۷۵۷۶۹۷
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

انتقاد عارف از اقدامات برخی اصلاح‌طلبان

رئیس فراکسیون امید گفت: مایه تاسف است که عده‌ای در داخل جبهه اصلاحات با برخی اظهارنظرها تنها مسیر متلاشی کردن انسجام را دنبال می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم: محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید در دیدارهای جداگانه با جمعی از اصلاح‌طلبان استان آذربایجان شرقی و شهرستان آمل ضمن تحلیلی از وضعیت جامعه، ناامیدی از بهبود اوضاع کشور را خطرناک توصیف کرد و گفت:

همه دلسوزان نظام بخصوص اصلاح طلبان وظیفه سنگینی بر عهده دارند و باید برای عبور از شرایط فعلی کشور مردم و مسئولین در کنار هم باشند چرا که تجربه ثابت کرده است هرگاه به مردم اعتماد کردیم می‌توانیم از سخت‌ترین گردنه‌ها هم عبور کنیم.

وی با بیان اینکه شرط همراهی مردم با مسئولین صادق بودن با مردم است، تصریح کرد: نباید به مردم وعده‌هایی داد که امکان تحقق آن حداقل در کوتاه مدت وجود ندارد، اگر با مردم صادق باشیم همانند دوران دفاع مقدس همراهی مردم را خواهیم داشت و از این سرمایه اجتماعی لایزال می‌توانیم حداکثر بهره را ببریم.

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی اظهارنظرهایی که تنها در صدد القاء ناامیدی در بین مردم است،گفت: کسانی که تنها به دلیل مخالفت با یک تفکر به دنبال ضربه زدن به امید مردم هستند دلسوز نظام و مردم نیستند چرا که در شرایط ویژه کشور همه با هر نوع تفکری باید در کنار هم قرار بگیردند.

وضعیت کشور بگونه ای نیست که عده‌ای به دنبال رقابت‌های انتخاباتی و حذف یک جریان باشند. شرط فائق آمدن بر مشکلات کشور، وحدت، تفاهم و همدلی است.

وی با بیان اینکه عملکرد دولتمردان نباید به گونه‌ای باشد که بی انگیزگی را به جامعه القاء کند، خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان در روی کار آمدن دولت آقای روحانی سهیم بودند و نقش اساسی داشتند و برای موفقیت دولت تلاش می‌کنند.

هرچند گلایه‌های جدی از نادیده گرفتن مدیران برجسته اصلاح طلب در استانها و سپردن مدیریت برخی ارگان‌های دولتی در استان‌ها به مخالفین گفتمان اصلاحات وجود دارد.

عارف همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستاوردهای تشکیل شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان، گفت: هجمه‌های صورت گرفته به برخی اشخاص در جبهه اصلاحات تصادفی نیست و برای از بین بردن انسجام داخل خانواده اصلاحات است.

مایه تاسف است که عده‌ای در داخل جبهه اصلاحات با برخی اظهارنظرها تنها مسیر متلاشی کردن انسجام را دنبال می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زمان جنگ هم با مردم صادق نبودید ولی مردم بخاطر وطن و ناموس مقاومت کردند . ضمنا دروغ ها تون کمتر به چشم میامد

    • بدون نام

      دولت امید شما واصلاح طلبان خائن به کشور واین ملتید.

    • بدون نام

      ازژن خوبت چه خبر

    • بدون نام

      برو کشکت رو بساب

    • سعید

      این هم مثل ستاره دنباله دار(دار و دسته رفسنجانی) هر 5 سال یه بار میاد یه اراجیفی میگه و میره اخه تو که خودت از طریق همین اصلاح طلبان اومدی تو راس حالا نعل وارونه میزنی که مردم رو گول بزنی مثل دزدی که از همه زودتر فریاد میزنه دزد دزد, که کسی بهش شک نکنه بسه دیگه حقه بازی شما رو همه مردم میدونن مترسک سر جالیز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج