adexo3
۷۵۴۴۰۲
۹ نظر
۵۰۱۱
۹ نظر
۵۰۱۱
پ

مرعشی: مسئولان کمتر سخن بگویند، بهتر است

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی مطرح کرد: جامعه در حال حاضر به حرف مسئولان اعتماد ندارد و هرچه آنها کمتر صحبت کنند بهتر است. چراکه مسئولین برحسب وظیفه سعی دارند شرایط را عادی جلوه بدهند اما مردم این موضوع را باور نمی‌کنند و خشمگین‌تر می‌شوند. درواقع عادی جلوه دادن مسائل مردم را قانع نمی‌کند و بی‌اعتمادی را تشدید می‌کند.

خبرگزاری ایلنا: سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی مطرح کرد: جامعه در حال حاضر به حرف مسئولان اعتماد ندارد و هرچه آنها کمتر صحبت کنند بهتر است. چراکه مسئولین برحسب وظیفه سعی دارند شرایط را عادی جلوه بدهند اما مردم این موضوع را باور نمی‌کنند و خشمگین‌تر می‌شوند. درواقع عادی جلوه دادن مسائل مردم را قانع نمی‌کند و بی‌اعتمادی را تشدید می‌کند.

حسین مرعشی در خصوص نقدهایی که در مورد سکوت رئیس‌جمهور و بعضی از افراد در هیات دولت مطرح می‌شود، اظهار داشت: به اعتقاد من خیلی هم خوب است که مسئولان در دولت سخن نمی‌گویند. به تشخیص من هرچه مسئولان کمتر سخن بگویند، بهتر است. ما از آنها تشکر هم می‌کنیم که کمتر صحبت می‌کنند.

وی افزود: جامعه در حال حاضر به حرف مسئولان اعتماد ندارد و هرچه آنها کمتر صحبت کنند بهتر است. چراکه مسئولان برحسب وظیفه سعی دارند شرایط را عادی جلوه دهند اما مردم این موضوع را باور نمی‌کنند و خشمگین‌تر می‌شوند. درواقع عادی جلوه دادن مسائل، مردم را قانع نمی‌کند و بی‌اعتمادی را تشدید می‌کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با تاکید براینکه مسئولان باید زمانی سخن بگویند که جو اعتماد را در جامعه نهادینه کند، گفت: افراد در دولت باید زمانی سخن بگویند که جو اعتماد برجامعه حاکم باشد یا بتوانند تاثیری روی آن بگذارند.

نماینده ادوار مجلس خاطرنشان کرد: وزرا، مسئولان و نماینده‌ها نمی‌توانند جو را از آنچه که هست بحرانی‌تر نشان بدهند، آنها باید در جهت عادی جلوه دادن شرایط فوق‌العاده فعلی حرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه نباید به دولت برای سخن گفتن فشار بیاوریم، افزود: باید زمانی بخواهیم مسئولان صحبت کنند که حرف جدیدی برای گفتن داشته باشند.

مرعشی با بیان اینکه تهدید برخی مسئولان داخلی به خروج از برجام قبل از نقض آن توسط آمریکا یا بعد از آن باعث به وجود آمدن شرایط اقتصادی فعلی شده است، اظهار کرد: از دیدگاه من نباید مسئولان به بحران‌ها دامن بزنند و بهتر است صداو سیما به موضوع مطالبه مردم در خصوص شفاف‌سازی ورود کند و کارشناسان را دعوت به صحبت کند، نباید که فقط از مسئولان متوقع سخن گفتن باشیم.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی افزود: مدیران گذشته و فعلی باید بیایند و شرایط را تشریح کنند و مسئولان نباید نقش رادیو و تلویزیون را برعهده بگیرند.

وی تصریح کرد: تغییر کابینه چون انتظاری عمومی است، مثبت است اما مهم‌تر از افراد تغییر رویکردها است و تاثیر خواهد داشت. اگر دوستانی بر سر کار بودند و خوب کار کرده بودند وضع کشور به این صورت نبود، باید بروند تا افراد جدیدی بیایند و وضع بهبود یابد.

مرعشی خاطرنشان کرد: انتخاب غلط در خصوص کابینه یا بحث چرخش به راست قطعا موج اعتراضات را تشدید خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرگ بر امریکا

      مسعولان اگر حرف نزنند کاری دیگری ندارن ۱۱ میان سخن میگن ۱۳ نهار میخورن تا ۱۵ استراحت بعد میرن منزل همین.

    • بدون نام

      عامل اصلی وضع بد اقتصادی کشور شما اصلاح طلبان از خدا بی خبر هستید

      پاسخ ها

      • آریا

        8سال شخم زدن منابع کشور توسط اصولگراها را هم نباید از یاد برد. اصلاح طلب و اصولگرا به آخر خط رسیده است.

    • بام

      یک مثل ربیعی میگه کفش رشد داشته کجا داشته یک ماهه بیکار شدن واینکه یکی هم مثل مطهری میگه مردم مقاومت کنن صبر مردم حدی داره همشون بامردم نیستن ومرفه بیدردن

    • شکیبه

      این لبخندهای تا بنا گوش برای چیست ؟!

    • بدون نام

      بدتر گندش در میاد

    • چراغی

      والله نه تنها کمتر سخن بگویند بهتر است بلکه کاری هم نکنند بهتر است .

      پاسخ ها

      • محمد

        آقای مرعشی، تا 12/5/1400 حرف نزنند خوبه؟

      • محمد

        آقای مرعشی، تا 12/5/1400 حرف نزنند خوبه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج