۷۵۸۱۱۹
۵ نظر
۵۰۱۲
۵ نظر
۵۰۱۲
پ

مسمومیت ۴۱ خانم در استخر در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از مسمومیت ۴۱ خانم به علت نشت گاز کلر در یکی از استخرهای این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: سرهنگ شااحمد ساکی در گفتگویی اظهار داشت: بعدازظهر یکشنبه به علت نشت دو عدد کپسول گاز کلر در یکی از استخرهای نهاوند ۴۱ خانم دچار مسمومیت شدند.

سرهنگ ساکی گفت: در پی این اتفاق ۱۷ خانم ۱۰ تا ۴۰ ساله در بیمارستان آیت الله علیمرادیان و ۲۴ خانم دیگر در بیمارستان شهید قدوسی نهاوند تحت درمان قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت عمومی این افراد خوب است، اظهار داشت: ۲۰ نفر از این افراد پس از درمان از دو بیمارستان شهید قدوسی و آیت الله علیمرادیان نهاوند مرخص شده اند.

فرمانده انتظامی نهاوند با بیان اینکه آب استخر سالم بوده و علت مسمومیت نشت گاز کلر از دو کپسول در زیر زمین استخر است، گفت: این استخر در حال حاضر پلمب شده و تحقیقات بیشتر در مورد علت این حادثه ادامه دارد.

نحوه خدمات دهی به بیماران مسموم شده استخر در بیمارستان های علیمرادیان و شهیدقدوسی نهاوند مناسب و حال عمومی ۲۱ بیمار بستری شده خوب است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اون هفته نوشتم زیر یک خبر که برترین همت کنه تا بهترین هم بشود از نظر اصلاح جامعه خبری و باز میگم تا خودمون نخوایم درست نمیشود! الان دختربچه ۱۰ ساله یا زیر ده ساله خانم تلقی میشود؟ ایرادات کوچک رو ندیدیم الان دیگه واقعا تو مشکلات صفر هست! تعداد ۴۱ نفر در استخر زنانه ( تفکیک بخواید بکنید) که هفده نفر انهاکه دختربچه ویانوجوان بودند جهت درمان به بیمارستان فلانی و وبیست و چهار نفر خانمها به بیمارستان حسینقلی خان منتقل که از این تعداد بیست نفر مرخص وبیست ویک نفر بستری و حالشان رضایت بخش اعلام شده. واقعا حسینقلی خانی اعلام کردن خبر بخاطر زیر سوال نرفتن زنان هست! ویا شعور مردم ایران در این حد کافیه؟ اگر چاپ بشه ممنون.اون هفته در مشهد اتفاق افتاد و خبرنگاران به لباس انها پرداختند. وهرکس بگه توهین میشنوه!!!

    • بینام

      نمیدانم چرا این اتفاق در قم و مشهد و نهاوند فقط برای خانمها میفتد ؟

    • بدون نام

      اگر بخاطر اتفاقی اگر برای پیش بینی بعدی یکی گفت باید فکری کرد خائن هست ؟؟ یه سوال اگر زنی در تصادف و حادثه یی داخل منزل و بیرون محرم نبود مامور پلیس و اورژانس یا اتش نشانی میتونه به حادثه دیده کمک کنه؟ اگر مثبت هست باید با صراحت گفت نجان جان اولویت هست و خفه شود کسی که در حال حادثه بفکر شیطان هست.....کنار گود نشستن و لجن کشیده شدن ایران و دین را فقط نظاره میکنند ولذت و لبخند میزنن؛ هر کسی بخواد بگه میشه شمر و یزیدوغیره؟ به من بگید بدونم

    • شاهرخ

      این چطوره که یک دفعه در مشهد؛قم؛نهاوند و....خانم ها در استخر دچار مسمویت با کلر(به گفته مسئولان) میشوند؟چرا هیچ پسری در هیچ شهری دچار چنین مسمویتی نشده و نخواهد شد؟

    • بدون نام

      مگه قم هم بوده ؟ ندیدم چیزی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج