۷۵۴۷۳۲
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

ابراز تأسف روسیه از نقض عهد آمریکایی‌ها

وزارت دفاع روسیه نسبت به اقدام آمریکایی‌ها در نقض تعهدشان مبنی بر برملا نکردن محتوای تماس‌ها میان دو طرف جز با موافقت آنها ابراز تأسف کرد.

خبرگزاری ایسنا: وزارت دفاع روسیه با تاکید بر فرستادن پیامی به فرماندهی نظامی آمریکا درمورد اوضاع در سوریه، نسبت به نقض تعهدات آمریکایی‌ها مبنی بر برملا نکردن تماس‌های صورت گرفته میان دو طرف تنها در صورت موافقت آنها ابراز تأسف کرد.

وزارت دفاع روسیه امروز (شنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد: رئیس ستاد مشترک ارتش روسیه ماه میلادی گذشته پیامی به رئیس ستاد مشترک آمریکا از طریق یک کانال محرمانه ارتباطی میان دو طرف فرستاد که این پیام در پاسخ به پیام این مقام آمریکایی درمورد نتایج دیدار دو طرف در هلسینکی در ۸ ژوئن فرستاده شد.

در این بیانیه آمده که این مقام روس همتای آمریکایی خود را در جریان تلاش‌های روسیه و دولت سوریه برای تحقق ثبات در سوریه قرار داد و از آمادگی طرف روس برای همکاری با مسئولان سوری برای ارائه ضمانت‌های امنیتی به آوارگان مقیم در اردوگاه الرکبان در منطقه التنف و فراهم کردن شرایط مناسب برای بازگشت آنها به خانه خود خبر داد.

در این پیام فرستاده شده توسط روسیه، پیشنهادی مبنی بر هماهنگی‌ها در عملیات خنثی سازی مین‌ها در مناطق مختلف از جمله در رقه و همچنین حل و فصل مسائل انسانی ضروری دیگر با هدف عادی شدن اوضاع در اقصی نقاط سوریه و ناکام گذاشتن تلاش‌های تروریست‌ها برای عضو گیری از آوارگان مطرح شده بود.

در این بیانیه آمده است: مایه نگرانی ماست که طرف آمریکایی از پایبندی به توافق‌ها مبنی بر برملا نکردن محتوای تماس‌ها میان دو طرف جز در صورت موافقت آنها ناتوان مانده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به درک

      پاسخ ها

      • آ زاد

        شریک دزد و رفیق قافله ،روس کثیف وخائن

    • بدون نام

      خبر عضو گیری تروریستها از بین اوارگان که قبول ان از سوی اوارگان ناشی از ضعف اقتصادی انهاست ،ناخود اگاه ما را به فکر وضعیت فعلی اقتصادی خودمان می اندازد و مو از بدنمان سیخ میکند .پس دولتمردان ؛ هرچه زودتر وبدون اتلاف وقت برای خروج از بحران همت کنید که وقت تنگ است .

    • بدون نام

      آقا یه سوال
      مگه اون زمانی که ترامپ از برجام خارج شد همین دولت و مجلس نیومدن گفتن که ترامپ دیوانه هست مگه مسولین جمهوری اسلامی نمیگفتند ترامپ دیوانه هست و یک مزاحم از برجام خارج شد
      گفتند یا نگفتند
      پس چرا الان چرخش ۱۸۰ درجه‌ای کرده اند و میگویند بایک دیوانه مزاحم دوباره گفتگو و مذاکره کنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج