۷۷۰۹۲۱
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

اپل بیش از ۶۰ میلیون آیفون ایکس فروخته است

در آستانه معرفی آیفون های ۲۰۱۸ اپل، مرکز تحقیقاتی “Counterpoint Research” در گزارش جدید خود، آمار فروش آیفون ایکس (Apple iPhone X) طی ۱۰ ماه گذشته را اعلام کرده است.

گجت نیوز: در آستانه معرفی آیفون های ۲۰۱۸ اپل، مرکز تحقیقاتی "Counterpoint Research" در گزارش جدید خود، آمار فروش آیفون ایکس (Apple iPhone X) طی ۱۰ ماه گذشته را اعلام کرده است.

سپتامبر سال گذشته، اپل در مرکز همایش‌های استیو جابز از آیفون ایکس به مناسبت دهمین سالگرد عرضه موبایل های خود پرده برداشت. بعد از افت و خیزهای فراوان و گذشت ۱۰ ماه، حالا "Counterpoint" ساعاتی قبل از معرفی مدل ۲۰۱۸ گوشی های اپل، می‌گوید فروش آیفون ۱۰ از مرز ۶۰ میلیون دستگاه عبور کرده است.

به صورت دقیق‌تر، اپل تا ماه آگوست موفق به فروش ۶۳ میلیون دستگاه آیفون ایکس شده است که ظاهرا ۳۰ میلیون دستگاه از آنها توسط کاربران آمریکایی و چینی خریداری شده‌اند. فروش این گوشی در آمریکا طی ماه‌های اولیه عرضه در حالی در بالاترین میزان خود بوده است که در چین، تقاضا برای خرید آن تا ژانویه آغاز نشده بود.

در کنار این بازارها، اپل در کشور ژاپن و قاره اروپا هم مشتریان بسیاری داشته است. متاسفانه، حضور اپل در بازار هند به اندازه‌ای کم‌رنگ است که سهم این کشور در میزان فروش آیفون X به فقط ۱ درصد می‌رسد.

اگرچه اپل با iPhone X فروش فوق‌العاده خوبی را تجربه کرد، اما هم‌چنان فاصله بسیاری با آیفون ۶ دارد؛ موبایلی که سال ۲۰۱۴ عرضه شد و بعد از ۶ ماه، ۶۰ میلیون دستگاه از آن فروش رفت. اهالی کوپرتینو بعد از گذشت ۱۰ ماه از عرضه آیفون ۶، موفق به فروش ۹۰ میلیون گوشی شده بودند.

از طرفی، علی‌رغم اختلاف بسیار بالا در عرضه، درآمد کسب‌شده توسط اپل برابر بوده و هر دو گوشی درآمد تقریبا ۶۲ میلیارد دلاری را برای شرکت به ارمغان آورده‌اند.

Counterpoint در گزارش خود می‌گوید آیفون های ۲۰۱۸، مرزهای فروش را جلوتر خواهند برد. همچنین مثل مینگ چی کو، تحلیل‌گران این شرکت معقتدند آیفون ۶.۱ اینچی نیروی محرکه اصلی شرکت برای دستیابی به این هدف است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینها خرج خرابکاری آمریکایی ها درکشورهای دیگر می‌شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج