adexo3
۷۷۵۳۲۷
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

پایان احتمالی «آناتومی گری» با فصل شانزدهم

آیا فصل شانزدهم «آناتومی گری» آخرین فصل این سریال پرطرفدار و طولانی خواهد بود؟ الن پمپئو ستاره اصلی این مجموعه تلویزیونی که نقش مردیت گری را بازی می‌کند، در جدیدترین مصاحبه‌اش حرف‌هایی زده که نشانه پایان یافتن احتمالی آن است.

آی سینما: آیا فصل شانزدهم «آناتومی گری» آخرین فصل این سریال پرطرفدار و طولانی خواهد بود؟ الن پمپئو ستاره اصلی این مجموعه تلویزیونی که نقش مردیت گری را بازی می‌کند، در جدیدترین مصاحبه‌اش حرف‌هایی زده که نشانه پایان یافتن احتمالی آن است.

پایان احتمالی «آناتومی گری» با فصل شانزدهم

این بازیگر در گفت‌وگو با نشریه اینترتینمنت ویکلی در پاسخ به این سوال که آیا در خود می‌بیند بازی در «آناتومی گری» را بعد از فصل شانزدهم ادامه دهد، گفته است: «مشخصا الان آماده نیستم درباره آینده خودم در این سریال اعلام موضع رسمی کنم. اما حس می‌کنم بیشتر قصه‌هایی را که می‌توانستیم، تعریف کرده‌ایم.»

او در ادامه تاکید کرده که به معنای واقعی دنبال تغییر است. اگر این بازیگر نخواهد بازی در «آناتومی گری» را ادامه دهد، بعید است امکان ادامه ساخت و پخش آن فراهم باشد.

قرارداد فعلی الن پمپئو تا پایان فصل شانزدهم است که در سال ۲۰۲۰ تمام می‌شود. در ژانویه گذشته که او دو سال قراردادش را تمدید کرد، گفت که تمایل دارد بعد از این سریال سراغ تهیه و کارگردانی فیلم و سریال برود.

پخش فصل پانزدهم «آناتومی گری» این هفته از ۲۷ سپتامبر آغاز می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج