۷۶۰۴۰۶
۶ نظر
۵۰۰۹
۶ نظر
۵۰۰۹
پ

حاشیه‌های کدروت مشایخی با مرحوم انتظامی

جمشید مشایخی که سابقه طولانی همکاری با عزت‌الله انتظامی را دارد به خاطرات زمان آشنایی با این بازیگر اشاره کرد و گفت: اگر حرفی در حین عصبانیت گفته، قصدش بی‌حرمتی به کسی در جمع نبوده است.

خبرآنلاین: جمشید مشایخی و مرحوم عزت‌الله انتظامی از سال‌ها پیش در دهه ۴۰ همکاری‌های مشترک‌شان را درعرصه تئاتر آغاز کردند و در ادامه در بسیاری از ساخته‌های سینمایی مرحوم علی حاتمی، در کنار هم به نقش‌آفرینی پرداختند.

جمشید مشایخی این روز‌ها در بیمارستان بستری است و دوران نقاهتش را می‌گذراند. با این‌حال او که از فوت همکار و دوست قدیمی‌اش بسیار غمگین شده است، در گفتگویی از سابقه آشنایی و همکاری‌اش با عزت‌الله انتظامی گفت.

جمشید مشایخی که صدای کم‌رمق‌اش خبر از ضعف جسمانی او می‌داد، درباره درگذشت عزت‌الله انتظامی گفت: «من تسلیت عرض می‌کنم درگذشت ایشان را که از همکار‌های قدیمی من بودند.»

حاشیه‌های کدروت مشایخی با مرحوم انتظامی

این بازیگر پیشکسوت درباره همکاری‌های قدیمی‌اش با مرحوم انتظامی بیان کرد: «ما از سال ۱۳۴۳ که ایشان به اداره هنر‌های دراماتیک آمد با هم دوست شدیم و خیلی همکاری‌های زیادی در طول سال‌ها با هم داشتیم.

من از بقیه هنرمندان اداره هنر‌های دراماتیک که بعد‌ها اسمش عوض شد و به اداره تئاتر تغییر پیدا کرد، سابقه بیشتری داشتم و زودتر از همه آن‌ها به استخدام آنجا درآمده بودم. به همین خاطر همه دوستانم را می‌شناختم.»

مشایخی ادامه داد: «رفاقت ما دیرینه بود، کار‌های زیادی با هم کردیم، ما تعدادمان زیاد نبود، علی نصیریان، عزت‌الله انتظامی، محمدعلی کشاورز، داود رشیدی و من. ما همه‌مان با هم رفیق بودیم.»

او درباره حاشیه‌هایی که درباره دلخوری و کدروتش با مرحوم انتظامی پیش آمده بود هم توضیح داد: «حالا که شما این مسئله را مطرح کردید، می‌خواهم صادقانه مسئله‌ای را بگویم، من در زندگی‌ام از حسادت و کینه متنفر بودم.

من نسبت به همه همکاران و دوستانم که از سال‌ها قبل با هم همکار بودیم، شناخت داشتم، اگر هم حرفی در حین عصبانیت گفتم قصدم بی‌حرمتی به کسی در جمع نبوده است. من عاشق همه همکارانم و جوان‌های امروز سینما هستم و آرزو دارم همه‌شان موفق شوند.»

بازیگر «کمال‌الملک» افزود: «من بار‌ها گفتم اولین کار بازیگری‌ام را با آقای علی نصیریان شروع کردم. ایشان به عنوان کارگردان و من به عنوان بازیگر.

می‌خواهم این را به شما بگویم که این مسائل برای من نه تنها ننگ نیست، بلکه افتخار است که در کنار دوست و همکار قدیمی‌ام حضور داشته باشم. من هیچ وقت از این مسائل ناراحتی ندارم و همیشه هم می‌گویم هنرمند خاک پای مردم کشورش هست.»

این بازیگر پیشکسوت در پایان درباره شرایط جسمانی و وضعیت سلامتی‌اش نیز گفت: «خدا را شکر این روز‌ها کمی حالم بهتر است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیر مرد پرسپولیسی

      ما جماعت مرده پرست ،قدر مفاخر مان را تا زنده اند نمی دانیم و این تعریف وتمجید های ریا کارانه دردی را دوا نمی کند ،استاد گرامی حتما بیاد دارید دریک همایش سینمایی درحضور شما وقتی مجری یادی کرد از مرحوم انتظامی ویا لفظ بازیگر از وی یاد کرد ،چنان برآشفته شدید که میکروفن را پرت کرده و فریاد زدید مگر تنها ایشان بازیگر بودند ،یادشان رفته که برای فرج پهلوی تنبک می زدند ، عزت اله رمضانی فر هم از شما گله مندند ،وقتی کاردان مشهور خارجی فیلم بازی رمضانی فر در نقش دیوانه در فیلم گاو را دیده بود وی را تحسین کرد ،استاد بزرگ همه ی انسانها رگی از حسادت در وجودشان هست ولی در شما شاهرگ حسادت تعبیه شده ،اگر واقعا صداقت داشتید در زمان حیات انتظامی از وی دلجویی می کردید هرچند ایشان آنقدر بزرگوارند که مطمئنم شما راهم بخشیده اند وهم فراموش کرده اند ،حالا که خودتان نیز با بیماری دست و پنجه نرم می کنید .برایتان آرزوی شفای عاجل از ایزد منان دارم اما مرگ حق است و دیر یا زود سراغ همه ی ما می آید پس چه بهتر سبکبال پرواز کنیم و ازکسانی که کدورتی از ما بدل دارند حلالیت بطلبیم ،بنظرم جناب رمضانی فر این حق حلالیت را از شما طلبکارند.انشاالله خداوند به شما عافیت وطول عمر باعزت عنایت فرماید.

    • بدون نام

      اساساچراحرف های خصوصی وکاری مردم یا اموات شخم زنی میشود؟!!!!!

    • بدون نام

      ولی نتونست بی حرمتی به انتظامی را توجیه کند و برخلاف ادعایش به او حسادت میکرد.

    • بدون نام

      تعجب ميكنم همه شدن وكيل وصي

    • بدون نام

      آیا مشایخی هنوز زنده است؟!!

    • بدون نام

      اگرم حسودی کرده یک حس طبیعی هست که همه کم و بیش داریم و عیب هم نیست! اگرم واکنش نشان داده بازم طبیعی هست! انقدر دنبال عیب جویی و بزرگنمایی نباشین ملت! زیاد نمیتونم باز کنم چون پیامم رو نمیزارن ولی بدونین این کارها طبیعی هست و هیچ عیبی نداره و انسان کامل با حسادت و پرخاشگری و عصبانیت و غیره کامل میشه پس دنبال توهم کمال نباشین! فقط مهم اینه که مرزهای انسانیت رو زیر پا نذارین ولیا بقیه حس و حالها طبیعی هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج