۷۵۸۹۱۴
۶ نظر
۵۰۰۸
۶ نظر
۵۰۰۸
پ

جواد امام: نشانی از آشتی ملی نمی‌بینم

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: سخن معاون اول رییس‌جمهور در خصوص ترمیم رابطه اصلاح طلبان با حاکمیت بازتاب درخواست جامعه و نیاز کشور بوده که در مقطع کنونی بیش از پیش نیازمند انسجام ملی برای مقابله با تهدیدات خارجی است.

ایلنا نوشت: یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: سخن معاون اول رییس‌جمهور در خصوص ترمیم رابطه اصلاح طلبان با حاکمیت بازتاب درخواست جامعه و نیاز کشور بوده که در مقطع کنونی بیش از پیش نیازمند انسجام ملی برای مقابله با تهدیدات خارجی است.

جواد امام در گفت‌وگو با تاکید بر صحبت‌های علی مطهری که دلواپسان را مسبب بخشی از مشکلات کنونی کشور دانسته بود، گفت: عده‌ای در کشور هستند که از ابتدا نظرشان با دولت همراه نبود و تقابل داشتند. اینها در مقطعی با نام دلواپس با دستاوردهای دولت به تقابل پرداختند و حتی برایشان مهم نبود که این مخالفت نه تنها هزینه به دولت که هزینه به نظام وارد خواهد کرد.

دلواپسان امروز هم به دولت انتقاد می‌کنند و خود را مسبب وضع موجود نمی‌دانند. دلواپسان داخلی با دولت ایالات متحده دو روی یک سکه هستند.

مدیرعامل بنیاد باران همچنین در پاسخ به این سوال که آیا از تلاش معاون اول رییس‌جمهور برای ترمیم رابطه اصلاح‌طلبان و حاکمیت مطلع هستید، گفت: اطلاع ما هم در حد شنیده‌ها است. البته آقای جهانگیری همواره دنبال تزریق امید به جامعه هستند و فکر می‌کنم این صحبت هم بیشتر بازتاب درخواست جامعه و نیاز کشور بوده که در مقطع کنونی بیش از پیش نیازمند انسجام ملی برای مقابله با تهدیدات خارجی است.

وی افزود: در شرایط کنونی هیچ عاملی بیشتر از صحبت از خودی و غیر خودی کردن و عدم تحمل سخن آنهایی که دل در گرو این کشور دارند و نگران آینده هستند باعث ضربه خوردن به کشور نخواهد شد اما متاسفانه نشانی هم از تحقق آشتی و انسجام ملی دیده نمی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با مردم اشتی کنید نه جناح ها.

    • بدون نام

      این دیگه چی میگه

    • بدون نام

      آشتی ملی تشنگان قدرت وپول؟!!!!!!!!

    • بدون نام

      علت اینکه چند سالی هست فساد ودزدی در سیستم افشا میشود همین عدم آشتی ملی بین جناحها است وگرنه قبلا با هم دستشون تو یه کاسه بود کسی هم متوجه دزدیها و فسادهای اقتصادی نمیشد بحث آقا زاده ها و ژنهای خوب از کی در جامعه مطرح شد زمین خواری واختلاس ورانت چگونه بر ملا شد کی دست کیو رو کرد.وقتی گرگها به جان هم بیافتند ..‌‌‌‌‌....

    • بدون نام

      گوسفندکه خیلی گرانه. مرغی بکش اشتیشون بده

    • بدون نام

      اتفاقا وقتی روحانی صحبت میکنن مردم نگران میشن چون هر موقع صحبت میکنن چند وقت یا گرانی میشه یا اختلاس بهتره ساکت بمونن انشالله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج