اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۶۳۸۸
۲ نظر
۵۰۱۲
۲ نظر
۵۰۱۲
پ

کَره در تهران گران‌ تر از اروپا!

اين شما و اين چهره امروز‌، كره‌، همان زرد رنگ روغني كه نه از آب كه از شير مي‌گيرند‌. كره اين روزها در ايران گران‌تر از اروپاست و با توجه به اينكه همه چيز در ايران ارزان‌تر از ديگر كشورهاست بر آن شديم اين دردانه مخصوص صبحانه متمولين ايراني را معرفي كنيم تا شايد نان ما نيز نه در روغن كه در كره بيفتد.

روزنامه قانون: اين شما و اين چهره امروز‌، كره‌، همان زرد رنگ روغني كه نه از آب كه از شير مي‌گيرند‌. كره اين روزها در ايران گران‌تر از اروپاست و با توجه به اينكه همه چيز در ايران ارزان‌تر از ديگر كشورهاست بر آن شديم اين دردانه مخصوص صبحانه متمولين ايراني را معرفي كنيم تا شايد نان ما نيز نه در روغن كه در كره بيفتد.

اين روزها كره كيلويي ۲۳ هزار تومان است و مي‌گويند قيمت آن به كمتر از ۲۲ هزار تومان نمي‌رسد اين در حالي است كه اگر كسي بخواهد كره بخورد برايش بيشتر مي‌ارزد كه بار و بنديل را جمع كرده و راهي ايتاليا شود و آنجا به قيمت ۳.۵ تا ۴.۵ يورو هر كيلو كره را خريداري نموده و نوش جان كند و احساس پولداري کرده و براي دوستان ايراني‌اش تعريف كند كه اصلا غذا بدون كره از گلويش پايين نمي‌رود‌.

البته اگر مبناي نرخ يورو را ۴۲۰۰ تومان در نظر بگيريم، كره در اروپا ارزان‌تر مي‌شود اما اگر قيمت را همان ارز مبادلاتي كه با آن كالا به كشور وارد مي‌شود در نظر بگيريم، كه اين فاصله بسيار بيشتر هم مي‌شود.حالا با توجه به اينكه بخش عمده‌اي از كره مصرفي ايران وارداتي است معلوم نيست چطور مي‌شود علت اين تفاوت فراوان قيمت را توجيه كرد. بالاخره اين هم از عجايب روزگار است ديگر‌.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      میشه چندتا مورد دیگه که ارزون تر از کشورای دیگه س بگید ما هم بدونیم ؟؟؟ بنزین اجاره خونه

      پاسخ ها

      • کاربر

        هزینه های دوا و درمون ، دندانپزشکی ، آرایشگاه ، هزینه دانشگاه ، مالیات ، بستنی و شیرینی جات ، هزینه های تعمیرات خونه مثل لوله کشی ، مبل ، خرید خونه ، انواع بیمه و.... بازم بگم؟! ایران یکی از ارزونترین کشورهای دنیاست و وفور نعمت همه جا به چشم میخوره ....من کسانی رو خارج از کشور می شناسم که باوصفی که شاغل اند اما چندین ساله که بستنی و کیک و گیلاس، انجیر ، انار، زردآلو و ... نخوردند و کسانی رو می شناسم که کلا میوه و سبزیجات رو از برنامه غذایی شون حذف کردند .... شاید باورش سخت باشه اما من تنها کسی توی جمع دوستام هستم که سالاد واسه مهمونی سرو می کنم ، نه اینکه پولدارتر باشم نه ، فقط هیچ هیچی پس انداز ندارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج