۷۷۱۴۸
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

حجاج این استان‌ ها رکورددار حمل مواد مخدر

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور درباره ایستگاه‌های پروازی خراسان، گرگان و تهران دارای بیشترین آمار دستگیری حجاج حامل موادمخدر بودند گفت: عمده افرادی که حامل موادمخدر بودند آن را برای مصارف خودشان حمل کرده و تنها پس از کشف آن از سفر بازمانده و به زندان منتقل نشدند.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور ضمن تشریح اقدامات پلیس فرودگاه‌ در ایام عملیات حج تمتع امسال گفت: هر یک از حجاجی که اقدام به حمل موادمخدر کرده بودند، دستگیر شدند اما با توجه به اینکه این مواد برای مصارف شخصی بود هیچ یک از آنان به زندان نرفتند.

سرهنگ حسن مهری در مراسم تقدیر ستاد مبارزه با موادمخدر از دستاندرکاران پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: در عملیات حج تمتع امسال با ابلاغ طرح‌های انتظامی ویژه در فرودگاه‌های کشور و هماهنگی با فرماندهی انتظامی استان‌ها و روسای پلیس تخصصی اقداماتمان را از چند روز پیش از آغاز حج تمتع آغاز کردیم.

مهری با بیان اینکه برای سومین سال متوالی عملیات حج به گونه‌ای برگزار شد که حتی یک مورد دستگیری حجاج حامل موادمخدر در کشور عربستان نداشتیم افزود: با اقداماتی که همکاران ما در ۱۷ ایستگاه پروازی انجام دادند برای سومین سال متوالی هیچ مورد دستگیری از حجاج حامل موادمخدردر کشور عربستان نداشتیم

به گفته فرمامنده پلیس فرودگاه‌های کشور از ۱۸ شهریورماه که عملیات برای عزیمت حجاج آغاز شد تا ۲۸ مهرماه آغاز عملیات بازگشت حجاج بود اقدامات قابل توجهی در حوزه پلیس فرودگاه‌های کشور انجام شد.

وی همچنین با بیان اینکه در این مدت ۶۴ هزار و ۷۴۸ تن از طریق ۱۷ ایستگاه پروازی به عربستان سعودی سفر کردند گفت: سه شرکت ایران ایر، ماهان و یک هواپیمای سعودی مسئولیت انتقال حجاج را برعهده داشتند.

وی همچنین روان‌سازی ترافیک هنگام استقبال از حجاج به ویژه در فرودگاه مهرآباد را از دیگر اقدامات پلیس فرودگاه‌ها در این مدت دانست و گفت: با انجام هماهنگی با پلیس راهور ناجا و راهور تهران‌بزرگ موفق شدیم عملیات ترافیکی حج را با بهترین وضعیت کنترل کنیم.

مهری همچنین درباره آمار حجاج دستگیر شده موادمخدر در فرودگاه‌های داخل کشور گفت: در این مورد آمار را نمی‌توان اعلام کرد چرا که بیان آن در شان جمهوری اسلامی نیست اما نسبت به سال‌گذشته شاهد وضعیت بهتری بودیم.

وی همچنین درباره ایستگاه‌های پروازی خراسان، گرگان و تهران دارای بیشترین آمار دستگیری حجاج حامل موادمخدر بودند گفت: عمده افرادی که حامل موادمخدر بودند آن را برای مصارف خودشان حمل کرده و تنها پس از کشف آن از سفر بازمانده و به زندان منتقل نشدند.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور عمده موادمخدر مشکوفه از این افراد از نوع سنتی اعلام کرد و به ایسنا گفت: اکثر افراد نیز سن بالایی داشتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • اقدم

      "برای مصرف شخصی" !!!!؟؟؟؟
      واقعاً اینا حاجی اند؟!!
      تفو بر تو ای چرخ گردون، تفو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو چی حالیته

    • عادل

      حجکم مقبول...!

    • مجتبی

      مکه سنگ سیاه است که ره گم نشود ..... !!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج