اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۵۴۲۴
۱۱ نظر
۵۰۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۳
پ

اختلاط‌ دختر و پسر منشأ فساد در دانشگاه‌ ها

آیت الله سبحانی، با تاکید بر اینکه باید مسئله جنسیتی در دانشگاه‌های کشور حل شود با ابراز رضایت از تک جنسیتی بودن دانشگاه حضرت معصومه(س) گفت: اختلال دختران و پسران منشاء ایجاد فساد در دانشگاه‌ها است چرا که کنار هم قرار گرفتن دو جنس مخالف هر چقدر که ایمانشان بالا باشد ارتکاب به گناه را اجتناب نا‌پذیر می‌کند.

خبرگزاری مهر: شامگاه سه شنبه در دیدار رئیس و مسئولان دانشگاه حضرت معصومه(س)، با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم اظهار داشت: حرکت امام حسین(ع) به سمت کربلا ظاهر و باطنی داشته که ظاهر آن اجابت دعوت مردم کوفه و باطن آن نیز رسوا کردن نظام طاغوت بود.

وی بیان داشت: امام حسین(ع) می‌دانست که اسباب تشکیل حکومت اسلامی فراهم نیست به همین خاطر به همراه زن و فرزند خود راه کربلا را در پیش گرفت تا از این راه بی‌تفاوتی که در جامعه آن زمان وجود داشت را بهم بریزد و برای دیگران سرمشق و الگو باشد.

ابراز خرسندی از فعالیت دانشگاه تک جنسیتی حضرت معصومه(ص)

استاد برجسته حوزه در ادامه با ابراز خرسندی از فعالیت دانشگاه حضرت معصومه(ص) که تنها دانشجویان دختر را پذیرش می‌کند، افزود: خروجی‌های این دانشگاه می‌توانند، همگی چراغ اسلام را در دست بگیرند و مبلغ اسلام باشند.

وی با بیان اینکه فیزیکدانان و ریاضی دانان نیز می‌توانند مبلغ اسلام باشند، افزود: فعالیت‌های دانشگاه حضرت معصومه(س) در واقع امر به معروف و نهی از منکر عملی است.

مسئله جنسیتی در دانشگاه‌های کشور حل شود

آیت الله سبحانی، با تاکید بر اینکه باید مسئله جنسیتی در دانشگاه‌های کشور حل شود با ابراز رضایت از تک جنسیتی بودن دانشگاه حضرت معصومه(س) افزود: اختلال دختران و پسران منشاء ایجاد فساد در دانشگاه‌ها است چرا که کنار هم قرار گرفتن دو جنس مخالف هر چقدر که ایمانشان بالا باشد ارتکاب به گناه را اجتناب نا‌پذیر می‌کند.

مرجع تقلید شیعیان جهان، ابراز امیدواری کرد تا فعالیت‌های دانشگاه تک جنسیتی حضرت معصومه(س) در قم برای سایر استان‌های کشور الگو باشد.

تاکید بر استفاده از اساتید زن در دانشگاه حضرت معصومه(س)

وی با تاکید بر استفاده از اساتید زن در دانشگاه حضرت معصومه(س) به راه اندازی مدرسه علمیه برای طلاب خواهر در سال ۱۳۴۵ اشاره کرد و ابراز داشت: در آن سال این مدرسه را با تعداد پنج طلبه خواهر راه اندازی کردیم که اساتید برجسته حوزه نیز برای آنان تدریس می‌کردند که امروز منجر به ایجاد حوزه علمیه خواهران شده است.

آیت الله سبحانی به رئیس و مسئولان دانشگاه حضرت معصومه(س) توصیه کرد کار‌هایشان برای رضای خدا باشد و در مسیر فعالیتشان ثابت قدم باشند و از هیاهو‌ها هراسی به دل راه ندهند.

در ابتدای این دیدار نیز رئیس دانشگاه حضرت معصومه(س) گزارشی از فعالیت‌های این دانشگاه را ارائه کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بعد 30 سال تازه فهمیدین باعث فساده؟! چرا توهین می کنید... یعنی دارید می گید جوونای ما یه سری مفسدن که تو دانشگاه ها دارن درس می خونن... یه سوال بچه های خودتونم تو دانشگاه های تک جنسیتی درس خوندن یا اونا هم مثل بقیه مفسدن؟!!!!!

    • رسول

      یادتان باشد انسان موجودیست که از هر چیزی منع شود به آن چیز هریستر می گردد.

      پاسخ ها

      • شیدا...۱۷ساله...خوزستان

        حریص :/

    • محبوب

      اين چه حرفيه دانشگاه تنها محيط سالميه كه دخترا و پسر ها ميتونن با هم اشنا بشن

    • فریال

      با این کار همین ازدواجهای سالمی هم که بین جوونها صورت میگرفت دیگه منتفی میشه. براتون متاسفم.

    • سجاد

      یعنی چی ؟ اگه میخاید بگید که محل کسب علم وتحصیل فاسده پس بقیه جاها چطوره -
      نه آقا دانشگاه ه جز پاک ترین مکان های ایرانن

    • حمید

      بهتر این است که به مسله علمی نگاه کنیم و با آمار دقیق اثبات شود که آیا اختلاط زن و مرد صحیح است یا نه. بنظر بنده این دانشگاه میراث طاقوت است و اصلا اثری از آموزه های دینی در آن دیده نمی شود. آیا جوانان ما وقتی وارد دانشگاه می شوند با تقوا تر می شوند یا همان اعتقادات دینی که قبلا داشته سست شده است مثلا دختر اهل چادر بوده قبل از ورود به دانشگاه اما بعد از مدتی متاسفانه مشاهده شده است لباس های بسیار زننده می پوشد. بهتر است آمار گرفته شود و ببینیم کسانی که بخاطر دل بستگی به جنس مخالف و شکست در عشق شان در ابتدای جوانی چقدر دست به خود کوشی زده اند. آمار گرفته شود متاسفانه چقدر از دختران و پسران سالم و پاک آلوده به ربابط مبتزل شده اند و ...

    • مرتضی

      خدایشم دانشگاه معدن فساد. تو دانشگاه جز عشقو عاشقی و فساد خبر دیگه ی نیست

    • سامان

      براتون متاسفم که تو 3 قرن پیش موندید.دنیا پیشرفت کرد شما هنوز مغزو افکارتون دنباله این جور مباحثه.یه پیشنهاد دارم براتون چطوره ایرانو 2 قسمت کنیم یه قسمتشو مردونه کنیم یه قسمتشو زنونه.فک کنم اینجوری خیلی خوب بشه دیگه هیچ مشکل شرعی هم پیش نمیاد.

    • محمد

      اگر منطقی بحث کنیم به نتیجه میرسیم! اگر هدف از زندگی فقط همین دنیا باشه آدم نمی تونه بپذیره که دختر وپسر یا زن ومرد باید از هم جدا باشن چون اونوقت خیلی مسخره می شه چون دیگه اون دنیایی نیست که حوری و غلمانی داشته باشه که قولشو به آدم بدن که اگر گناه نکردی بهت نوید حوری و غلمان بدن! ولی اگر اون دنیا باشه پس می ارزه که آدم یه خورده به خودش سخت بگیره و مثلا با هر کسی بگو بخند نکنه و بره احتیاجش رو با ازدواج حل کنه! پس اگرما گر اسلام رو قبول داریم باید سعی کنیم تو محیطی که فعالیت اجتماعی به صورت مختلط صورت می گیره وارد نشیم مثل دانشگاه، البته فعلا چون امکانش نیست که دانشگاه نریم پس باید جور دیگه این قضیه رو حل کنیم. والسلام

    • رضاداودی

      آقاواقعیت تلخه بایدقبول کنیم که دانشگاههامون شده مرکزفسادولیاینکه پسرودخترراجداکنیم راه حل نیست چون بیرون ازدانشگاه کوچه وبازاروخیابون وپاساژهاهم پرازفسادوشهوت دختروپسرهاشده..اصلامعلوم نیست چی به سرجامعه مون اومده...فقط خدابایدرحم کنه بهمون...جامعه پرازفسادجنسی شده ومختص دانشگاه خالی نیس...بایدفرهنگ رودرست کنیم بایدایمان جوانهاراتقویت کنیم بایدترس ازخدابراعمال تک تک جوانهامستولی ونهادینه بشه...البته درراس آن بایداقتصادخوب بشه موضوع بیکاری وبی پولی واشتغال حل بشه اونوقت خواهیددیدهمه مشغول کارودرآمدهستن وفسادبه اندازه خیلی چشمگیری کم خواهدشدوجامعه به طرف ازدواج سالم هدایت خواهدشد..البته این امرزمانی محقق خواهدشدکه مسئولین داناولایق وتواناسرکاربیان ......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج