۷۶۵۵۶۸
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

علت اصلی لغو سفر پمپئو به کره شمالی

سرویس اطلاعاتی کره جنوبی فاش کرد که لغو سفر پمپئو به پیونگ‌یانگ نه به خاطر دستور ترامپ بلکه به دلیل پافشاری کره شمالی بر لزوم اعلان رسمی آتش‌بس به عنوان پیش‌نیاز مذاکرات بوده است.

خبرگزاری فارس: چند روز پس از اعلام خبر لغو سفر «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا به کره شمالی که گفته می‌شد به دستور «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور این کشور انجام شده، سرویس اطلاعاتی کره جنوبی پرده از علت واقعی این رخداد برداشت.

شامگاه جمعه گذشته بود که ترامپ با ادعای اینکه روند خلع سلاح هسته‌ای شبه‌جزیره کره به کُندی پیش‌رفته، سفر وزیر خارجه‌اش به کره‌شمالی را لغو کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا در توئیتر خود نوشته بود: «از وزیر خارجه مایک پامپئو خواستم که در این زمان به کره شمالی نرود زیرا به نظرم پیشرفت کافی در موضوع خلع سلاح هسته‌ای شبه جزیره کره انجام نشده است».

آنطور که خبرگزاری کره‌ای «هانی» به نقل از سرویس اطلاعاتی این کشور گزارش داده، دلیل اصلی لغو ناگهانی این سفر، تنش موجود در روابط پنهانی دو کشور و اصرار کره شمالی بر اعلان رسمی آتش‌بس بین دو کشور بوده است؛ آمریکایی‌ها اما اصرار داشته‌اند که پیونگ‌یانگ پیش‌گام شود و با برداشتن گام اول، تسلیحات هسته‌ای خود را کاملاً نابود کند.

این خبر از زبان «سوه هون» رئیس سازمان اطلاعات ملی کره جنوبی نقل شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امریکای مورداعتماد؟؟؟؟؟!!

    • علی

      نمیخام بگم امریکا خوب یا بد ولی با پیشرفت وسایل ارتباط جمعی مردم بیشتر متوجه رفتارهای نادرست سیاست های دولتمردان امریکا میشن .کشوری که مهد دمکراسی و خوب بودن بود نشون داده که قابل اعتماد نیست و رفتارهای بچه گانه ای داره و فقط دنبال پول کشورهاست . قدیم با سریال ها و فیلمهاشون مثل بالاتر از خطر و مامور ۰۰۷ از این چیزا به افکار مردم قدیم میخوندن که امریکا مهد دمکراسی و آزادی ملتهاست ولی الان واقعیت اون نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج