adexo3
۷۶۷۷۳۳
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

غلظت ریزگرد‌ها در شرق کشور؛ ۶۰ برابر حد مجاز

نماینده زابل در مجلس شورای اسلامی گفت: چرا به مساله خشکسالی و ریزگردهای ویرانگر استان سیستان و بلوچستان که تبدیل به فاجعه شده است طبق قول‌های داده شده رسیدگی نمی کنید؟

خبرگزاری ایسنا: نماینده زابل در مجلس شورای اسلامی گفت: چرا به مساله خشکسالی و ریزگردهای ویرانگر استان سیستان و بلوچستان که تبدیل به فاجعه شده است طبق قول‌های داده شده رسیدگی نمی کنید؟

حبیب‌الله دهمرده در پایان جلسه علنی امروز (سه‌شنبه)، در تذکری به رییس جمهور بیان‌ کرد: چرا خشکسالی و ریزگردهای استان سیستان‌وبلوچستان که به یک فاجعه تبدیل شده است و امان مردم را بریده است، رسیدگی نمی‌شود. آقای رییس جمهور! برای برون رفت از وضعیت کنونی پیشنهادات متعدد کوتاه و بلند مدت به شما ارسال شده است و دستور اجرایی شدن آن را داده‌اید، ولی آیا پیگیری کرده‌اید که چند درصد از این دستورات اجرایی شده است؟

وی در ادامه‌، گفت‌: آقای رییس‌جمهور! در جریان هستید که غلظت ریزگردها در سیستان‌وبلوچستان گاهی بیش از ۶۰ برابر حد مجاز است. آیا می دانید که مردم هیچ درآمدی ندارند. آیا می دانید که در آب شرب مشکل جدی وجود دارد. آیا اطلاع دارید مردم در حال ترک استان و پیوستن به حاشیه شهرها هستند؟

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: آقای رییس جمهور! آیا حاضر هستید برای چند روزی در سیستان‌وبلوچستان زندگی کنید؟ اگر شما جای مردم بودید چه می کردید؟ چرا به وظایف ذاتی خود عمل نمی کنید؟ مردم چه گناهی کرده‌اند که باید این همه مجازات شوند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینا کار امریکا واسرایله توطعه هست مسولین نمیخواد خودتونو ناراحت کنید

    • بدون نام

      اخه به اصطلاح برادران افغانی یه موقع ناراحت میشن اخی حیونیا گناه دارن بزاریدهم وطنانمون توریزگردوگردخاک اسم وسرطان بگیرن وخشکسالی فقربیکاری چون ایران عرض ندار حق ابه ایران ونمیده وهیلمن هامون ونمیدوسدزده به اینهادیگه شاخ شدن وبه ایرتن زورمیگن چقدربدبخت شدیم افغانستان پیزوری عقب مونده وضعیف مغول کثیف. باج میخواهدومیگه با چابهاروبرق هرات ووبه افغانستان راه اهن بکشبن خودتلوزیون این حرفهاروزدومادرمقابل کل بودجه وکنابع کشورشغلامون خرج ۲۰تا۳۰ملیون افغانی میکنیم حماقت تاکی تاکجااینهادرروزبالای۱۰میلیاردلیتراب مصرف میکنن وقتی ۱پرس مثل چلوکباب بالای ۲۰۰۰لیترمصرف اب دارو۱کیلوشیروگندم مرغ سیب زمینی پیازوگوجه هرکدام بالای۲۰۰۰لیترچطوراینقدرافغانی اب مصرف میکنن ازکجامیاریین ومگه بی اب وکشورخشک نبستیم وهمچنین۱۰ملیون شغلی که اشغال کردن همه بااب انجام میش ازماست برماست حقمون بدترازاینها

    • حمید

      کی به فکر ما هست ...

    • بدون نام

      طوری نیست انرژی هسته ای حق مسلم ماست ... با انرژی هسته ای زنده میمونیم ...

    • امین نوری

      میدونست ایران چه وضعی داره و کاندید شد با کلیدش (سرقبرش ) اگه یه جو غیرت و وجدان داشت مثل هیتلر وبی عرضگیشو قبول میداشت تاحالا ده بار باید استعفا میداد . اصلا دولت دست این بی عرضه نیست دست جهانگیری و نوبخت هست .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج