۷۵۸۸۴
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

دارا و سارای چینی تمام شد

مدیر بازرگانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: سفارش تولید عروسک‌های «دارا و سارا» به چین فعلاً لغو شده است و برای تولید آن در کشور با چهار تولیدکننده ایرانی به مذاکره پرداخته‌ایم.

خبرگزاری فارس: مدیر بازرگانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: سفارش تولید عروسک‌های «دارا و سارا» به چین فعلاً لغو شده است و برای تولید آن در کشور با چهار تولیدکننده ایرانی به مذاکره پرداخته‌ایم.

مرتضی حیدری، مشاور اقتصادی مدیرعامل و مدیر بازرگانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیان داشت: چندی پیش با چهار تولیدکننده ایرانی درباره تولید عروسک‌های «دارا و سارا» مذاکراتی را انجام دادیم که اگر بشود این عروسک‌ها را در داخل کشور تولید کنیم.

وی اضافه کرد: نمونه‌سازی‌هایی از عروسک‌های «دارا و سارا» صورت گرفته است و اگر همه نتایج لازم مثبت ارزیابی شود، قطعاً این عروسک‌های ایرانی را در داخل کشور و توسط تولیدکنندگان ایرانی خواهیم ساخت.

حیدری ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، محلی برای پرورش فکر، ابتکار و خلاقیت است نه تولید کننده صنعتی یعنی کانون موظف است ایده، خلاقیت و ابتکار عمل داشته باشد نه این که یک صنعتگر باشد، اما باز هم برای اینکه بتواند طبق فرمایشات مقام معظم رهبری گام‌های مؤثری را در تولید ملی متناسب با فرهنگ بومی بردارد،‌ به تولید محصولات فرهنگی برای گروه سنی کودکان و نوجوانان اهتمام بسیاری ورزیده است.

وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تلاش دارد قوی‌تر از گذشته به مقوله فرهنگ ورود یافته و به تولید نوشت‌افزارهای ایرانی و محصولات فرهنگی نظیر اسباب‌بازی و بازی فکری بپردازد اما این موارد به این منظور نیست که باید به کانون به عنوان یک صنعتگر نگریست بلکه وظیفه ما ایجاد نوآوری، خلاقیت و ابتکار است.

مدیر بازرگانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: با توجه به این که همه کارهای سفارش عروسک‌های «دارا و سارا» به کشور چین صورت گرفته بود اما هنوز هم دست نگه داشته و تلاش دار یم اگر از سوی تولیدکنندگان ایرانی به نتیجه نرسیدیم، سفارش لازم را به چین ارسال کردیم چراکه هنوز به تولید این محصولات در کشور امیدواریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رويا

      دارا و سارا به دوران قبل از انقلاب تعلق داره و براى بچه هاى همان دوره جالبه و براى بچه هاى امروز نا مأنوس است و براشون جذابيتى نداره كاش عروسكى جديدتر (ايرانى) كه مطابق سليقه بچه هاى اين دوره باشه ساخته شود كه بتواند بچه هارو جذب كنه .

    • المیرا

      الهی شکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج