adexo3
۷۶۲۵۳۸
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

رجایی: تجمع طلاب در قم خودزنی بود

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: تجمع طلاب سازمان‌دهی شده بود و عده‌ای خواستند از این طریق بخشی از حوزه و روحانیت را به مقابله با دولت و نفی مذاکره بکشانند.

اعتمادآنلاین نوشت: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: تجمع طلاب سازمان‌دهی شده بود و عده‌ای خواستند از این طریق بخشی از حوزه و روحانیت را به مقابله با دولت و نفی مذاکره بکشانند.

تجمع اعتراضی طلاب در مدرسه فیضیه علیه دولت و مذاکره با واکنش‌های گسترده‌ای روبرو شده است؛ به طوری که مراجع تقلید هم به موضوع ورود و این تجمع را محکوم کردند. نکته مبهمی که برای افکار عمومی وجود دارد این است که سازماندهی این تجمع و تجمع‌هایی از این دست، توسط چه افراد یا چه نهادهایی صورت می‌گیرد؟

در این راستا غلامعلی رجایی فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: ما نیروی خودسر نداریم؛ این اسمی است که جا افتاده و نوعی غلط رایج به حساب می‌آید. تمام گروه‌هایی که به اسم خودسر می‌شناسیم سازمان‌دهی شده هستند کما اینکه در ماجرای تجمع طلاب مشاهده کردیم که نوشته بودند «این پلاکاردها را برگردانید»

او ادامه داد: ما هم زمانی که مشغول تظاهرات علیه شاه بودیم از قبل می‌نشستیم شعارها را هماهنگ می‌کردیم و همه چیز را از قبل برنامه‌ریزی می‌کردیم.

مشاور رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تجمع طلاب سازمان‌دهی شده بود و عده‌ای خواستند از این طریق بخشی از حوزه و روحانیت را به مقابله با دولت و نفی مذاکره بکشانند.

رجایی گفت: در شرایطی که ما در تحریم قرار داریم و وارد دوران سختی شده‌ایم این حرکت‌ها نوعی خودزنی است که در نظام اتفاق می‌افتد. ما در مجلس شاهد بودیم که هم مجلس هم دولت را تخریب کردند و هر دو طرف وارد یک بازی دو سر باخت شدند. این حرکت‌ها جز ضرر و زیان برای کشور حاصل دیگری ندارد.

او افزود: هدف این تجمع‌ها و سازمان‌دهندگان آنها این است که ناکامی جریان خود در انتخابات را در پوشش نفی مذاکره دنبال کنند و این‌ها جزء اصولگرایانی هستند که هنوز نمی‌خواهند بپذیرند ۲۵ میلیون نفر به این دولت رای داده‌اند و آنها هم باید حمایت کنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب مطرح کرد: دوستان اصولگرایی که این تجمعات را سازمان‌دهی می‌کنند از کشورهای اروپایی یاد بگیرند که وقتی جریان مخالف و رقیب سرکار آمد، همه کمک می‌کنند تا دولت تقویت شود.

او در پایان درباره هدف تجمع طلاب در قم گفت: این جریان می‌خواهد دولت را فلج و وادار به استعفاء کنند و از هم‌اکنون دل خود را صابون زده‌اند که در قضیه سوال از رئیس‌جمهور نتیجه دلخواه آنها توسط مجلس رقم بخورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دولت مدتهاست که فلج شده.افسار مدیریت کشور از دستشون خارج شده است.

    • بدون نام

      متاسفانه تمام این جریانات واتفاقات ریشه در فقر ومعیشت مردم داره که دولت نتوانسته حداقل به وعده های خودعمل ورفاه نسبی برای مردم فراهم کند وهمین موضوع باعث میشه که هرگروه یاجناحی به اسم کمک به مردم مقاصد خودش را پیاده کند پس بهترین راه برای جلوگیری ازچنین تجمعاتی جلب رضایت مردم خضوصا طبقات ضعیف کارگروکارمندوبازنشسته و ایجادرفاه نسبی ازطریق اضافه کردن حقوقها همراه باتورݥ وجلوگیری ازاختلاسگران ومجازات آنها وجلب اعتماد مردم وبرداشتن دیواربی اعتمادی بین دولت وملت می باشد

    • بدون نام

      اصلاح طلب یعنی وطن فروش ای ملت ایران هرکس دراین طیف اصلاحات است یعنی عوام فریب یعنی دروغگو یعنی توسری خور غرب پوچگرا این اصلاح طلب ها هدفشان ازبین بردن استقلا این کشور است دروغ میگویند دم از ازدی میزنند ولی دهن دانشمندان راپراز بتون میکنند ان به سفارش دشمن

      پاسخ ها

      • حمید

        اوصلگرا را هم مردم تجربه کردن زمان مموتی خیلی اوضاع مردم بهتر بود؟بدبختی کشور این است که ساختار درست ندارد و متکی به فرد است فساد که تا دلت بخواد اصولگرا و اصلاح طلب برای خر کردن مردم برای شرکت در انتخابات است دزدی با اسم ختلاس امری عادی کردن هر کس بتونه دزدی میکنه خدا هم اصلا به داد کسی نخواهد رسید مگر خود مردم به فکر باشن مردم کی هستن من و شما و...از ماست که برماست واگر مردم متحد باشن آمریکا سگ کی هست که بخواد کاری بکنه

    • مهدی

      حرف بیخود چرا میزنید،من کامل فایلشو گوش کردم،ربطی به دولت نداشت. اصلا داستان اصلاح طلب و اصول گرا نبود،داستان درد بی عدالتی و دزدا بود

    • منتظر

      جوک نگو.خودزنی یعنی بلیط هواپیما در دوروز سه برابر.
      چپاول ارز و سکه .با این کار افکار عمومی را فریب ندهید
      از کجا معلوم اون طلبه فرستاده خود دولت مردان نبوده

    • بدون نام

      کار درستی کردند.

    • غلام

      شمابرای فرارازپاسخ گوی به کودتای اقتصادی به یک مسایل حاشیه که عوامل خودتان ساخته پناه می برید

      پاسخ ها

      • درویش

        تور خدا فکری به حال بازنشته ارتش بکنید با این کرانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج