۷۵۷۷۱
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

کیهان: توافق در ژنو سراب است

روزنامه کیهان تیترنخست امروز خود را به تحلیل از روند مذاکرات هسته ای اختصاص داده و توافق در ژنو را یک سراب تشبیه کرده است.

عصر ایران: روزنامه کیهان تیترنخست امروز خود را به تحلیل از روند مذاکرات هسته ای اختصاص داده و توافق در ژنو را یک سراب تشبیه کرده است.

این روزنامه نوشت: اردوکشی غیرمنتظره وزرای خارجه آمریکا و فرانسه و انگلیس به ژنو و اظهارنظر مقامات رسمی این کشورها درباره مذاکرات در حال انجام میان ایران و گروه ۵+۱ زمینه قابل قبولی برای نتیجه مثبت مذاکرات باقی نمی گذارد.

حریف همان ادعاهای بی اساس قبلی را تکرار می کند و برای آنچه با عنوان نگرانی جامعه بین المللی- بخوانید آمریکا و متحدانش- از آن یاد می کند، تضمین های عینی و عملی می خواهد بی آن که در مقابل آنچه مطالبه می کند، امتیاز درخور توجهی را روی میز بگذارد. اوباما در مصاحبه با شبکه تلویزیونی ان.بی.سی تاکید می کند «وظیفه آمریکا اعتماد به ایران نیست، بلکه در پی بررسی اقداماتی هستیم که از ایران انتظار داریم».

جان کری وزیر خارجه آمریکا با عجله و ظاهرا به دعوت خانم اشتون از فرودگاه بن گوریون در فلسطین اشغالی به ژنو می آید و وزرای خارجه فرانسه و انگلیس و آلمان هم راهی ژنو می شوند و گزارش دیگری از سفر احتمالی وزرای خارجه روسیه و چین و پیوستن آنها به مذاکرات خبر می دهد. اما، چه رخدادی در حال وقوع است که وزرای خارجه آمریکا و تروئیکای اروپایی را با عجله به ژنو کشانده است؟

برخلاف مسئولان تیم هسته ای کشورمان که درباره روند مذاکرات و محتوای آن کلی گویی می کنند و به اظهارات تکراری نظیر این که غنی سازی خط قرمز ماست و... بسنده می کنند، مقامات آمریکایی به طور مستقیم و یا با استفاده از منابع خاکستری، انبوهی از اظهارنظر در این باره را وارد فضای رسانه ای کرده و در غیاب حضور رسانه ای تیم هسته ای کشورمان، فضای رسانه ای و مدیریت افکار عمومی را به دست گرفته اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • طُرفه

      ايول كيهـــــــــــــــان... ضمن اينكه جناب آقای او با ما دیروز گفته این مذاکرات اصلاً به تحریم ها ربطی نداره !!! یکی میخواد به بعضیها بگه پس چرا میرین منّت کشی ؟!؟!؟!؟!

      پاسخ ها

      • یک نظر

        شما حتی جای ولایت فقیه هم تصمیم میگیرید بس کنید دیگه ...........

      • بدون نام

        خدا رو شکر تو ایران یه سری با اسرائیل هم نظر هستن و نمیخوان توافق بشه مرسی کیهان مرسی طُرفه

      • یک نظر

        خوشم میاد از دیسلایکها که روی طرفه و کاربر کم کردن ها ها

    • آبان

      با سلام و تشکر از مجله خوب برترینها.
      من ازتون خواهش میکنم این روزنامه منفور و نون به نرخ روز خور رو تحریم کنید و اصلا بهش نپردازید . یکی از عوامل بدبختی مردم ایران همین روزنامه و اون مدیر مسئول افراطیشه.........

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج