adexo3
۷۶۷۲۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

حل موقت مشکل نان در منطقه سراوان

نماینده مردم سراوان با اشاره به مشکل کمبود نان در حوزه انتخابیه خود، از رفع موقتی این مشکل خبر داد و در عین حال تاکید کرد: این مشکل باید به صورت اساسی حل شود و سرانه آرد به شکل سابق برگردد.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم سراوان با اشاره به مشکل کمبود نان در حوزه انتخابیه خود، از رفع موقتی این مشکل خبر داد و در عین حال تاکید کرد: این مشکل باید به صورت اساسی حل شود و سرانه آرد به شکل سابق برگردد.

هدایت‌الله میرمرادزهی توضیح داد: در شهرستان ما مصرف نان بالاست اما چندی پیش طی مصوبه‌ای به جای ۱۰ کیلو که قبلا تعیین شده بود به ازای هر نفر ۷/۵ کیلو آرد اختصاص داده شد. من نیز در همان زمان از این مصوبه انتقاد کردم تا اینکه زمان گذشت و خود آنها بحران را مشاهده کردند.

وی ادامه داد: بعد از این معضل کمی آرد به منطقه تزریق شد تا مشکل حل شود اما مساله اینجاست که من از مدیریت آرد و مدیریت کشور تقاضا می‌کنم به این مساله رسیدگی کنند چرا که مناطق ما نسبت به سرانه کشور نان بیشتری مصرف می‌کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در استان‌هایی مثل تهران، اصفهان و مازندران عمده مصرف برنج است اما در شهرستان سراوان و مناطق اطراف آن نان بیشتری استفاده را دارد و خوراک غالب مردم است. درخواست من این است که برای هر نفر ۱۰ کیلو آرد در نظر گرفته شود اما متاسفانه حتی به عشایر و سازمان تعاونی روستایی نیز آرد اختصاص داده نشده است.

میرمرادزهی با بیان اینکه کمبود نان با تزریق آرد در حال حاضر برطرف شده، گفت: این مشکل باید به صورت اساسی و برای همیشه برطرف شود. فرمولی که برای اصفهان، شیراز و تهران جواب می‌دهد به درد استان ما نمی‌خورد چرا که مصرف نان در این منطقه بسیار بیشتر از این مناطق است.

نماینده مردم سراوان در مجلس بار دیگر بر حل شدن این مشکل به صورت ریشه‌ای و اساسی تاکید و خاطرنشان کرد: ما از گاز، جاده و خیلی چیزهای دیگر محروم هستیم. اگر نان را نتوانند حل کنند پس چه مشکلی از مشکلات ما را برطرف می‌کنند؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج