adexo3
۷۷۲۷۰۵
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

سردار سپهر: بسیج و دولت در کنار یکدیگرند

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج تمام ظرفیت خود را بدون هیچگونه منت در اختیار دولت برای عبور از پیچ‌های خطرناک تحریمی قرار می‌دهد و حاضر به هیچ اقدامی که اقتدار دولت جمهوری اسلامی را تحت‌الشعاع قرار دهد نیست بلکه برعکس بسیج و دولت در کنار یکدیگر ید واحده‌ای در برابر مستکبران عالم برای خنثی‌سازی نقشه‌های شوم‌شان خواهند بود.

ایلنا نوشت: جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج تمام ظرفیت خود را بدون هیچگونه منت در اختیار دولت برای عبور از پیچ‌های خطرناک تحریمی قرار می‌دهد و حاضر به هیچ اقدامی که اقتدار دولت جمهوری اسلامی را تحت‌الشعاع قرار دهد نیست بلکه برعکس بسیج و دولت در کنار یکدیگر ید واحده‌ای در برابر مستکبران عالم برای خنثی‌سازی نقشه‌های شوم‌شان خواهند بود.

سردار محمدحسین سپهر در تشریح رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج گفت: رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج در قالب بسیجیان سپاهیان محمد رسول الله (ص) ۲ از نه شهریورماه جاری تا ۲۹ شهریورماه در مرحله اول،‌ با حضور هزار گردان بیت‌المقدس بسیج در شهرستان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این نیروها به مدت ۲۴ ساعت به اردوگاه‌های بسیج مراجعه می‌کنند تا در این اردوگاه‌ها، آمادگی‌های جسمی، رزمایشی، فرهنگی، اعتقادی پیدا کرده و ضمن تجدید سازماندهی در این رزمایش گسترده شرکت کنند.

جانشین رییس سازمان بسیج گفت: هدف این رزمایش ایجاد امید و نشاط در بین بسیجیان و مردم و همچنین اعلام آمادگی برای دفاع از کشور، ترساندن دشمن و تولید اقتدار برای نظام و پیام خدمت‌رسانی است.

وی ادامه داد: همزمان از ۹ تا ۲۹ شهریور ۷۰۱۴ گروه جهاد سازندگی بسیج در قالب ۱۵۰ هزار نفر جهادگر در این مدت ۲۰ روز همزمان با رزمایش هزار گردان بسیج در مناطق محروم و حاشیه‌ شهرها، مناطق روستایی و مناطق مرزی به خدمت‌رسانی در عرصه‌های مختلف عمرانی، کشاورزی، فرهنگی و درمانی مشغول هستند.

سردار سپهر افزود: همچنین در بخش‌های مختلف سازندگی و حتی کلینیک درمانی، صنایع و کارگاه‌ها با تشکیل گروه‌های متخصص از صاحبنظران قرار است ۳۵ هزار واحد تولیدی نیمه کاره نیمه‌تعطیل و تعطیل و آسیب‌دیده را پایش و بررسی کنیم تا با ارائه راه حل، آنها را از این وضع تعطیلی موجود عبور دهیم.

وی ادامه داد: در مرحله دوم رزمایش که در پایان نیمه اول مهرماه برگزار خواهد شد، ۷۰۰ هزار نفر از همین بسیجیان در مراکز استان‌های کشور و همزمان هم یکصد هزار نفر از بسیجیان استان تهران با عنوان سپاهیان محمد رسول الله ۲ یادآور سپاهیان حضرت محمد ۱ هستند که در سال ۶۵ در تهران برای کمک به یگان‌های رزم و اعزام نیرو به جبهه‌ها رفتند؛ این جمع انبوه با عنوان رزمایش خدمت و کمک به گروه‌های جهاد سازندگی و بسیج سازندگی اجتماع می‌کنند.

جانشین رییس سازمان بسیج گفت: گروه‌های جهاد سازندگی در این رزمایش یک میثاق‌نامه و یک عهدنامه‌ای را با خودشان، مردم و مسئولین امضا می‌کنند که تا پایان سال در مناطق محروم به خدمت‌رسانی مشغول شوند امروز که جنگ ما جنگ اقتصادی است؛ بسیج برای کمک به دولت، مردم و مبارزه با اتاق جنگ اقتصادی که دشمن در خارج از مرزهای ما راه‌اندازی کرده است؛ در عرصه اقتصاد، سازندگی و معیشت مردم وارد عمل خواهد شد.

بسیج و دولت در کنار یکدیگرند

سردار سپهر تاکید کرد که سازمان بسیج مستضعفین با تمام توان به حمایت از دولت جمهوری اسلامی ایران وارد عرصه جهاد سازندگی و حمایت از کالای ایرانی شده و برخلاف تصویر القایی دشمنان بسیج نه تنها زاویه‌ای با دولت ندارد بلکه دوشادوش دولت جمهوری اسلامی ایران، دشمن را در اجرای نیات شوم خود که تحریم های ناجوانمردانه را هم شامل می شود ناکام خواهد گذاشت.

وی همچنین گفت که بسیج تمام ظرفیت خود را بدون هیچگونه منت در اختیار دولت برای عبور از پیچ‌های خطرناک تحریمی قرار می‌دهد و حاضر به هیچ اقدامی که اقتدار دولت جمهوری اسلامی را تحت الشعاع قرار دهد نیست بلکه برعکس بسیج و دولت در کنار یکدیگر ید واحده‌ای در برابر مستکبران عالم برای خنثی سازی نقشه‌های شوم شان خواهند بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سردار لطف کن ملت را هم در کنار بسیج ودولت از خودتون بدونید چرا حاکمیت اکثریت مردم را خودی نمیداند اگر حکومت با مردم روراست ومتحد باشد هیج قدرتی دردنیا نمیتواند به کشور آسیب برساند بهتر استبه قولخودتون (عمق استراتژیک)تان دلهای مردم باشدنه دغل دوستانی مانند پوتین و.....

    • AAAAAAA

      سردار گرامی عمل کرد دولت را ببین خود دولت نمی خواهد کاری انجام دهد نمونه بارز ۸۰ میلیون نفر سیف که بانک مرکزی را منهدم کرد نمی خواهند روحانی با مردم لج بازی در میاورد وان را جای دیگری استخدام میکند .
      ولی بسیج نیروهای با اقتدار دلاور برنامه ریز دقیق اگر دولت را دست بسیج بدهند دنیا هم حریف ایران نمیشود درود بر بسیج دلاوران بی ادعا

    • بدون نام

      درود بر سردار سپهر و تمامی فرماندهان و بسیجیان

    • بدون نام

      بسیج وسپاه ونیروهای مسلح کارشان درست است ولی اکثردولتمردان مولتی میلیاردر شده اند که نشان از فساد گسترده دارد

    • بدون نام

      کی جنگ میشه ایشالا ؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج