۷۶۷۸۶۶
۸ نظر
۵۰۲۴
۸ نظر
۵۰۲۴
پ

زن سارقی که طعمه‌هایش را بیهوش می‌کرد

زن جوان به بهانه رمالی و فالگیری، با زنان طرح دوستی ریخته و پس از بیهوش کردن آنها وسایلشان رابه سرقت می‌برد.

روزنامه ایران: زن جوان به بهانه رمالی و فالگیری، با زنان طرح دوستی ریخته و پس از بیهوش کردن آنها وسایلشان رابه سرقت می‌برد.

چندی پیش زن میانسالی به اداره پنجم آگاهی رفت و از ربوده شدنش توسط یک زن جوان و راننده تاکسی خبر داد. او گفت: من ۷ روز در بیمارستان بیهوش بودم و عامل این بیهوشی زن جوانی بود که در پارک با او آشنا شدم.

وی ادامه داد: در یکی از بوستان‌های تهران نشسته بودم و زن جوانی هم کنارم بود. از اینکه بچه‌هایم در ایران نبودند و دلتنگشان بودم با او حرف زدم و درد و دل کردم. زن جوان به من گفت فالگیر خوبی سراغ دارد که از آینده می‌گوید. قرار گذاشتیم که فردای آن روز به سراغ فالگیر برویم. بین راه آبمیوه خریدم اما ناگهان متوجه شدم او چیزی داخل آبمیوه‌ام ریخت.

زن میانسال ادامه داد: از او پرسیدم چه کار می‌کنی، گفت تخم شربتی است و آبمیوه را خوشمزه می‌کند. همان‌طور که آبمیوه را می‌خوردم وارد مترو شدیم که ناگهان حالم بد شد. مردم می‌خواستند کمکم کنند اما او مانع شد و خودش مرا از مترو بیرون آورد. مقابل در مترو یک تاکسی و یک خودروی پژو منتظر ما بودند. اما ما سوار تاکسی شدیم و به راه افتادیم. نیمه هوش بودم و آنها مدام آدرس خانه‌ام را می‌پرسیدند.

اما وضعیتم طوری نبود که بتوانم آدرس درستی بدهم. بعد از ۵ ساعت آنها مرا در کنار خیابان رها کرده و دو گوشی آیفون، مقداری طلا و پول‌هایی که به همراه داشتم را سرقت کردند. رهگذران مرا بیهوش در کنار خیابان پیدا کرده و به بیمارستان منتقل کرده بودند.

با شکایت زن میانسال به دستور بازپرس سهرابی تحقیقات برای شناسایی زن جوان و همدستانش آغاز شد. در حالی که بررسی‌ها در این خصوص ادامه داشت کارآگاهان اداره پنجم شکایت‌های مشابه دیگری دریافت کردند.

در ادامه تحقیقات کارآگاهان به سراغ آلبوم متهمان سابقه‌دار اداره آگاهی رفته و شاکی موفق شد متهم را شناسایی کند. بررسی‌ها نشان می‌داد که زن جوان به‌نام شهلا دو سال قبل در مقابل امامزاده‌ای شیرینی مسموم به زن جوانی داده است. مالباخته بعد از خوردن شیرینی حالش بد می‌شود و زن جوان قصد داشته تا او را سوار تاکسی کند اما مردم به کمک او می‌روند.

شهلا در آن پرونده بازداشت می‌شود اما از آنجایی که سرقتی صورت نگرفته و مدرک کافی وجود نداشت بعد از مدتی آزاد می‌شود.با شناسایی شهلا، زن جوان در مخفیگاهش بازداشت شد. او در تحقیقات به سرقت زن میانسال اعتراف کرد اما مدعی شد که از مخفیگاه دو همدستش خبر ندارد. به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تحقیقات برای شناسایی مالباختگان احتمالی این پرونده ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رز

      همیشه پای ی گرگ نر حشی در میان ست خاک تو سرشون بوکندوها ی کثافت

      پاسخ ها

      • دروغگو

        کاربر گرامی رز جان این نر های وحشی به تصور واهی خود انگاری همه را ریز می بینند غافل از اینکه خیلی ها هستند که اصلاً آنها را نمی بیند،

    • آرش

      خانم رز جنسیت شما چیه؟ نکنه جن و پری هستی!

    • بدون نام

      اینو که متوجه نشدم سارق و بار اول آزاد .......یهویی این مسمویت باعث فوت میشه یکم جدی بگیرند مردم .رمال و سارق با فالگیر قاطی شده و خانها استقبال زیادی از این دعاهای اینترنتی و پول کلان میدن در حالی که رفتن سمت این چیزها خود شرک و نکبتی دنبال داره . ..کسی که حرفی نمیزنه لااقل اینجاگفتم به بهانه این خبر بگم که اقا و یا خانم مراقب باشند با پیشگویی و القا خیلی زندگی ها متلاشی شده ..دنبال سود جیب شان هستند و همان فال حافظ که کلی هست اسم مادر و اسم شما را میپرسند و منتسب به اینده و......نتیجه دعوا و جدایی و یا طلاق عاطفی را به ارمغان اوردند. یا دعا همان سراغ کتب دینی بروید داخلش هست و فریب نخورید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای ددم وای چند مرتبه بگم برای چی درد دل کنی؟؟؟ درد دل جاش فقط زیر گِله، که هی بماند آخه چند بار بگم زود اعتماد نکنید حتی حتی، توصیه می کنم حتی به من هم هیچ اعتماد نکنید، زبونم میخچه زد دیگه، هرکدام به دوست تون بگید که اون هم به هفت دوست بگه اونها هم به هفت دوست بگن، بعد حساب میکنی که یک شهر بزرگ را نجات داده آید عزیزان یار و یاور هم باشید نه کلاه یکدیگر را بردارید یا کلاه سر یکدیگر بزارید،

      • بدون نام

        ای ددم وای چند مرتبه بگم برای چی درد دل کنی؟؟؟ درد دل جاش فقط زیر گِله، که هی بماند آخه چند بار بگم زود اعتماد نکنید حتی حتی، توصیه می کنم حتی به من هم هیچ اعتماد نکنید، زبونم میخچه زد دیگه، هرکدام به دوست تون بگید که اون هم به هفت دوست بگه اونها هم به هفت دوست بگن، بعد حساب میکنی که یک شهر بزرگ را نجات داده آید عزیزان یار و یاور هم باشید نه کلاه یکدیگر را بردارید یا کلاه سر یکدیگر بزارید،

    • f&z

      اخه پیززن و 2گوشی آیفون
      میخوای چيکار اخه
      الله اکبر

    • ناشناس

      حق این حیوانات اعدامه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج