جاباما
۷۷۴۲۷۱
۲ نظر
۵۰۱۲
۲ نظر
۵۰۱۲
پ

وقتی آموزش «آرایش عزاداری» جنجالی می‌شود

ویدیوی یکی از سلبریتی‌های فضای مجازی برای آموزش آرایش در ایام عزاداری یکی از اتفاقات دو روز پیش بود که با واکنش کاربران مواجه شد.

خبرگزاری مهر: «آموزش آرایش در ایام عزاداری» این کپشن جنجالی یکی از سلبریتی‌های اینستاگرام است که به واسطه آموزش آرایشگری در مناسبت‌های مختلف معروف شده است!

اما تفاوتی که این ویدیو با بقیه ویدیوی های او داشت یک غافلگیری بود؛ آن هم اینکه این بار این شخصیت اینستاگرامی ترجیح داد در پستی که برای آریش با تم عزا منتشر می‌کند؛ آرایش هایش را پاک کند و پیشنهاد بدهد که به احترام ماتم و مجالس عزاداری، نه فقط در این ایام که در باقی مراسم‌های سوگواری اصلا آرایشی نکنند که بخواهند دغدغه‌ای برای از بین رفتنش داشته باشند.

پستی که با واکنش های عجیب کاربران هم رو به رو شد. یکی از بخش‌های جالب این اتفاق واکنش کاربران به این حرکت بود. برخی از این نظرات را مروری کرده‌ایم:

وقتی آموزش «آرایش عزاداری» جنجالی می‌شود

زهرا شاهور: به نظر من آدم وقتی غم داره و یکی از عزیزانش رو از دست می‌ده تازه رفتار بقیه روش اثر می‌ذاره. ما تا حالا چندتا مصیبت دیدیم و دوستان واقعیم رو در همین مصیبت‌ها شناختم. بعضی‌ها اصلا مراعات حال طرف مقابلشون رو نمی‌کنن.

سیما: پدرم وقتی فوت کرد هیچ وقت روز خاکسپاری شو فراموش نمی‌کنم. کسانی رو که با آرایش اومدن قشنگ قیافه‌هاشون تو ذهنمه. روز سوم پدرم هم یادم نمیره که یکی از اقوام وقتی حالم خیلی خراب بود ازم تقاضای رژ لب کرد.

وقتی آموزش «آرایش عزاداری» جنجالی می‌شود

الهه: هفته قبل در مراسم مادر بزرگم بعضی‌ها با آرایش غلیظ اومده بودن. این کار آیا پیامی جز دشمنی و با هدف دق دادن صاحب عزاها می‌تونه داشته باشه؟

سمانه: دقیقا موافقم هیچ وقت یادم نمی‌ره یک سری از اقوام برای مراسم پدرم هفت قلم آرایش کرده بودن و من قلبم شکست. کسانی که می گن برای مراسم باید هرجور که راحتی بری احتمالا هیچ وقت این اتفاق براشون نیفتاده.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی ام

      کل مشکلات مردم حل شد رفت پی کارش واقعا آدم چه لذتی می بره وقتی اینجور اخبار رو می خونه

    • ری

      طرف عزاداره اما یه عده خودشونوبزک مکنن .مخان خودنمایی کنن اما غیرمستقیم باعث ناراحتی وکینه صاحبان عزا میشن لطفآرایش موجه ای داشته باشیم وحال ووضع صاحبان عزا رابفهمیم و رعایت کنیم این شتری که به قول معروف درهمه خانه هادیروزودمی خوابه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج