکی از مشاوران اقتصادی دولت پرسیدم و ایشان پاسخ دادند در خصوص آقای طیب‌نیا رایزنی‌های جدیدی صورت گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بد بختي شروع شد

    • سعید

      طیب نیا ک هیچی رفسنجانی هم بود دیگه این اقتصاد ب اسونی او زودی درست بشو نیست بفهمید و مردم را سرکار نزارید

    • بدون نام

      علی برکت ا... همه مشکلات حل شد .طیب نیا هم یکی مثل خودشون

    • بدون نام

      کی تورونماینده مجلس کردچرادرموردبیکاری وفقربی ابی حرف نمیزنی عتمل اصلی جرم وجنایت وفسادناامنی ناامنی‌.... عاملشم افغانیاهستن این تعدادافغانی باگفته خودمسولین سالی بالای ۳۰۰ملیون تومان ضررمیزنن کمیسیون فرهنگی

    • علی

      طیب نیا بیاد خیلی ها باید دکانشونو تخته کنن
      ببین چقدر اذیتش کنن

    • بدون نام

      انشالله جای نوبخت درو غگو

    • بدون نام

      آقای روحانی مملکت قحط الر جاله؟ این آقا در وزارت دارایی چه کار مثبتی انجام داد که دوباره میاد خود تو در این چند سال چه کار کردی، اینقدر با آبروی خودت بازی نکن این چند صباح هم با روعن سوزی بگذرون.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج