۷۶۵۵۹۵
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

فراکسیون امید با استعفای حضرتی مخالفت کرد

در روز جلسه استیضاح وزیر اقتصاد و امور دارایی هر سه فراکسیون مجلس از جمله فراکسیون امید تصمیم گرفتند که به استیضاح رأی منفی بدهند.

اعتماد آنلاین: در روز جلسه استیضاح وزیر اقتصاد و امور دارایی هر سه فراکسیون مجلس از جمله فراکسیون امید تصمیم گرفتند که به استیضاح رأی منفی بدهند.

اما استیضاح وزیر اقتصاد رای آورد و این نشان از این بود که اعضای فراکسیون‌های سه‌گانه خلاف تصمیم‌ فراکسیون‌های متبوع خود عمل کردند. در این میان تنها الیاس حضرتی بود که به دلیل مخالفت با تصمیم فراکسیون امید از آن استعفا داد و سپس در مخالفت با وزیر اقتصاد سخنرانی هم کرد.

محمدعلی وکیلی، عضو هیأت رئیسه فراکسیون امید خبر داد که درباره استعفای الیاس حضرتی و مسائل پیش‌آمده در جلسه استیضاح وزیر اقتصاد در جلسه امروز هیأت رئیسه‌ فراکسیون امید بحث و بررسی صورت گرفته است.

او درباره بررسی وضعیت استعفای الیاس حضرتی گفت: «امروز در جلسه هیأت رئیسه فراکسیون امید این موضوع بررسی شد. با توجه به کار اخلاقی که آقای حضرتی کرده بود و برای اینکه تمرد به حساب نیاید و حرمت فراکسیون حفظ شود اول استعفا دادند و بعد به عنوان مخالف وزیر اقتصاد صحبت کردند، و همچنین با توجه به نقش کلیدی که آقای حضرتی در فراکسیون امید دارند، جمع‌بندی هیأت رئیسه این شد که با این استفعا مخالفت شود.»

او افزود: «بنا شد این موضوع را من به اطلاع ایشان برسانم.»

وکیلی درباره تمرد سایر اعضای فراکسیون امید از تصمیم این فراکسیون در استیضاح وزیر اقتصاد عنوان کرد: «در ارتباط با دیگر اعضایی که از نظر فراکسیون تمرد داشتند بحث شد و از آنها گلایه شد که چرا اعضای فراکسیون خلاف تشکیلات عمل کردند.»

او اظهار داشت: «تفاوت دیگر اعضا با آقای حضرتی این بود که ایشان استعفا و مخالفت خود را ابراز کردند، اما دیگر اعضا این‌گونه عمل نکردند. به همین دلیل قرار شد کمیته داوری فراکسیون راجع به دیگر اعضا ورود داشته باشد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این جناه بازیای احمقانه چیه! مگه ملت به این احمقا رای دادن برن تو مجلس لابی کنن و از جناه خاصی حمایت کنن؟ خدا خودشونو خانوادشونو لعنت کنه اینهمه جنایت در حق اعتماد مردم کردن

    • بدون نام

      بخوره تو سرتان برای فراکسیونتان.

    • بدون نام

      فراکسیون ناامیدبرای بیکاری وفقرچیکارکردی هیچی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج