۷۵۵۹۵۱
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

تغییرات در دولت اگر با برنامه نباشد سودی ندارد

دبیر کل حزب ایران زمین گفت: اصل این است که یک مدیر جدید با هنر مدیریت‌اش بتواند برنامه‌های تازه‌ای پیاده کند و در حوزه کاری خود منشاء تغییرات شود، اما این منوط به داشتن برنامه‌ای صحیح و جامع است.

خبرگزاری ایسنا: ابوالقاسم رئوفیان در پاسخ به این پرسش که تغییرات جدید رخ داده در دولت تا چه اندازه به حل مشکلات فعلی کمک می‌کند، اظهار کرد: این نوع تصمیمات مسکن است و در واقع نمی‌تواند علاج باشد. علاج واقعی راه دیگری می‌طلبد. باید فکر اساسی‌تری برای رفع مشکلات معیشتی مردم داشت.

وی افزود: این‌که چه کسی سکان یک وزارتخانه اقتصادی را به دست گیرد خیلی مهم است، اما توجه به زیرساخت‌ها مهم‌تر از آن است و ما باید در فکر اصلاح زیرساخت‌ها باشیم.

دبیر کل حزب ایران زمین با بیان این‌که تغییر رییس کل بانک مرکزی ممکن است مردم را نسبت به ایجاد تغییرات در ساختار اقتصاد امیدوار کند، گفت: وقتی رییس کل بانک مرکزی تغییر می‌کند این سوال پیش می‌آید که آیا قرار است که بانک مرکزی برهمان سبک و سیاق سنتی و روش قدیمی اداره شود؟

اگر چنین باشد چندان فرقی نمی‌کند که چه کسی در این جایگاه قرار گیرد. اصل این است که یک مدیر با هنر مدیریت‌اش بتواند برنامه‌های جدیدی پیاده کند و در حوزه کاری خود منشاء تغییرات تازه‌ای شود، اما این منوط به داشتن برنامه‌ای صحیح و جامع است.

رئوفیان ادامه داد: انتظار مردم این است که تیم اقتصادی دولت تغییر کند؛ چرا که بخش‌های دیگر دولت شاید چندان مشکلی نداشته باشد. اما حرکت به سمت جایگاه مطلوب نیازمند داشتن برنامه‌ای جامع است.

وی در پاسخ به این پرسش که این برنامه جامع چگونه می‌تواند شکل بگیرد، اظهار کرد: باید به سمت یک اقتصاد پویا برویم و دراین زمینه مواردی چون کپی‌کردن مجدد اقتصاد نمی‌تواند مولفه درستی باشد، اما در مجموع تحلیل اوضاع اقتصادی و برنامه‌های گذر از این وضعیت که در حال حاضر ارائه می‌شود هیچ کدام به تنهایی نمی‌تواند کارکرد داشته باشد، چرا که مولفه دیگری هم باید مکمل این موارد باشد.

رئوفیان در پایان گفت: باید برای رسیدن به این مکمل کار کارشناسی انجام شود و دولت نظر متخصصان را بشنود، کارگروه‌های تخصصی انجام دهد و از متخصصان در اداره امور استفاده کند، پس آنچه که می‌تواند عامل موفقیت برای دولت باشد این است که برنامه‌ای جامع‌ داشته باشد که به صورت تخصصی افراد مختلف را در بر گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجىد

      دولت خودش اصلا برنامه اى نداره برا اىن همه مشکلات

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج