adexo3
۷۶۴۸۳۹
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

نماینده مجلس: هدف از سوال اصلاح است

نماینده سوال‌کنندگان از رئیس‌جمهور گفت: سوالات باید به قوه قضاییه ارجاع شود اما ما بیشتر از ارجاع به دنبال اصلاح هستیم. هدف ما ارجاع سوالات به قوه قضاییه نیست بلکه انجام کار و تلاش جهت حل مشکلات است.

اعتماد آنلاین: عبدالرضا مصری نماینده سوال‌کنندگان از رئیس‌جمهور در جمع خبرنگاران حاضر شد و به نکاتی درباره پاسخ‌های رئیس‌جمهور و قانع نشدن نمایندگان از پاسخ‌های ۴ سوال پرداخت و گفت: تشخیص درباره ۴ سوال از رئیس‌جمهور بر عهده قاضی است.

مصری با انتقاد از اتفاقات جلسه استیضاح وزیر کار عنوان کرد: امروز شاهد تغییر رویه اساسی در مجلس بودیم. شاهد بودیم که سوال‌کنندگان در محتوای سوال صحبت کردند. ‌

این نماینده مجلس گفت: یک برنامه ریزی منسجمی از سوی سوال کنندگان انجام شده بود که با توجه به قانون اساسی می‌توان در قالب منظم و چارچوب‌های منطقی سوال از رئیس‌جمهور مطرح شود و افراد حرف همدیگر را بشنوند و در رای گیری نظر بدهند.

نماینده سوال‌کنندگان از رئیس‌جمهور گفت: فردا شروعی است برای اینکه به سمت و سوی ۴ سوالی که نمایندگان قانع نشدند برویم و برنامه های دولت را ببینیم.همچنین لوایحی از طرف دولت برای حل مشکلات مطرح شده در سوال ها باید ارائه شود.

او درباره ۴ سوالی که نمایندگان از پاسخ‌های رئیس‌جمهور قانع نشدند، گفت: سوالات باید به قوه قضاییه ارجاع شود اما ما بیشتر از ارجاع به دنبال اصلاح هستیم. هدف ما ارجاع سوالات به قوه قضاییه نیست بلکه انجام کار و تلاش جهت حل مشکلات است.

عبدالرضا مصری در پایان گفت: تصمیم درباه سوال از رئیس‌جمهور بر عهده قاضی است. او از طرفین سوال می کند و بر اساس آن قضاوت خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اصلاح میکنید ریش هایش را رنگ کنید من را یاد حاجی فیروز می اندازه که سالی یک روز می آید و وعده عید میدهد

    • بدون نام

      با پول کمیته امداد امام آقای مصری چه بریز به پاشی که نکردی به مجلس رسیدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج