۷۵۴۸۶۴
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

شناسایی کودکان بی‌شناسنامه تا ۳ هفته آینده

معاون مشارکت اجتماعی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور گفت: آمار کودکان بازمانده از تحصیل بر اساس شناسایی آن‌ها از روی کارت ملی است، اما کودکان بسیاری داریم که هویت ثبت شده ندارند لذا قرار شد با همکاری دستگاه‌های ذیربط این آمار استخراج و تا سه هفته دیگر مشخص شود.

خبرگزاری فارس: معاون مشارکت اجتماعی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور گفت:حذف تکدیگری و کودکان کار به دلیل زایشی که دارند شدنی نیست.

کمال اکبری در حاشیه نشست سازمان‌های مردم‌نهاد پیرامون کودکان کار در مورد اینکه شهردار تهران عنوان کرده بود که تکدیگری را در تهران در سال آینده به صفر می‌رساند، گفت: به دلیل زایشی که این قضیه دارد نمی‌توانیم بگوییم تکدیگری و بحث کودکان کار یک روز به اتمام می‌رسد.

برای چنین وعده‌ای نیاز است همه معضلات پایه‌ای مرتفع شود و زیرساخت‌های لازم ایجاد گردد. وی درباره دلایل نبود آمار دقیق، خاطرنشان کرد: آمار کودکان بازمانده از تحصیل بر اساس شناسایی آنها از روی کارت ملی است، اما کودکان بسیاری داریم که هویت ثبت شده ندارند لذا قرار شد با همکاری دستگاه‌های ذیربط این آمار استخراج و تا سه هفته دیگر مشخص شود.

آنها تنگناها و چالش‌ها را مطرح کردند و ما به دنبال مشارکت حداکثری سازمان‌های مردم نهاد در بحث مداخله‌گری در حوزه اجتماعی هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این کودکان یا از پدر ومادر افغانی تو ایران متولد شده‌اند ویا از افغانستان وارد ایران شداند وبعضی ها با جو سازی میخواهند برای آنها شناسنامه درس کنند حالا چه نیتی در آینده دارند معلوم نیست شاید این بچه ها در آیند با شناسنامه ایرانی در خدمت سرویس های جاسوسی بیگانه باشد دولت مردان باید خیلی احتیاط کنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کلیت حرف شما درسته و مثبت زدم البته دولتمردان ما که به فکر منافع ملی نیستن افغانیا حتی آب و میبندن به روی مردم ما اینا میخوان بهشون شناسنامه بدن اگر جنگ آب اتفاق بیفته که حتما جنگ بعدی جنگ آبه این ۴ میلیون افغانی اکثرا مهاجر به ایران مثل یک لشگر بر علیه ایرتن عمل میکنن بیشترشونم که قاچاقی اومدن البته فکر نکنید فقط افغانیان که شناسنامه ندارن تو بعضی روستاهای کرمان مردم شناسنامه ندارن انقدر محرومیت بیداد میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج