۷۷۶۵۰۷
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

کمبود سوخت شایعه است

وزارت نفت اعلام کرد:مشکلی در تامین و توزیع سوخت جایگاه‌های سراسر کشور وجود ندارد و مردم از ازدحام در جایگاه‌ها خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان : جو روانی ایجاد شده ناشی از انتشار شایعاتی درباره کمبود سوخت در روزهای گذشته سبب ازدحام­ در جایگاه‌های عرضه سوخت شده است، به نحوی که مقدار فروش سوخت در برخی جایگاه‌های مهم در مراکز استان‌ها تا ۳۰۰ درصد افزایش یافته است.

این درحالیست که مدیران برخی مناطق شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تاکید می کنند مشکلی به لحاظ تامین و عرضه فرآورده وجود ندارد و مردم از ازدحام در جایگاه‌های عرضه سوخت خودداری کنند.

نعمت‌الله نجفی، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز درباره تامین و توزیع سوخت در این منطقه گفت: هم اکنون هیچ مشکلی به لحاظ تامین سوخت در منطقه وجود ندارد و سوخت کافی به جایگاه‌های عرضه تحویل شده است.

وی افزود: از چند روز گذشته جو روانی ایجاد شده بر اثر شایعه‌ها سبب ازدحام و هجوم مردم به جایگاه‌های عرضه سوخت شده بود که خوشبختانه امروز شرایط به حال عادی بازگشته است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز با اشاره به تکمیل ظرفیت مخازن سوخت جایگاه‌های عرضه سوخت و در انتظار بودن نفتکش‌های جاه‌پیما برای سوخت‌رسانی به جایگاه‌های عرضه تاکید کرد: اگر چه شایعه‌های منتشر شده در چند روز گذشته سبب افزایش تحویل سوخت به جایگاه‌های عرضه و افزایش مصرف شده بود، اما سوخت کافی ذخیره شده است و نیاز مردم به سوخت تامین می‌شود.

نجفی ضمن تاکید بر لزوم هوشیاری مردم و بی‌توجهی به شایعات تصریح کرد: روز دوشنبه (دوم مهرماه) ۴ میلیون لیتر بنزین در این منطقه از طریق جایگاه‌های عرضه توزیع شد، این درحالی است که میانگین مصرف بنزین در منطقه اهواز روزانه ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر است.

اخبار و شایعات درباره کمبود بنزین در سطح کشور در حالی قوت گرفته است که با قرارگرفتن فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس در آستانه بهره‌برداری و همچنین بهره‌برداری از برخی طرح‌های توسعه‌ای در پالایشگاه‌های کشور از جمله پالایشگاه بندرعباس، تبریز و ... یکی پس از دیگری با افزایش کیفی و کمی فرآورده‌های تولیدی روبه‌رو بوده‌ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      وقتی تکذیب و شایعه و از این حرفا میزنن شک نکنید واقعیت داره دو جایگاه در محل ما هنوزم بعد گذشت ۴ ماه بنزین سوپر نداره در صورتیکه سخن از پخش دوباره بنزین سوپر بود و همین که از ۲۰ شلنگ سوخت نیمی بلا استفاده است و میگن بنزین معمولی هم کم میاد در جایی که تا اردیبهشت ماه پیش هیچ مشکلی نبود...

    • بدون نام

      جان هرکسی دوست دارین تکذیب نکنیدایجوری حتماکمبودداریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج