۷۵۳۱۵۹
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

۵ ویلا در لواسان تخریب شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شمیرانات اعلام کرد: پنج ویلا و احداث بنای غیرمجاز در بخش لواسان و رودبار قصران به مساحت ۵۰هزار مترمربع امروز ( سه شنبه) تخریب و زمین های کشاورزی این بناها آزادسازی شد.

خبرگزاری ایرنا: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شمیرانات اعلام کرد: پنج ویلا و احداث بنای غیرمجاز در بخش لواسان و رودبار قصران به مساحت ۵۰هزار مترمربع امروز ( سه شنبه) تخریب و زمین های کشاورزی این بناها آزادسازی شد.

مسعود ایلکا عصر سه شنبه در گفت و گویی گفت: این عملیات با اخذ دستور تبصره دو ماده قانون حفظ کاربری و آرای قطعی صادره ازسوی حوزه قضایی لواسان و رودبار قصران توسط مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شمیرانات اجرا شد.

به گفته وی در چهار ماهه اول امسال بیش از ۵۷ مورد ساخت وساز غیرمجاز در زمین های کشاورزی تخریب و زمین های کشاورزی آزادسازی شده است.

وی با بیان اینکه تقاضا برای ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه شمیرانات بسیار زیاد است از متقاضیان خواست قبل از هرگونه ساخت و ساز به منظور دریافت مجوز و اطلاعات لازم به ادارات ذیربط بویژه جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

ایلکا گفت: در بسیاری از مواقع اهالی از مقررات و قوانین اطلاعی ندارند و در زمین های کشاورزی اقدام به ساخت و ساز می کنند که تخلف است و با آنها برخورد خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      جناب اف بر تو و مدیران سبک عقل تو!!!!یعنی جهاد کشاورزی نمی توانست ویلاهای مذکور را در ارتباط با امر باغداری نوین و یا استفاده گلخانه ای از آنها بهره برداری نماید شما و مدیران در امر تخریب فقط چیره دست هستید؟!آیا خسارت ساخت را در این احکام در نظر می گیرند یا خیر؟!!آیا هزینه هایی که فرد خاطی انجام می دهد باید به باد فنا رود؟! امر به معروف و نهی از منکر در این حالات برای مسلمانان جایی دارد یا خیر!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج