اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۷۷۱۱۵
۳۲ نظر
۵۰۰۶
۳۲ نظر
۵۰۰۶
پ

نظر جالب هیلی درباره خنده حضار به ترامپ

نماینده آمریکا در سازمان ملل از رسانه‌ها به دلیل پوشش منفی خندیدن سران جهان به سخنان دونالد ترامپ در مجمع عمومی انتقاد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: نماینده آمریکا در سازمان ملل از رسانه‌ها به دلیل پوشش منفی خندیدن سران جهان به سخنان دونالد ترامپ در مجمع عمومی انتقاد کرد.

به نقل ار دیلی میل، «نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل ادعا می‌کند سران کشور‌های شرکت کننده در مجمع عمومی این سازمان به «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا خندیدند، چون به او احترام می‌گذارند و از صداقتش لذت می‌برند. هیلی از پوشش واکنش حضار به سخنان ترامپ در صحن سازمان ملل توسط رسانه‌های انتقاد کرد. او گفت: این کار، عادلانه نبود.

هیلی در این باره گفت: «رسانه‌ها برداشت بسیار اشتباهی از این جلسه داشتند. من هر روز با این مقامات سر و کار دارم و می‌دانم دقیقاً چه فکری می‌کنند. آیا آن‌ها عاشق آمریکا هستند؟ نه. آیا آن‌ها به آمریکا احترام می‌گذارند؟ بله حالا احترام می‌گذارند. آن‌ها عاشق صداقت او (ترامپ) هستند و این جنبه سیاسی ندارد و از نظر آن‌ها فقط بامزه است».

هیلی در ادامه ادعا کرد: «دیروز سران کشور‌های دیگر تمام مدت تلاش می‌کردند با او (ترامپ) عکس بگیرند و به او بگویند سخنرانی اش بسیار عالی و محکم بود. آن‌ها تا به حال چنین سخنرانی ندیده بودند؛ بنابراین آن‌ها برای او احترام قائلند. من متوجه شدم که رسانه‌ها تلاش کردند این واکنش را این گونه جلوه دهند که به ترامپ بی احترامی شده است. اما اینطور نبود، آن‌ها عاشق این هستند که با او باشند».

ترامپ در سخنرانی خود در سازمان ملل لاف میزد که هیچ دولتی در تاریخ آمریکا در دو سال نخست ریاست جمهوری به دستاورد‌هایی که او داشته، نرسیده است. مخاطبان به این حرف ترامپ خندیدند، اما وقتی او گفت: «این بسیار درست است» خنده حضار بلندتر شد. ترامپ بلافاصله گفت: «من انتظار چنین واکنشی را نداشتم، اما خوب است» و خنده حضار حتی بیشتر و بلندتر شد.

هیلی همچنین از بحث و گفتگو‌ها درباره ناتوانی ذهنی ترامپ برای تصدی سمت ریاست جمهوری انتقاد کرد و گفت: «این حرف‌ها دیگر زننده شده است».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ترامپ فوق العاده هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی خااااااااااااااک!!!

      • احد صالح

        نرامپ دلقک فوق العاده اي است

      • بدون نام

        ترامپ احمق و متوهم است و اطرافیانش هم مثل خودش نادان و بی عقل هستند

    • بدون نام

      این بنده خدا مرزهای مالش و جابه جا کرد ورئ دست وزیر بهداشت ما بلند شد.

    • بدون نام

      تقلا کن توجیه کنی .البته خر هم زیاده :) دووووررررروود بر ترررررامپ!

    • بدون نام

      خب راست گفته ،واقعیت رو جستجو کنید، چتد تا از بستگانمون امریکا زندگی میکنن، واقعا رشد اقتصادی امریکا در دوره ی ترامپ بهتر از دوره های دیگه بوده و اینکه هر حرفی زده بهش عمل کرده،عوض تمسخر و خندیدن کاش روسای ما یاد بگیرن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقایاخانم محترم خالی نبندشایدیکنفرمثل اینکه بقل دست من نشسته مقیم امریکاباشه وبه حرف من وتوبخنده

      • س

        اتفاقآچندتاازدوستان من آمریکاهستن میگن مردم آمریکا آرزودارن دوران ریاست جمهوری ترامپ هرچه زودترتمام بشه اکثریت آمریکائیها معتقدن که ترامپ توانایی ریاست جمهوری کشوری مثل آمریکارانداره

      • بی نام

        به چه قیمتی به قیمت مکیدن خون ملت های دیگه

      • احد صالح

        آره پسر عمه من تو امريکا زندگي مي کنه ميگه هر شب ترامپ با يک کيسه غذا مياد در خونه ها و به گرسنه ها غذا ميده
        از همه عذر خواهي ميکنه
        تازه به پسر عمه من گفته بگو ايراني ها بيان آمريکا خودم نوکر شونم !!!!!!!

    • بدون نام

      به خول بودنش ودروغگو بودنش میخندند

    • بدون نام

      درود بر ترامپ.... واقعا مرد بزرگی هست... گوش به حرف اخبار رسانه های داخلی ندین. دلار شد 18000.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درووووووووود بر ترامپ

      • بدون نام

        مثل تو و امثال تو مثل اردکه، هر چی آب بریزی روش سر میخوره میریزه. دلار رو کی داره بالا میبره؟ نفت رو کی داره تحریم میکنه؟ اقتصاد ما رو کی داره فلج میکنه؟ مسبب تحریم ها کیه؟ بعد یکی مثل تو اردک صفت بر میگرده از این مردک مسخره تعریف و تمجید میکنه.

      • بدون نام

        دقیقا

    • بدون نام

      خيلي بامزه ست! در واقع اون خنده ي تلخ بدتر از صد تا گريه بود

    • دونالد ترامپ

      رسانه ها رو ول کن ترامپ واقعا عشقه خیلی با مزه ست و خیلی دوست داشتنی

      پاسخ ها

      • بی نام

        هم این اومد حرف زد دلاری....

      • بی نام

        آخه تو چقدر پاچه خواری میکنی .

      • بی نام

        خیلی هم کودن تشریف دارن دست روی دست زیاده.

    • حمید

      البته که نقاط قوت زیادی برای مردم آمریکا داشته ولی در امور بین الملل تا حدی ضعیف عمل کرده,میشد خیلی بهتر عمل می کرد و اونوقت عالی میشد,من فکر می کنم خانم هیلی برداشتش اشتباه بوده!

    • بدون نام

      به نظر من خارج از هر بحث سیاسی ترامپ بی نظیره
      به تمام قول هایی که داده بود عمل کرده به نفع کشورش
      و این صداقت او رو نشون می دهد که به مردم و کشورش احترام می گذاره و این عمل ایشان در 50سال گذشته به قول کارشناسان سیاسی و اقتصادی بی نظیر بوده

      ما باید واقع بین باشیم از روی اعمال هرکسی باید او را قضاوت کنیم
      ای کاش مسولین کشور ما هم به جای این همه حرافی یکم عمل می کردن که مردم به ایشان ی کم اعتماد داشتن
      خرید ارز و طلا از طرف مردم بی اعتمادی ب مسولین هست

      پاسخ ها

      • عیسی عرشی

        بعضی ها اگر جون توی جوانشان کنی باز هم حاضر نیستند حرف حق را قبول کنند .بابا خو د مردم آمریکا و اروپا اورا ماجراجو وتاجر مسخره میدانند آدم دروغگو و عهد شکن وغیر نرمال میدانند وبرای حرفهایش اعتباری قایل نیستند حالا کاسه از آش داغ تر شده و خنده های تمسخر آفرین حضار سازمان ملل را توجیه می کنند .جل الخالق ؟!!!!!!!

      • عیسی عرشی

        بعضی ها اگر جون توی جوانشان کنی باز هم حاضر نیستند حرف حق را قبول کنند .بابا خو د مردم آمریکا و اروپا اورا ماجراجو وتاجر مسخره میدانند آدم دروغگو و عهد شکن وغیر نرمال میدانند وبرای حرفهایش اعتباری قایل نیستند حالا کاسه از آش داغ تر شده و خنده های تمسخر آفرین حضار سازمان ملل را توجیه می کنند .جل الخالق ؟!!!!!!!

    • بدون نام

      دیگه مطمئن شدم خانوم هیلی اما در کل دوسش دارم

    • حسن.

      خانم هلی یک چیز را راست گفتی آنها تا حالا ندیده بودند که آمریکا دیوانه مثل ترامپ را ول کرده بودند به سازمان ملل عین یک نمایش بود خانم هلی تلویزیون نشان میداد که چقدر از هرس صورت سرخ شده

      پاسخ ها

      • رضا

        ترامپ هرکه باشدبرای ایران عددی نیست ما بایدجلو خائنین و زالو صفتان اقتصادی داخلی را بگیریم اینها پول ملی ما را با دلار امریکا اشتباه گرفته اندودقیقآ درمیدان امریکا بازی میکنندنمونه اش همین بالا بردن قیمت دلار است یک عده ای دلال واجیرشده دشمن به خیال اینکه سودبیشتری ببرندهرروز قیمت دلار را دچارنوسان میکنندونمیداننددارندچه غلطی میکننددولت هرچه زودتر بایدتعدادی از اینها وپشتیبانان آنها را به اشدمجازات برساندتابرای بقیه درس عبرت شودالان دیگه بدون اینکه ترسی از دولت داشته باشندخیلی راحت صندلی زدن کنارخیابان وخریدوفروش ارز انجام میدهندعین بانکهای رسمی کشور دولت بایداینها راجمعشان کنداگردولت ازاین مسئله تردید داردآن را به مردم واگذارکندتا مردم تکلیف این دلالان را کف دستشتان بگذار نمیشودعده ای مزدور ودلال نان به نرخ روز خور را آزاد بگذاریم تا تبعاد ناخوشایندی برای کشور درست کنند

    • بدون نام

      نیکی هیلی هم در مجمع سازمان ملل دو روز با ایرانی ها برخورد داشت دروغگو شد

    • بدون نام

      هیتلر میگه من از این ان کسانی برای من جاسوسی کردنند وبه کشور خود خیانت کردنند متعجبم چونکه وطن به مثابه مادر است واینها به مادر خود خیانت کردنند حالا هر که به ایران جیانت کند ودم از ترامپ میزند به مانند این است که ترامپ را بر مادرش مسلط کرده.......تا بسوزند جیره خواران امریکا

    • بدون نام

      احمقتر از این توجیه وجود ندارد اصولا افراد به حرکات و رفتار خارج از عرف و دیوانه وار دیگران میخندند که این را هر ناقص العقلی میداند

    • سعید

      شما دوست دارید رئیس جمهور ایران، روحانی باشه یا آقای ترامپ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج