۷۵۶۶۷۳
۸ نظر
۵۰۰۶
۸ نظر
۵۰۰۶
پ

سخنگوی سپاه:

تشرِ سردار سلیمانی به ترامپ، ماندگار شد

سردار شریف با تأکید بر سخنرانی اخیر سردار قاسم سلیمانی بیان کرد: سردار سلیمانی چنان تشری به ترامپ زد که در تاریخ ماندگار شد و این یک پیام جنگ نبود بلکه تذکری جدی و یادآوری داشته‌ها و ظرفیت‌های ما در برابر دشمنان است.

خبرگزاری فارس: سردار رمضان شریف شامگاه امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان اردبیل که به مناسبت روز خبرنگار در مجتمع فرهنگی ولایت سپاه حضرت عباس(ع) برگزار شد اظهار کرد:

ترامپ سیاست اصلی و استکباری آمریکا را بدون نقاب و بازی‌های سیاسی به مردم دنیا نشان داد اما به لطف پروردگار و درایت مقام معظم رهبری تمامی این تهدیدات با بصیرت مردم نقش بر آب شد.

وی افزود: ما اکنون با جنگ پیش بینی‌شده و حساب شده‌ای از سوی دشمن مواجه هستیم و در کنار آن یک جنگ میدانی در حوزه اقتصادی کشور نیز به راه انداخته شده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمن در گذشته جنگ روانی بسیاری در کشور ما به راه انداخته بود اما چاشنی فتنه‌انگیزی و شبهه‌افکنی آن به این اندازه نبود.

وی ادامه داد: گفتمان‌سازی دشمن قدرت بسیار دارد و تا کنون توانسته بین ملتها و نژادهای مختلف در دنیا اختلاف‌افکنی بسیار انجام دهد که نمونه‌های آن در تاریخ موجود است.

شریف اضافه کرد: اکنون دشمن گفتمان تازه‌ای به راه انداخته و سردمدار این گفتمان جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی است که جریان رسان‌ ای آن همراه با هجمه سراسری و مقابله براندازانه با نظام جمهوری اسلامی است.

وی تأکید کرد: ما باید بدانیم سواد رسانه‌ای مردم جامعه ما در چه سطحی قرار دارد و اکنون شاهدیم که فرماندهی رسانه‌ای استکبار جهانی علیه کشور ما بر عهده رسانه‌ای همچون بی‌.بی‌.سی است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشریح کرد: یکی از تئوریسین‌های آمریکایی اذعان کرده است که رهبر ایران توانایی تبدیل تمام تهدیدات به فرصت را دارد و ما اکنون شاهد این واقعیت بزرگ هستیم که هیچ شهروند عراقی حاضر نیست به ۸ سال جنگ در زمان صدام فکر کند اما مزار شهدای ما الهام‌بخش جوانان و آزادگان جهان است.

سردار شریف با تأکید بر سخنرانی اخیر سردار قاسم سلیمانی بیان کرد: سردار سلیمانی چنان تشری به ترامپ زد که در تاریخ ماندگار شد و این یک پیام جنگ نبود بلکه تذکری جدی و یادآوری داشته‌ها و ظرفیت‌های ما در برابر دشمنان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ماندگاری دلار وسکه دراوج وتثبیت گرانی وکوچک شدن سفره مردم، ماندگارتر..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

      • AAAAA

        سلیمانی گرامی امیدوارم شما رئیس جمهور شوی تا یک‌دلاور از طرف مردم با دنیا صحبت کند.

      • بدون نام

        احسنت

    • حسن

      سردار از ما درمقابل توطعه های دشمن خوب محافظت میکنه،ولی سیاسیون هرکدوم نظری دارند ،ودر دنیای نظامی جواب نمیده،یک روئیس جمهور نظامی لازم است،تا در دنیای نظامی معادلات آنرا خوب بشناسد

    • فریبا

      الله اکبر! خدا قوت...

    • بدون نام

      به نظرمن اگه میخواهیددشمن راازجنگ اقتصادی باایران شکست بدهیدسپاه بایدواردعمل شودومیتواندودرکشورتولیدراه بیندازدوکارگاه وکارخانه های بزرگ راه بیندازدتاجوانان بیکاربروند سرکاروچرخه به خوبی بچرخدومن ازاین که یه کارت ملی وامثال ان راواردمیکنن متاسف ودرعجبم. بایدباحمایت سپاه خودمان تولیدکنیم چون سپاه اگه ورودوسرمایه گذاری کندپیشرفت بیشترواختلاس ودزدی کمترمیشودوبه خوبی هم نظارت میکند....

    • bsaa

      این ماندگاری برای ملت نون آب نمیشه از عراق یاد بگیرین برای منافع ملتش کار میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج