۷۵۷۶۲۴
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

تجارت در ایران با دلالی تعریف می‌شود

رییس هیات مدیره انجمن صنایع همگن پلاستیک البرز گفت: متاسفانه تجارت در کشور ما به معنای دلالی و قاچاق است و کسانی‌که درست کار می‌کنند راهی از پیش نمی‌برند.

خبرگزاری ایسنا: رییس هیات مدیره انجمن صنایع همگن پلاستیک البرز گفت: متاسفانه تجارت در کشور ما به معنای دلالی و قاچاق است و کسانی‌که درست کار می‌کنند راهی از پیش نمی‌برند.

ناهید هاشمی در نشست مطبوعاتی امروز که در اتاق بازرگانی استان برگزار شد، اظهار کرد: اگر نوسانات اقتصادی به همین وضعیت ادامه داشته باشد و دولت از بخش خصوصی حمایت نکند تا چند وقت دیگر کره جنوبی، چین و عربستان برای بازرگان ما تصمیم می‌گیرند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۹۸ درصد کالا‌های ما وارداتی است و این نشان دهنده وضعیت تولیدکنندگان ایرانی است.

وی افزود: متاسفانه فساد کشور را در برگرفته و هیچ کس در خصوص این وضعیت نابسامان پاسخگو نیست.

هاشمی به انتخابات اتاق بازرگانی اشاره کرد و گفت: باید در انتخابات اتاق بازرگانی دقت بیشتری شود و به هر کسی اجازه رای داده نشود.

رییس هیات مدیره انجمن صنایع همگن پلاستیک البرز گفت: بخش خصوصی در حال حاضر با سختی به فعالیت خود ادامه می‌دهد و به گونه‌ای در دوره یخبندان قرار دارد. دولت باید حمایت خود را از بخش خصوصی و تشکل‌های غیر دولتی افزایش دهد تا چرخه اقتصاد متوقف نشود.

رییس اتاق بازرگانی البرز همچنین گفت: صدور کارت بازرگانی در دنیا منسوخ شده است.

رحیم بنا مولایی در نشست مطبوعاتی که در اتاق بازرگانی البرز برگزار شد، به نظارت اتاق بازرگانی بر صدور کارت‌های بازرگانی، اشاره کرد و گفت: این اتاق در روند صدور کارت اهلیت متقاضی را در اولویت قرار داده است.

وی تاکید کرد: صدور کارت بازرگانی دیگر در دنیا منسوج شده بنابراین در حال تلاش برای صدور کارت عضویت به جای کارت بازرگانی برای بازرگانان فعال استان هستیم. بدون شک با صدور کارت عضویت می‌توانیم تشکل‌های فعال استان را شناسایی و برای رفع مشکلات خاص و عام آن‌ها گام برداریم.

بنا مولایی با تاکید بر ضرورت تمرکز زدایی بر سهمیه ارزی استان تاکید کرد و گفت: در این بخش باید نظارت‌های کافی انجام شود تا تخلف‌ها به حداقل برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیری

      اقای عسکر اولادی کی هست که برای تجارت چین از ان کمک بگیرین معلومه که به دلالها پول میدن وگرنه جلوی دلال قاچاق احتکار بگیرین دیگه جلو گرفتن راه بستن فقط میخوان با حرف پیش ببرن

    • بدون نام

      وقتی مامور ساده بانکی ، مالی ، بازرگانی ، بازرسی ، گمرکی ،....... ماشین ، خانه ، ویلا ، .....آنچنانی داره بحث از قانونمندی و منافع ملی ،.....بیشتر یه جکه تا واقعیت .

    • بدون نام

      شما یعنی واقعا تماشاچی هستین

    • AAAAA

      دلالی کی شکل میگیرد زمانی که هر جنسی را هر چقدر بخواهی می فروشی یعنی قیمت اجناس مشخص نیست یا اگر هم هست هیچ نظارتی نیست نمونه بارز سیگار بهمن در هر مغازه ای یک قیمت دارد از ۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰ هزارتومان خوب اگر تغییراتی بود فقط یک بار تذکر میداد و جریمه میکرد و قیمت مشخص اعلام میکرد آن مغازه اگر دلال نرخ بیشتری اعلام میکرد آن مغازه میخرید.

    • بدون نام

      وقتی تمام اصناف و تعاونی ها ریسش با مجوز یک نیروی نظامی و حاکمیت تعیین مشود . پس آنها نماینده واقعی مردم و اصناف و بخش خصوصی نیستند ، نامش را من می گذارم اصنافو لتی ، وسلام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج