۷۶۴۴۵۷
۱۵ نظر
۵۰۲۳
۱۵ نظر
۵۰۲۳
پ

کنایه‌ سنگین هوشنگ کامکار به همایون شجریان

شهرام ناظری و هوشنگ کامکار در نشستی خبری حضور یافتند و ضمن امضای تفاهم نامه‌ای برای ساخت یک مدرسه در کرمانشاه، صحبت‌هایی درباره اوضاع کنونی موسیقی بیان کردند.

تسنیم: شهرام ناظری و هوشنگ کامکار در نشستی خبری حضور یافتند و ضمن امضای تفاهم نامه‌ای برای ساخت یک مدرسه در کرمانشاه، صحبت‌هایی درباره اوضاع کنونی موسیقی بیان کردند.

هوشنگ کامکار در این نشست درباره پیشنهاد همایون شجریان برای برگزاری کنسرت خیابانی هم صحبت کرده است. کامکار گفت:‌ «اینکه پسر شجریان که اعلام کرد در خیابان کنسرت می دهیم، به نظرم فکر خوبی است. اما کنسرت دردهای مردم را کم نمی کند. وقتی کسی پول ندارد و بچه اش بدهکار است، به نظرم کنسرت به دردش نمی خورد.

در مملکتی که من دارم زندگی می کنم، باید عقل داشته باشم و چیزهایی که فقط جنبه تبلیغی دارد را نگویم. چرا نمی گویند در سالن میلاد چهل شب، کنسرت رایگان برگزار کنم. در خیابان کنسرت برگزار کردن عملی نیست. در خیابان کنسرت برگزار کردن سخت است. چطور می خواهند مردم را کنترل کنند. چطور می شود جلوی حمله احتمالی داعش را گرفت.

کنایه‌ سنگین هوشنگ کامکار به همایون شجریان

من به این کارهایی که فقط برای تبلیغات است فقط خنده‌ام می گیرد. کاری که قطعا نشدنی است فقط جنبه تبلیغی دارد.

همین الان اگر اجازه بدهند که گروه کامکارها در وزرشگاه آزادی کنسرت بدهد، ما مطلقا این کار را نمی کنیم. موزیک یعنی بهترین آکوستیک و بهترین صدا باید باشد. با تار و سه تار و تنبک نمی توان در ورزشگاه آزادی به آن بزرگی کنسرت برگزار کرد. موسیقی پاپ شاید این قابلیت را داشته باشد. موسیقی جدی با شعر مولانا مناسب این کار نیست.

ما می خواهیم موزیک به گوش مردم برسد. هنوز سالن های ما در آکوستیک مشکل دارند. سالنی که آکوستیک داشته باشد و مناسب باشد، حاضریم پنجاه شب هم کنسرت برای مردم برگزار کنیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      راست گفته دیگه .همه چی تو این مملکت شده نمایش و شوآف

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حسادت .
        همه دنیا کنسرت فضای باز دارن
        اتفاقاً بزرگترین کنسرت‌ها در فضای باز هستند .

    • بدون نام

      حمله داعش؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله ایشان خیال کرده

    • بدون نام

      ما یاد گرفته ایم فقط با هم دعوا کنیم....

    • م.ص.

      کنسرت خیابانی یا همان هنر برای مردم که در قدیم اجرا میشد برای کسانی است که پول بلیط انچنانی ندارن تا در سالن برج میلاد حاضر شوند . دیگه حسادت تا این حد ما ندیده بودیم.
      برای اثبات نظرتون از داعش کمک میگیرید؟!

    • م.ص.

      پسر استاد شجریان نه همایون شجریان.
      حرفی برای گفتن نداری بهتره چیزی نگی اقای ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما با این گفتگوی کردی تبلیغات انجام دادید یا آقای همایون شجریان

    • سپیده

      داعش ؟؟؟ برادر من داعش بخواد حمله کنه سالن آکوستیک و ورزشگاه آزادی براش توفیر نداره ها ؟!!!

    • بدون نام

      شما که ایرانی نیستین ولی همایون شجریان ایرانیه و دلش برا مردمش میسوزه.تو کجا بودی الان نطقت واشده؟از اینا خبر نذار اینا تجزیه طلبن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نمیدونم کجایی هستی و مال کدوم شهر که زناتونو دارین عرضه میکنین به عربا و ایران رو تایلند دوم کردین، ولی اینو میدونم همینایی که تو بهشون میگی تجزیه طلب اگه نبودن نه فقط زناتون،مرداتونم الان بهشون عرضه میشدن.

      • بدون نام

        زشته برای اهالی هنر و فهم اینگونه به قطار در حال حرکت سنگ بزنن .
        ما شما و خانواده تان را هم مثل استاد شجریان و خانواده اش دوست داریم جناب کامکار بسیار عزیز
        شما ها جزو خانواده ما و عزیزان ما هستید
        تو رو خدا در این روزگار نکبت شماها دیگه اینگونه به خانواده ما و بقیه عزیزان ما سنگ نزنید حتی اگر به جا یا نابه‌جا از عزیزی ناراحتی شخصی دارید .
        هوای زمانه مسموم است .

    • محمد

      به نظر من گروه کامکار در کل نتوانسته خدمت اساسی به موسیقی ایران انجام بدهد یعنی در میان هم نسلان خودشان نتوانسته اند به جایگاه پنج نفر اصلی از حیث تولیدات برجسته (محمدرضا شجریان، شهرام ناظری، محمدرضا لطفی، علیزاده و مشکاتیان) برسند، به همین خاطر از اینکه نتوانسته اند مقبولیت آنها را در میان متخصصان و مردم به دست بیاورند همواره نوعی احساس ناخوشایند به آنها داشته اند.
      مثلاً در همین مصاحبه از ناظری پرسیدند آیا دوباره امکان دارد که با گروه کامکارها همکاری داشته باشید؟ ایشان هم با فروتنی گفت: "حتماً، کامکارها مثل برادر من هستند اگر امروز کمی از هم فاصله گرفته ایم به دلیل شرایط بدی است که در جامعه حاکم است".
      اما هوشنگ کامکار در پاسخ به این سوال با تبختر گفت: "گروه ما کامل است و ترجیح می دهیم از خواننده خودمان استفاده کنیم، اگر لازم شد از کسی دیگر استفاده کنیم به او زنگ می زنیم". این حق برای سرپرست گروه کامکار محفوظ است که بخواهد به هر کسی همکاری داشته باشد. اما همه می دانند که در لحن و کلام او تبختر بی جایی وجود دارد. در ضمن واقعا کارنامه ی هنر امثال ناظری و شجریان خیلی درخشان تر از گروه کامکار است. کامکارها اگر چه نوازندگان خوبی هستند ولی جز در گلستانه (با آوز جاودانه ی شهرام ناظری) چه اثر برجسته ای را ارائه کرده اند. اگر هم امروز به این اندازه شناخته شده اند به لطف همکاری های آنها با امثال گروه عارف (به سرپرستی مشکاتیان و علیزاده) و شیدا (لطفی) و شجریان و ناظری است. دیگر مشخص نیست این همه ادعا از کجا اومده.
      یا وقتی می خواهد از همایون نقد کند و می گوید "پسر شجریان" (هرچند روز بعد میگه پسر آقای شجریان) کاملا مشخص است که نقدش برای اصلاح نیست، می توانست بگوید نیت همایون خیر است اما شرایط برای کنسرت خیابانی آماده نیست. دیگر گفتن شوآف و کارتبلیغاتی و این جور حرف ها چه سودی دارد.
      مثلا چرا به کار برادرزاده اش (هانا کامکار) ایراد بگیرد. مستندی در رابطه با گروه چاووش ساخته و به قدری روی گروه کامکار مانور داده که هر کس نداند خیال می کند اعضای اصلی اینها بوده اند. صدای آواز بیژن کامکار و کمانچه ی اردشیر کامکار روی تیزر مستند بود. این درحالی است که خوانندگان اصلی آواز شجریان و ناظری بودند.
      هانا کامکار از بازیگران درجه سه سینما برای اکران فیلم اش دعوت می کند. کسی نیست بپرسد که مگر اینها چه فهمی از موسیقی دارند که برای مستند چاووش دعوت بشوند. اینها شوآف نیستند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کامکارها گروه خوبی بودند اما همون نس اولشون. کنسرتشون می ری این از اون تعریف می کنه اون از این تعریف می کنه این برای اون خواهرزادش اهنگ ساخته ... کلا ادم حالش بد می شه

    • انسان

      حسادت تا کجا؟! برادران کامکار پیش پای همایون زانو بزنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج