adexo3
۷۶۲۹۸۳
۱۶ نظر
۵۰۰۵
۱۶ نظر
۵۰۰۵
پ

رکوردزنی سفر شهروندان کرد عراقی به ایران

سخنگوی اتحادیه سرمایه گذاران اقلیم کردستان عراق اعلام کرد سفر شهروندان کرد عراقی به ایران در حال رکورد زدن می باشد به نحوی که در ماه گذشته تنها از یک دروازه مرزی ۱۵۰ هزار نفر به ایران سفر کردند.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی اتحادیه سرمایه گذاران اقلیم کردستان عراق اعلام کرد سفر شهروندان کرد عراقی به ایران در حال رکورد زدن می باشد به نحوی که در ماه گذشته تنها از یک دروازه مرزی ۱۵۰ هزار نفر به ایران سفر کردند.

«یاسین محمود» سخنگوی اتحادیه سرمایه گذاران اقلیم کردستان عراق با اعلام این مطلب به خبرنگاران گفت: در ماه گذشته ۱۵۰ هزار نفر از شهروندان کرد عراقی تنها از مرز باشماق مریوان راهی ایران شدند که در نوع خود بی سابقه بوده است.

وی افزود: به شکل بی سابقه ای روزانه مردم اقلیم راهی ایران می شوند تا روزهای گرم تابستانی خود را در این کشور پشت سر بگذارند.

به گفته یاسین محمود افزایش بی سابقه مسافرت به ایران سبب خواهد شد که اقتصاد این کشور شاهد رشد باشد چون این گردشگران در سفر به ایران مبالغ زیادی پول هزینه می کنند و همین امر باعث می شود که حجم بالایی از ارز راهی ایران شود.

رئیس اتحادیه سرمایه گذاران اقلیم کردستان عراق همزمان تصریح کرد که از حجم مسافران ایرانی به اقلیم کردستان عراق به دلیل افزایش نرخ خروجی توسط دولت ایران بشدت کاسته شده است.

این در حالی است که براساس اعلام سرکنسولگریهای جمهوری اسلامی ایران در اربیل روزانه هزاران ویزا برای شهروندان کرد عراقی صادر می شود که این افزایش نسبت به سال گذشته بسیار قابل توجه بوده است.

سخنگوی اتحادیه سرمایه گذاران اقلیم کردستان عراق اشاره ای به آمار سفر شهروندان کرد عراقی از سایر دروازه های رسمی مانند تمرچین در آذربایجان غربی و پرویزخان در استان کرمانشاه اشاره نکرد.
دولت عراق درمنطقه کردستان عراق سه مرز بین المللی با ایران دارد که تردد بصورت شبانه روزی در این دروازه های رسمی صورت می گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیاید ببرید تاراج شده و به نفعتان هست چون ارزش پول شما خیلی بالاتر هست منتظر سوری ها هم هستیم بیان از ما خرید روزانه بکنن و بروند. اینجا که میرسه شماها بردار و هم کیش ایرانی هستید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرگ برکسایی که به ایران ومردمش ستم وخیانت میکنن

    • بدون نام

      روزی بود اینا نون واسه خوردن نداشتن کرور کرور از ترس صدام فرار میکردن میومدن پشت مرز ایران الان دنبال خیلی چیزا هستن تو ایران پولم دارن این ننگه

    • بدون نام

      یه شایعه بزرگ وخطرناک فاجعه واراومده تودنیای مجازی که عراقیها که شناسنامه ایرانی دادن قبلا زمین وخونه تومشهدوخوزستان دارن میخرن واین یعنی طرح فلسطین اشغالی وشدن

    • بدون نام

      کم کم از آفریقا هم تشریف میارن سکه سیاه میدن املاک و زمین میخرند

    • بدون نام

      این چرندیات چیه!!!! روزهای گرم تابستان رو در ایران سپری میکند!!!!!! مردم هم که هالو!!!!! بدبخت شدیم رفت ارزش پولمونو از دینار عراق هم کمتر! !!! میان ایران مفت میخرند و میبرند عراق!!!! خاک تو سرشون شده کویت خسارت جنگ رو تا دینار آخر گرفت و ما حاتم طاعی شدیم!!!!خدا انشالله به خاک سیاه بنشونتتون که ملت رو بدبخت کردین!

    • بدون نام

      میان برا صیغه بازی
      شما هم ذوق کنید
      اونایی که برا عزتشون وشرف ایرانی وایران زمین گوشت وخونشون را جلوی تانکهای عراقی سپر کردند الان تنشون تو گور میلرزه وپشیمون شدند در حالی که یه عده به مسافرت عراقیها به ایران افتخار میکنن خدا لعنتتون کنه نامردای پست بی غیرت پول پرست که دیگه تو این مملکت چیزی برا فروش نذاشتید
      باز با افتخار تیتر بزنید عراقیها باعث رونق اقتصاد میشن
      هععععیییییی خدا اگه قوم ثمود وعاد ولوط دروغ نیست این قوم از اونا هم پست ترند وبیشتر مستحق عذابن دراینده نسلهای بعدی از این قوم بی غیرت ومنفور با تنفر وانزجار یاد میکنه واااااااااااای به حال وروز بانیان این شرایط

    • بدون نام

      مملکت هم هری شده عراقیها راحت میان میرن....قاطی مردم عرب اهواز شدن قرار بود تا خرمشهر بیشتر نیان داخل خوزستان ولی کو کنترل کو نظارت حتی بعضیها ممکنه گندکاری هم بکنن بزنن بچاک ....حالا بیا بگرد دنبالشون...این برادری با عراقیها ما رو ذله کرده

    • تهامی

      این سفر ها نشان از بدبختی مردم ایران دارد چون با پایین آمدن ارزش ریال ،عراقی می توانند از اجناسی که ما قدرت خریدشان را ندارم بخرند وراضی و خوشحال برگردند.

    • منتظر

      این فاجعه ست.
      با بی ارزش شدن پول ایران مردم ایران در حسرت .مردمان همسایه در رفاه خوش گذرانی .

    • بدون نام

      خاک عالم بر سر دولت مردان.

    • بدون نام

      من خودم مریوانی هستم اون اشغال ها برای خرید ومایختاج خودشون میاند پول ما دیگر ارزش ندارد

    • a

      باوضعی که دلار داره اونا باکمترین مبلغ میتونن اینجا به همه چی برسن!!!

    • بدون نام

      داداش دلیلش اینه که ریال ما در مقابل دینار آنها کم ارزش شده وسفر ایران یک سوم سال گذشته هزینه داره برای عراقیا بخاطر این مسافرا زیاد شده . حالا این وضع ادامه پیدا کنه ایران چراگاه افغانها هم میشه نگران نباش داداش این ارقام نشانه ارزان بودن کشور ماست نه پیشرفت

    • بدون نام

      چرا برادران عزیز عراقی نیان ایران با ی مقدار خیلی کمی پول میان میرن مشهد مقدس بعدش میرن کشورشون وبه ریش ایرانیا میخندن هشت سال جنگیدیم وشهید دادیم که ...... خدا قوت به مسئولینمون

    • بدون نام

      خدا لعنت کنه کسانی رو که باعت شدند کشور به این روز بیفته که این عراقیهای جنایتکار وقاتل جوانان ما بیان تتمه سفره مردم رو مفت بردارند وببرن .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج