۷۷۰۰۶۱
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

دستگیری اعضای باند سرقت منازل غرب تهران

اعضای باند سرقت منزل که مقادیر طلا، دلار و... به سرقت برده بودند، دستگیر شدند.

خبرگزاری تسنیم: از مدتی قبل شکایاتی مبنی بر سرقت منزل در نقاط مختلف تهران مخصوصاً در غرب پایتخت در پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران به ثبت رسید که با دستور سعید احمدبیگی؛ بازپرس شعبه پانزدهم دادسرای ناحیه پنج تهران تیمی از کارآگاهان اداره آگاهی برای بازداشت سارقان دست به کار شدند.

بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود باندی سه نفره به صورت حرفه‌ای از منازل سرقت می‌کنند؛ اعضای این باند معمولاً با موتورسیکلت فاقد پلاک به محل سرقت رفته، پس از شناسایی آپارتمان‌هایی که صاحبخانه در آن حضور نداشت، با خرد کردن قفل در وارد منزل شده و مقادیر زیاد طلا، پول، دلار، ساعت و ... را سرفت می‌کردند.

تحقیقات کارآگاهان برای بازداشت سارقان نتیجه داد و شب گذشته اکیپی از مأموران پلیس با حکم ورود به مخفیگاه سارقان در دو عملیات جداگانه در یکی از مناطق مرکزی تهران موفق به بازداشت هر سه سارق شدند.

کارآگاهان موفق به کشف چهار قبضه کلت کمری، تعدادی فشنگ جنگی، مقادیر طلا، دلار، چند دستگاه موتورسیکلت، خودروی سواری B.M.V و دیگر اموال مسروقه از محل اختفای سارقان شدند.

متهمان ضمن اقرار به چندین فقره سرقت، تفهیم اتهام شده و با دستور سعید احمدبیگی؛ بازپرس شعبه پانزدهم دادسرای ناحیه پنج تهران برای تکمیل تحقیقات و شناسایی مالباختگان تحویل آگاهی شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بفرستید معدن سنگ کار کنند ...

      پاسخ ها

      • POOMPE

        نه اشتباه نکن شما اول برای آنها کار تهیه کن بعد اگر رفتن دزدی اشد مجازات بدبخت هزار جا گشته کار نبوده آخر کار دزد شده مشغله باید علمی حل شود نه روی‌احساسات

    • ابوالفضل

      دزدی خیلی زیاد شده از کیف قاپی تا سرقت از منزل..از این بیشتر هم میشه.. فقر مردم رو فلج کرده..خلافکارای اصلی آزادند...

    • !

      خداروشکر...
      خونه منن جنت آباد بود دو سال پیش نزدیک 50 میلیون طلا زدن از خونم. خدایا خودشون باشن

    • بدون نام

      اولا دستتان درد نکنه و باید از مخفیگاهی که چهار کلت بدست میاد حسابی فنی بررسی کنید و اگرم مقدور هست با همان شطرنجی کردن صدبار هم تلویزیون نشان دهد از بعد عبرتی خوب هست که کسانی که ماشین و بریز و بپاش اینارو میبینن بدونن که از راه دزدی و حرام میباشد و جوانها دقت کنند در انتخاب دوست و به هرکسی اطمینان نکنند و در این سن مجازات نشن اینده هرکدام باند بیست نفره تشکلیل میدند! ممنون

    • قفل ضد دیلم

      صاحبین اماکن باید از خودشون سوال کنند که اگر کلید درب ضد سرقتشون گم بشه یا کلید و ریموت قفلهای کرکره مغازشون گم بشه یا حتی رمز گاوصندوقشون گم بشه، آیا کلید ساز میتونه بازش کنه؟؟!! اگر میتونه پس دزد هم میتونه، یعنی اون درب، قفل یا گاوصندوق ضد سرقت نیست!!! پس اگر واقعا کسی بخواد ورود سارقین از طریق دربهای ورودی را غیر ممکن کنه، فقط باید قفل ضد دیلم نصب کنه که نه تنها کلید ساز و دزد، بلکه خود سازنده قفل ضد دیلم هم نتونه بازش کنه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج