۷۵۵۷۱۴
۱۰ نظر
۵۰۱۵
۱۰ نظر
۵۰۱۵
پ

پلیس آمریکا روزی ۳ نفر را می‌کشد

نتایج یک مطالعه دانشگاهی در آمریکا نشان می‌دهد که پلیس آمریکا روزی ۳ نفر را با شلیک گلوله می‌کشد که سهم سیاه پوست‌ها و لاتین تبارها سه برابر بیشتر از سفیدپوست‌ها است.

خبرگزاری فارس: به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نتایج یک تحقیق دانشگاهی در آمریکا نشان می‌دهد که پلیس این کشور روزانه ۳ نفر را میکشد، به طور میانگین سالی بیش از ۱۰۰۰ نفر و خیلی بیشتر از آماری که به طور رسمی ارائه می‌شود.

این گزارش همچنین می‌گوید که پلیس آمریکا مسئول ۸ درصد از قتل و مرگ و میر مردان در آمریکا بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۸ بوده است.

این پژوهش که در مجله سلامت عمومی آمریکا منتشرشده و توسط یک تیم روانشناس از دانشگاه کورنل و دانشگاه واشنگتن انجام شده است از منابع یک سایت معتبر که آمار کشته شدگان را رصد می‌کند و دیگر آمار‌های مربوطه و همچنین آمار‌های رسانه‌ای استفاده کرده است.

نتایج این مطالعه نشان می‌دهد که خطر مرگ و میر ناشی از شلیک پلیس دو برابر بیشتر از آن چیزی است که در آمار‌های رسمی وزارت دادگستری آمریکا ارائه شده است.

یکی از دلایل این تناقض این است که آژانس‌های پلیس ملزم نیستند مرگ و میر‌های مرتبط با پلیس را به دولت فدرال ارائه کنند. علاوه بر این، دپارتمان‌های پلیس نیز آمار‌های مربوط به کشتار افراد توسط پلیس را به طور دقیق گزارش نمی‌کنند یا در آمار‌ها دستکاری می‌کنند.

براساس این گزارش، نتایج این تحقیق همچنین نشان می‌دهد که از ۹۷۹۵ مرگ و میر که پلیس آمریکا بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۸ مرتکب شده است ۸۸ درصد از قربانیان مرد بوده‌اند. در این تحقیق همچنین مشخص شده است که سیاه پوستان و لاتین تبار‌ها خیلی بیشتر از سفید پوست‌ها در معرض مرگ ومیر توسط پلیس قرار دارند.

طبق این آمار، خطر کشته شدن سیاپوست‌ها بین ۱.۹ تا ۲.۴ در هر ۱۰۰ هزار نفر در سال است در حالیکه خطر کشته شدن لاتین تبار‌ها بین هشت دهم تا ۱.۲ است.

این گزارش افزود؛ این آمار یعنی اینکه مردان سیاه پوست ممکن است ۳ برابر بیشتر در معرض کشته شدن توسط اجرا کنندگان قانون قرار داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بعد از اسرائیل وحشی ترین انسانها ، آمریکایی ها هستن و باز از پر رویی فریاد حق طلبی و دفاع از حقوق بشر شون سر به آسمون میذاره ، دلم میخواست همچی اتفاقی توی ایران میوفتاد تا گوش فلک رو کر میکردن از اراجیفشون
      البته اونا شانسی که دارن اینه که به اندازه ما وطن فروش و خائن ندارن که راه بیوفتن از این مسائل گزارش تهیه کنن واسه کشورای دیگه و خودشون رو خار و ذلیل کنن

    • م

      شما حلیم خودتون رو هم بزنید .

    • بدون نام

      آمارکشورخودمون چی

    • بدون نام

      دمش گرم .به این میگن پلیس

    • بدون نام

      خخخخخخخ اونها توی شکم مادرشون ۷ تیر گشی را بلدن بله تق تق را یاد گرفتن اتم می ریزند هی

    • امیر

      عوضش در ایران چندین نفر بر اثر گرسنگی می میرند.

    • بدون نام

      شما ها روزی 80 میلیون را تو ایران میکشین

    • غلام

      از نظر شما که به تروریستها کمک میکنید نفر هستند اما بهتره که نباشد تا جامعه در ارامش باشد

    • بدون نام

      خیلی از سیاهپوستان و لاتین تبارها توی گروهای گنگ و مافیایی امریکاهستند و حتی غیرقانونی توی این کشور زندگی میکنند و کارهای خلاف انجام می دهند.
      امار تصادفات تو ایران را منتشر کنید. امار فحشا وفساد را منتشر کنید. امریکا اگر بده چرا مسولین بچه هاشون اونجان. اصلا امریکا بد مسولین یه کاری کنن ما بریم امریکا

    • بدون نام

      با جمعیت ۳۶۰ میلیونی خیلی زیاد نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج