اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۷۲۱۴
۶ نظر
۵۰۱۲
۶ نظر
۵۰۱۲
پ

این زورگیران را شناسایی کنید +عکس

کارآگاهان پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ از مردم خواستند تصویر زورگیران را شناسایی کنند.

خبرگزاری ایسنا: کارآگاهان پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ از مردم خواستند تصویر زورگیران را شناسایی کنند.

در اوایل مردادماه امسال شخصی با مراجعه به گشت کلانتری ۱۵۴ چیتگر به مأموران اعلام کرد که توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید سفیدرنگ مورد تهدید و زورگیری با سلاح‌سرد قرار گرفته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "زورگیری" و به دستور دادیار شعبه پنجم دادیاری دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده برای رسیدگی به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران‌بزرگ ارسال شد.

این زورگیران را شناسایی کنید +عکس

مالباخته پس از حضور در پایگاه پنجم پلیس آگاهی، در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: در ساعت ۱۱ شب، در میدان آزادی به مقصد شهریار سوار یک دستگاه خودرو پراید سفیدرنگ با سه سرنشین جوان شدم که جدای از راننده، یک تن در صندلی شاگرد و یک تن نیز در صندلی عقب نشسته بود. زمانی که راننده سه راه تهرانسر را رد کرد، از وی پرسیدم: "مگر شما به شهریار نمی‌روید که ناگهان سرنشین صندلی عقب چاقویی را زیر گلویم گذاشت و گفت "هرچه داری بده" و با تهدید چاقو، کیف‌دستی حاوی چهار فقره دسته‌چک شمال ۲۰۰ برگه چک، هشت فقره عابربانک و مبلغ یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان وجه‌نقد را به همراه سه حلقه انگشتر نقره داخل دستم را سرقت و مرا در خیابانی در جاده مخصوص پیاده و از محل دور شدند.

با توجه به اظهارات مالباخته، کارآگاهان به بررسی تراکنش حساب‌های بانکی مربوط به عابربانک‌ها پرداخته و در بررسی‌های بعمل آمده اطلاع پیدا کردند که سارقان علاوه بر سرقت مبلغ یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داخل کیف، با استفاده از رمزهای عابربانک‌ها که با تهدید چاقو اقدام به گرفتن آنها از مالباخته کرده بودند، وجوه نقد داخل حساب‌ها را برداشت کرده‌اند.

شعبات بانکی شناسایی و کارآگاهان در بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته موفق به شناسایی تصاویر سه سارق زورگیر شدند.

سرهنگ گزافی، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با شناسایی تصاویر سه سارق زورگیر از سوی مالباخته و به منظور شناسایی دیگر جرایم ارتکابی و همچنین هویت متهمان، دستور انتشار تصاویر هر سه متهم از سوی دادیار صادر شد.

وی از کلیه شهروندان که موفق به شناسایی متهمان شدند خواست تا هرگونه اطلاعات خود در خصوص هویت، مخفی‌گاه یا محل‌های تردد آنها از طریق شماره تماس‌های ۵۱۰۵۵۴۶۴ یا ۵۱۰۵۵۶۱۷ در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ قرار دهند.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ از شکات و مالباختگانی نیز که موفق به شناسایی تصاویر متهمان شدند خواست تا برای پیگیری شکایات خود به پایگاه پنجم پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نازی

      اینجور آدمها رو باید تو تلویزیون عکسها شونو مدام نشون بدن که زود شناسائی بشن تا برای سایر خلافکارا عبرت بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انگشتای دستشون هم پس از دستگیری قطع بشه

    • نسیم

      اینکه تصویر 2تاست.

    • مجتبی

      حالا این که یه قطره ای از دریای خلافکاراس

    • مرتضی جعفری پور

      یه زمانی موضوع خفاش شب پیش امد کارت شناسایی برای مسافرکشها گذاشتند بعد ماشینهاشون را تبدیل تاکسی کردند 50000 تا تاکسی به تهران اضافه شد ولی حالا تاکسیها خالی راه میرند و شخصیها مسافر سوار میکنند هیچ کس هم حال جمع و جور کردن اینهمه تاکسی خالیه بیکار و شخصیهایی که خبرساز میشوند را نداره

    • محمد

      این جوجه رنگیا زورگیری کردن ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج