۷۵۷۷۵۷
۴۲ نظر
۵۰۱۱
۴۲ نظر
۵۰۱۱
پ

پاسخ «علی مطهری» به ادعاهای شریعتمداری

علی مطهری، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به خبری که در روزنامه کیهان منتشر شده بود واکنش نشان داد.

برترین ها: علی مطهری، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به خبری که در روزنامه کیهان منتشر شده بود واکنش نشان داد. وی در اینستاگرام خود نوشت:

«پاسخ به کیهان

جناب آقای شریعتمداری

مدیرمسئول محترم روزنامه کیهان

با اهداء سلام، در شماره پنجشنبه ۱۸ مرداد آن روزنامه، صفحه ۲، بخش اخبار ویژه، تحت عنوان «کاش امثال علی مطهری ادبیات اقتصاد را می‌فهمیدند» به نقل از روزنامه وطن امروز آورده‌اید: «علی مطهری در اظهارنظری مقصر وضعیت کنونی ریال را سپاه پاسداران (به جرم موشک‌پراکنی به سمت داعش) و سایر دلواپسان و منتقدان برجام معرفی کرده است.» و آنگاه پاسخ آن روزنامه نیز ذکر شده است.

جهت اطلاع خوانندگان محترم کیهان به عرض می‌رساند نویسنده یادداشت وطن امروز برای آنکه بتواند به سخن اینجانب پاسخ بدهد، ابتدا آن را تحریف و مطابق میل خود کرده، آنگاه به پاسخ پرداخته است که طبعا این پاسخ ربطی به نظر من ندارد.
در اظهارنظر من عبارت «موشک پراکنی به سمت داعش» وجود نداشت، ضمن این که کلمه «دلواپسان» نیز توسط خبرنگار اضافه شده بود و در ادبیات من نیست.

مضمون سخن من در آن مصاحبه در پاسخ به سؤال خبرنگار که پرسید مسئول وضع فعلی کشور کیست، این بود که مسئول وضع فعلی فقط دولت نیست، ضمن این که سوء مدیریت دولت را هم قبول دارم. گفتم بخشی از حکومت از ابتدا مخالف اجرای برجام بود و کارشکنی کرد و به هدفش هم رسید.

اگر دو بخش موجود در حکومت از ابتدا در موضوع برجام متحد بودند امروز به میزان قابل توجهی از سوی اروپا و شرکتهای آمریکایی در ایران سرمایه‌گذاری شده بود و ترامپ هم به آسانی نمی‌توانست از برجام خارج شود. مسئول وضع فعلی علاوه بر دولت، کسانی هستند که موشک هوا کردند، و مقصودم موشکی بود که چند روز بعد از امضای برجام با آن جمله معروف عبری و احتمالاً با هدف اجرا نشدن برجام بی‌موقع پرتاب شد، نه موشکهایی که چندین ماه بعد به سوی داعش شلیک شد که آن، کار درستی بود.

مستدعی است این پاسخ مطابق قانون مطبوعات عینا در همان محل در اولین شماره آن روزنامه درج شود.

با تقدیم احترام

علی مطهری»

پاسخ «علی مطهری» به ادعاهای شریعتمداری

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      این نمایندها ومسئولین انگارکه فقط انتخاب شدن برای محکوم کردن همدیگه مردم هم شدن محکوم به زندگی

      پاسخ ها

      • AAAAA

        مطهری دست از این بچه بازی ها بردارید جواب شهیدان را چه میدهید.

      • بدون نام

        مسئول وضع فعلی علاوه بر دولت، کسانی هستند که موشک هوا کردند، و مقصودم موشکی بود که چند روز بعد از امضای برجام با آن جمله معروف عبری و احتمالاً با هدف اجرا نشدن برجام بی‌موقع پرتاب شد،

      • بدون نام

        بنده از شما عزیز شریف و درستکار استاد گرانقدر بزرگ و بزرگزاده آقای دکتر مطهری دانشمند محترم روشن ورک وفهیم عذرخواهی می‌کنم..کیهان غلط کرد و....ّ....... شما عزیز یادگارنیکویی از خداوند متعال در دستان ملت ستمدیده ایران میراث داراستاد شهید مطهری دانشمند و ایدئولوژیک راست کردار ید.به بزرگواروبزرگزاده گی خود آمیرزا حسینقلابی ببخشید.به نمایندگی از طرف همه ملت ستمدیده ایران

    • بدون نام

      درود بر جناب مطهری عزیز ،ای کاش همه نمایندگان مجلس نصف شما سواد داشتن که متاسفانه ندارن

      پاسخ ها

      • سعید

        آقای بدون نام که ازگفتن نام هم وحشت داری. مگه آقای مطهری سواد داره که نمایندگان نصف ایشون داشته باشن.ماشاءالله از رو هم که نمیره.

      • کورش

        برو ...با این نظرت.

      • بدون نام

        مگه تو که نامت رو گذاشتی اسم حقیقیته !!!! اگه اینطور باشه که واقعا با کی بحث میکنیم !!!!

    • بدون نام

      دمت گرم

    • بدون نام

      علی مطهری متاسفم به خدا پناه ببر از هوای نفس اگر موشک نبود تو الان انجا نبو دی

      پاسخ ها

      • ff

        ببین عزیز
        هرچیزی مطلقا بد نیست
        اما هرچیزی جایی داره
        شما چرا همه چیز و باهم درمی آمیزی
        ایشان درست میگن
        وقتی برجام تثبیت شد واقعا لازم نبود در همان زمان تنش ایجاد میشد
        درضمن ما که نباید آب به آسیاب دشمن دهیم و گزک دستشون بدیم

      • بدون نام

        موشک خوب است اما کی هوا کردن مهم است

      • بدون نام

        موشک و قدرت دفاعی و نظامی خوبه ولی به شرطی که برای مملکت و مردم هزینه درست نکنه

    • بدون نام

      جناب آقای مطهری سلام وصبحتان بخیر ونیکی باز قًیه را بدتر از قبل کردی مگر دربرجام ما تعهد موشکی هم به انحائ مختلف دادیم تا آقای ترامپ و دارو سته ی بی خرد و احمق شان موشک پرانی و آزمابش موشکی را بهانه قرار دهند همین گفته تو حرف انداختن به دهان دشمن است تازه از حرافی بی منطق شما استفاده نموده و مارا بیشتر در منگنه قرار دهند خلاصه از شما نماینده لیست امیدی تهران گهگاهی بارو بری میرسد العاقبته للمتقین

    • بدون نام

      سلام ودرود بر اقای مطهری

    • AAAAA

      واقعا دست از این بچه بازیها بر دارید مثلا شما مسعول یک مملکت هستین شما بجای اینکه ادبیات را به نمایندگان آموزش دهید که در مجلس دعوا و فحش دادن نباشد به دنبال پرتقال فروش میگردی .تمام صحنه های در گیری در مجلس را دنیا دیدن حال کدام دیوانهای در ایران سرمایه گذاری خواهد کرد.

    • بدون نام

      مگر ما با اسرائیل برجام امضا کرده بودیم که نوشته روی موشک ها آنها را ناراحت کند؟

    • بدون نام

      سلام به کسی که جام جهانی براش مهمتر از وظیفه ای است که در مجلس دارد

    • بشیر

      با سلام و درود بر همه . حالا که بر جام تقریبا به نقطه ی اولش رسیده ، ( مورد نظر آقایون شده ) ببینند که اگر برجام نبود تحریم ها همان بلایی رو که الان داره سر مردم بیچاره میاره ، 5 یا 6 سال پیش میا ورد . فکرش رو بکنین که نفت ما رو نمیخریدند و ما چیزی برای صادرات نداشتیم . با وجود داعش در اطرافمون و مشکل اقتصادیی که از نداشتن اون توافق گریبان گیر مملکت بود ( نداشتن پول در مملکت اسلامی ) ایا داعش زودتر به ایران نفوذ نمیکرد و مملکت رو ویران نمیکرد ، این نارضایتی هایی که در سرتاسر ایران میبینیم ، نارضایتی کارگران و کارمندان و .... ( بدون برجام ) خیلی زودتر اتفاق می افتاد ، شاید 4 ، 5 سال پیش . در عوض بمب اتم داشتیم . به همراه مردمی ناراضی از دولت و نظام و ... شاید خس و خاشاک دیده بشند چون نشسته اند ولی زمانی که باد بوزد دیگر خیلی دیر شده است . آقایان چشمانتون رو الان باز کنین و از تاریخ درس بگیرین .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بینم بابا برجام گند زد زودتر به نتیجه رسیده بودیم و گول بعضی را نخورده بودیمو.....

    • بدون نام

      حرف حساب جواب نداره. روزنامه جوان و کیهان اول وارونه میکنن بعد مطابق میلشون جواب میدن.

    • بدون نام

      به حق امام حوادث که امروز روز شهادتش هست ققسمتون می‌دیم این کیهان را آدم حساب نکنید ...

    • بدون نام

      من قبلا این خبر را خونده بودم.. این پاسخ کاملا بجا و لازم بود . برای مردم این سوء تفاهم رفع شد که منظور شما پرتاب موشک به سمت داعش موشک نبوده است ..

    • محمدعلی اسماعیلی

      با سلام
      درود بر آقای مطهری که فرزندی شایسته برای شهید مطهری است. با نظر آقای مطهری موافقم و در همان زمان که مذاکرات برجام در حال انجام بود، و آن موشک ها که روی آن مرگ بر اسرائیل نوشته شده بود پرتاب شد، بنده و خیلی های دیگر همین تحلیل را داشتیم. بعضی ها از همان آغاز مذاکرات ساز مخالف می زدند و بعضی دیگر کارهایی انجام دادند که آن پیش بینی های منفی تحقق پیدا کند. نمی خواستند که برجام به سرانجام برسه. نمی خواهند جلو موشک انداختنشون گرفته بشه. وضعیت اقتصادی و زندگی مردم براشون مهم نیست. فرق آقای مطهری با خیلی ها فقط علم و دانش و فهم نیست بلکه شهامت و شجاعته. حسابش پاکه بنابراین می تونه حقایق رو بگه و از چیزی نترسه

    • محمد

      بعضی ها دشمن دشمن می کنند و به بهانه دشمن سعی می کنن مردمو ساکت کنن اما واقعیت اینه که دشمن این کشور بیرون از کشور نیست. همین جاست. دشمن ما فساد، تبعیض، رانت، فقر و کسانی است که به این معضلات دامن می زنند. دشمن ما سوء مدیریته. همان مدیریتی که ثروت های کشور رو به باد فنا می ده در حالی که مردم کشور خودمون به آن نیاز دارند.

    • محمود

      ممنون از شفاف سازی و جلوگیری از کسانیکه از مطالب افراد ی مثل جنابعالی استفاده سو, میکنند که اینکار اگر آگاهانه باشد خیانت ودروغ پراکنی است.

    • یه موشک غریب

      حیف نام پرفتوح اون پدر روی شما
      اگر همین موشک ها نبود الان امثال شما به جایی اون ریش روی صورتت تون سرخ آب سفید آب می کردید و داشتید کف کاوره ها رو طی می کشیدید شما هستید که آب تو آسیاب دشمن می ریزد.
      به قول حضرت امام وای بر آن روزی که با سیلی کلاهتون بیفته پرچم امریکایتون مشخص بشه. توبه کنید و به فکر این مردم باشید

    • بدون نام

      علی مطهری وکیل الدوله و حقوق بگیر دولت است و زمانی که انتقادات از ناکارآمدی و سومدیریت دولتی ها بالا می گیرد ایشان با جو سازی و حاشیه سازی سعی در منحرف کردن افکار عمومی از مشکلات اقتصادی و ناکارآمدی دولتی ها دارد متاسفم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زدی تو خال بارکلا

    • بدون نام

      اتفاقا من تعجب کردم وقتی خوندم موشک پرانی به سمت داعش ! چون من اصل خبر را خونده بودم. یعنی ایت نهایت تحریف هست برای اینکه بتونند ذهن مردم را نسبت به مطهری خراب کنند. کیهانی که دم از اسلام و تدین میزنی لطفا اخبار را بدون تحریف بگو. واقعا جای تاسف داره

    • بدون نام

      در کشور موشک و بمب شده ، شام انتخاباتی ، پوستر رنگی کاندیداها ، شو تلویزیونی ، کارناوال انتخاباتی ، ..... هیچ چیزی جای خودش نیست حتی......

    • بدون نام

      دقیقا آقای مطهری درست گفتند. از اول این دولت عقده ای هایی مثل کیهان و امثالش چوب لای چرخ گذاشتند. مردم ساده نیستند. دیگه می تونندراست را از دروغ تشخیص بدن. پس لطفا کلاه سر مردم نزارید. لطفا از زبان مردم حرف نزنید.

    • مرد بختیاری

      اگه شهید مطهری برای یک دقیقه زنده می شد قطعا تنها کاری که میکرد طناب دار گردن علی مطهری می گذاشت

    • بدون نام

      راست میگه دیگه.افراط وتفریطم حدی داره.موشک پرانی هم وقت داره.دشمن دنبال بهونه بود که افراطی ها بهش دادن. ...

    • بدون نام

      آقای مطهری کپسول اکسیژنی است برای ملت دراین فضای دودآلود وخفقان آور امروز ایران !!!!درود وهزاران باردرود بر شرفش

    • بدون نام

      چقدر شرم آور وبی اخلاقی و بی ایمانی! که گفته‌ی دیگران را به میل خود تغییر بدهند و بعد نقل قول کنند!

    • میلاد

      درود بر فرزند خلف مطهری و مرگ بر کیهان ووطن امروز و روزنامه سیاه جوان

    • بدون نام

      برنامه های مطهری خوشگل در مجلس /رفع حصر سران فتنه که اگه امام بود قطعا ۸۸اعدام میشدن/شغل بزای سپنتا/دفاع از دولت تبخیر امید/ چاپلوسی برای طاغوت ترامپ فراریها و...خدا وکیلی با این جرایم هرکی بود اعدام نمیشد ....؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        راستی چرا !!! چون پسر مطهری هر خیانتی خواست انجام بدهد!!

    • علی

      سلام، کاربر عزیز کدام حرف آقای مطهری به شهدا و خون شهدا مربوط میشه بعدش هم راست میگه آقای مطهری شجاع چون خودش فرزند شهیده، به نظرم کسانی باید شرمنده شهدا باشن که هر جا عرصه تنگ میشه از خون شهدا مایع میذارن و از اون استفاده ابزاری میکنن، شهدا سرمایه و سرلوحه همه مردم ایران زمین هستن نه فقط عده خاصی...

    • بدون نام

      درود خدا بر مطهری عزیز همیشه حرف حق میزند و چون پاک و انقلابی است بغیر از خدا از کسی ترس ندارند و مثل دلواپسان فتنه گر و بی خاصیت نیست

    • بدون نام

      درود خدا بر مطهری عزیز همیشه حرف حق میزند و چون پاک و انقلابی است بغیر از خدا از کسی ترس ندارند و مثل دلواپسان فتنه گر و بی خاصیت نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج