adexo3
۷۵۳۰۱۸
۱۵ نظر
۵۰۰۷
۱۵ نظر
۵۰۰۷
پ

دلیل صف‌های طولانی بنزین در شهر‌های شمالی

تشکیل صف خودروها در جایگاه‌های عرضه سوخت در استان گیلان و شهرستان چالوس به دلیل تردد زیاد و افزایش مسافرت‌ها است.

خبرگزاری ایلنا: تشکیل صف خودروها در جایگاه‌های عرضه سوخت در استان گیلان و شهرستان چالوس به دلیل تردد زیاد و افزایش مسافرت‌ها است.

فاطمه کاهی درباره تشکیل صف برای دریافت بنزین در برخی جایگاه‌های سوخت در نقاط شمالی کشور اظهار داشت: تشکیل صف خودروها در جایگاه‌های عرضه سوخت در استان گیلان و شهرستان چالوس به دلیل تردد زیاد و افزایش مسافرت‌ها است که باعث شده میزان تقاضا از حالت نرمال قبلی بیشتر شود.

وی تصریح کرد: به دلیل تغییر مبدا سوخت و سوخت رسانی از انبار سوخت ساری از مسیر خط لوله ارسال به جایگاه‌ها با دو ساعت تاخیر انجام می‌شود که مسئولین مربوطه در تلاشند که جایگاهی با کمبود مواجه نشود.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تاکید بر اینکه هیچ کمبودی در عرضه سوخت نداریم خاطرنشان کرد: فقط ترافیک و افزایش تقاضا منجر به صف‌های طولانی در جایگاه‌های عرضه سوخت در شهرهای شمالی شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      بنزین نیست چرا دروغ میگی !!!

    • بدون نام

      بله حق با شماست سالها بود مردم تابستان ها رو مسافرت نمی رفتند امسال وضیعیت مالی خوب شده و همگی تصمیم گرفتند به مسافرت بروند و این صف ایجاد شد!!

    • بدون نام

      دروغ نگو.....

    • بدون نام

      حاضر جواب

    • شهین سیفی

      هر کی صبح زود از خواب بیدار شده رفته یک لانه موش شمال خریده وچون ما ماشوخیسم داریم زجر ترافیک را تحمل کرده وبریم ده مون بگیم تو ویلا شمال بودیم شما در اروپا یکشنبه بعد ظهرا تمام شاغلین را در خونه در حال استراحت مبینید برای امادگی کار روز دوشنبه همه تفریحاتشون از جمعه بعد ظهر تا صبح یکشگبه بر عکس در ایران ۳ بعد از نصفه شب اخرین روز تعطیل بخانه برسند صبحش می خواهند برند سر کار از خستگی کارشون نمیاد

    • بدون نام

      برترینها=صداوسیمامیلی=ننگتون باد

    • بدون نام

      دروغگو ها! چرا این صف ها قبلا نبود؟ چرا واقعیت را نمی گید؟

    • بدون نام

      دروغه که میگید به خاطر مسافر صف بنزین طولانیه .. من خودم شهسواری هستم پمپ بنزین ها بنزین ندارن و ورودی هاشون بسته و مامور ا جلوی پمپ بنزین بودن .. فیلم شم موجوده

    • بدون نام

      اره جون خودت همش دروغ اخه تا کی چرا انقدر مردمو ... فرض میکنین من خودم اهل آملم رفتم پمپ بنزین میگه اصلا بنزین نیست جالب اکثر اینایم که تو صف هستن محلی هستن من خودم ساعت ۲بنزین زدم خلوت ولی الان قیامت

    • بی نام

      دروغ نگو

    • leonard

      والا من رشت زندگی میکنم مسافری نمیبینم مشتی..

    • بدون نام

      تو که راست میگی لعنت بر دورغگو

    • بدون نام

      الکی نگو. تو کانالا شایع کردن. بنزین. ندارن. مردم هم هجوم بردن حتی یک نفر اومدم فقط 9لیتر بنزین زد یعنی بقیه باکش پر بود. به خودمون هم رحم نمیکنیم

    • بدون نام

      چرا چرت میگی در اوج تعطیلات عید که دو برابر مصرف بنزین فعلی بود از این خبرا نبود؟کامیونداران دارند تک به تک ماشینها رو میخوابانند چون دیگر نمیصرفد با لوازم یدکی ولاستیک گران !

    • مازندران

      سرکار خانم کاهی آخه دروغگوئی شما و دیگر مسئولین تا کی؟ بقول معروف میگن پیش قاضی ملق بازی؟ من خودم بچه شمالم شما این دلایلو بر چه مبنائی میگین؟ مگه ما این تعطیلات رو تو ایام نوروز که بیشتر به شمال میان نداشتیم؟ مگه تعطیلات سالهای قبل نبود؟ چطور تو ماه قبل(تیرماه) همچین چیزی نبود و از این ماه شروع شد؟در ضمن شما چطور فقط به استان گیلان و شهر چالوس اشاره کردین؟پس اینهمه شهرهای مازندران از نبود و صف چنصد متری بنزین چیه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج