۷۵۶۸۳۷
۱۰ نظر
۵۰۰۸
۱۰ نظر
۵۰۰۸
پ

۵۰۰ ساعت خدمت رایگان، مجازات دو حیوان آزار

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان هوراند آذربایجان شرقی گفت: دو مجرم حیوان آزار به انجام ۵۰۰ ساعت خدمت رایگان به محیط زیست و مطالعه و پخش کتاب محیط زیستی محکوم شدند.

خبرگزاری ایرنا: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان هوراند آذربایجان شرقی گفت: دو مجرم حیوان آزار به انجام ۵۰۰ ساعت خدمت رایگان به محیط زیست و مطالعه و پخش کتاب محیط زیستی محکوم شدند.

علی تقی پور افزود: دادگاه عمومی هوراند دو فرد حیوان آزار را که یک قلاده روباه گرفتار در چاه را با سنگ و چوب شکنجه و کشته بودند را محکوم کرد.

وی ادامه داد: این دو مجرم حیوان آزار به انجام ۵۰۰ ساعت خدمات رایگان به عنوان همیار محیط زیست و خواندن یکی از کتاب هایی که در مورد نقش و اهمیت حیوانات در طبیعت و یا نحوه ارتباط انسان با حیوانات زیر نظر اداره حفاظت محیط زیست و توزیع ۵۰ جلد از همان کتاب در روستا به عنوان جایگزین ۵ ماه حبس تعزیری محکوم شدند.

تقی پور گفت: در صورت تخلف از حکم دادگاه، به پیشنهاد قاضی اجرای احکام و رای دادگاه برای بار نخست یک چهارم تا یک دوم به مجازات مورد حکم افزوده می شود و در صورت تکرار، مجازات حبس اجرا می شود.

وی اظهار داشت: چنانچه رعایت مفاد حکم دادگاه از سوی محکومین حاکی از اصلاح رفتار وی باشد، دادگاه می تواند به پیشنهاد قاضی اجرای احکام برای یک بار بقیه مدت مجازات را تا نصف کاهش دهد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان هوراند با دعوت مردم به رفتار مناسب با حیوانات خاطرنشان کرد: هرگونه حیوان آزاری و آسیب رساندن به حیات وحش جرم محسوب می شود و پیگرد قانونی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بگیرین ده سال حبس یا یه میلیارد جریمه بکنین...

    • بدون نام

      بسیار حکم خوبیه، چون مجازات های خشن روی افرادی اینگونه نتیجه معکوس داره، بهترین راه دیدن و لمس محبت بین انسان و حیوان در کار کردن در اداره محیط زیسته
      ولی نکته دیگر اینکه وقتی ما در طرح پیشنهادی به مجلس در سال ۹۳ مجازات شلاق را برای نگهدارنده و خرید و فروش حیوان خانگی درنظر گرفته بودیم چطور میتوانیم شهروندان رئوفی را نسبت به مخلوقات خدا شاهد باشیم؟

      پیامبر ص می فرمود: (شب معراج) «وارد بهشت شدم، صاحب سگی را دیدم که حیوان را سیراب کرده بود.
      زن بدکاره ای را بخشیدند؛ زیرا از کنار سگی گذشت که کناره چاه آب از تشنگی له له می زد. سگ، در آستانه مردن بود. زن کفش را درآورد و آن را به روسری اش بست و با آن آب از چاه برآورد (و. به سگ داد) و به خاطر همین بخشیده شد.

    • بی نشون

      این مجازات براشون کمه ، باید مثل خودشون باهاشون رفتار بشه ، حیونای زبون بسته چه گناهی کردن ک باید ازار و اذیت شن ، این نشونه بی ثباتی و بی فرهنگی اینجور ادماس .

    • بدون نام

      آفرین ۱۰۰۰و۳۰۰ آفرین به قاضی محترم
      اختلاس دزد موادی رانندگانی که با جان بجهای مردم بازی می کنند
      بایستی برای جاده به کار بگیرن
      این بهتر دیگه راه داری نمی خواهد

    • بدون نام

      بیخود چرت و پرت تحویل مردم ندید کسی که به حیوان زبان بسته ترحم نمیکند بعد برای شما 500 ساعت رایگان کار میکند؟ !!! مجازاتش 75 ضربه شلاق و 3 ماه زندان بود

    • بدون نام

      به این میگن دادگاه،

    • بی نام

      ای کاش اون کتاب ها رو می خوندن و در پایان هم ازشون آزمون گرفته می شد. پخشش کنن چی بشه؟!!!!

    • A 21

      فکر نکنید با این 20 روز کار همه چیز تموم میشه، منتظر چوب خدا باشید. دیدم که میگم

    • ناشناس

      خیلی حکم سنگینی هست خجالت آوره ... واقعا خجالت آوره برای چنین به اصطلاح آدم نماها ...حکم این اشخاص قرار دادن اونها در همون حالت حیوان زبان بسته هست و به همان شکل آزار دادن اونها تا بفهمند که زجر دادن یعنی چی

    • بدون نام

      چقدر عالی این قاضی حکم داد و خیلی خوشحال میشویم برای انانی که زباله در حاشیه راه تخلیه میکنند مجازات جمع اوری چند کیلومتر از یک محور را جایگزین جریمه کنند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج