اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۷۷۸۱۸
۲۱ نظر
۵۰۱۳
۲۱ نظر
۵۰۱۳
پ

مسمومان الکلی بندرعباس به ۱۶۸ نفر رسیدند

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزایش تعداد مراجعه کنندگان به مراکز درمانی در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در بندرعباس به ۱۶۸ نفر خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزایش تعداد مراجعه کنندگان به مراکز درمانی در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در بندرعباس به ۱۶۸ نفر خبر داد.

دکتر فاطمه نوروزیان با اعلام این خبر افزود: تعداد مراجعه کنندگان به مراکز درمانی در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در حال حاضر به ۱۶۸ نفر رسیده است.

وی با بیان این‌که حال برخی از این افراد وخیم است، تصریح کرد: متأسفانه ۱۶ نفر از این تعداد جان خود را از دست داده‌اند و ۸ نفر بدحال هستند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: تاکنون ۹۰ نفر از این افراد دیالیز شده‌اند و تعدادی دیگر نیز در نوبت دیالیز هستند.

نوروزیان با بیان این‌که گروه سنی افراد مسموم شده ۱۷ تا ۵۰ سال است، اضافه کرد: در بین مراجعه کنندگان ۷ نفر خانم هستند که دو نفر دیالیز شده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      برای درگذشتگان طلب عفو و مغفرت می کنم. امیدوارم جوجه روشنفکرهای جامعه ما هم فهمیده باشند مصرف مشروبات الکلی نشانه مدرن و امروزی بودن نیست و عاقبتش همین است که می بینید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرت نگو همه دنیا مشروب الکلی میخوره مسموم نمیشن به خاطر محدودیت تو ایران مجبور میشن مشروب دست ساز بخورن که عاقبتش همین میشه.

      • AAAAAAA

        پس ما هنوز مشروب خور داریم چشمم روشن حالا بگو ببینم چه کسانی هستن میخواهم آمار بگیرم نترس.

      • بدون نام

        گاهی وقتها خوبه با خودت بگی به من چه که یه وقتایی بتونی بگی به توچه

      • آه ازدست ادمای ..

        همشون برن به درک با شمر و ..هم کاسه بشن

    • بدون نام

      ای بابا مدیونه اگه فکر کنی پای بعضی ها وسطه کار کار دشمنه

      پاسخ ها

      • دروغگو

        نه بابا جون اینطوری هم نیست من که یک آدم مذهبی هستم چون کارخانه الکلسازی فراوان داریم، برای جان انسانها ارزش قایل شوید و دستور ساخت خوراکی الکل را صادر تا هم کشته کمتر شود هم اعتیاد کم شود و هنگام جنگ با کفار و دشمنان هر نفر مقابل ده نفر جنگ کند این هم مشاوره یک تیر سه نشان رایگان، حالا اون وقت هرکسی استفاده نکرد درست است نه به صورت اجباری از ما گفتن بود که گفتیم، حالا خود دانید،

    • بدون نام

      ای بابا مدیونه اگه فکر کنی پای بعضی ها وسطه کار کار دشمنه

    • بدون نام

      مثلا میخواین از این مشروبات بخورین که خودتونو باکلاس و امروزی جلوه بدید و ادای اروپایی ها را دربیارید؟؟؟؟حالا هم جورشو بکشید.اون دوتا خانم اگر صاحب داشتن که همچین غلطی نمیکردن. کاملا مشخصه که پارتی کثافتکاری داشتن برید به جهنم همتون که لایقتونه

      پاسخ ها

      • منصور

        افرین بهم ادرس پارتی بده کمی برم عرض اندام کنم اخه تو دهات نشستم بعد اینجا همه مسلمان با دین تقوا هستن موندم چکار کنم حالا لطف کن ادرس پارتی بده اخه خوب میدونی که پارتی بودن اونا با قاطعیت میگی خوب من هم دوست دارم افرین من یتیمم که برات ارزوی بهشت کنم دعام مستجاب میشه

      • سمیعی

        بابا برو دیگه نظر نده

    • morteza

      100 سال پیش تو آمریکا هم ممنوع کردن اینقدر آدم مردند دوباره آزاد کردند. چرا از تجربه اونا استفاده نکردیم و دوباره باید تجربش کنیم

    • z & f❤

      ببخشید چرا مسمومان الکي؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • فقط خدا

        الکلی
        اعدامشون کنید
        تا درس عبرت بشه برای سایرین

    • دوست

      ببخشید می شه یه نفر بگه اصلا موضوع از چه قرارره؟

      پاسخ ها

      • دروغگو

        کاربر دوست گرامی ؛قضیه اینه که قدیما گفتن، رازیانه دارم و دلم درد میکنه!!! حالا که این همه ماشاالله کارخانه الکلسازی داریم چرا مجوز خوراکی آن را نداشته باشند تا هم سلامت باشند هم معتاد نشوند و هم هنگام درگیری با کفار و دشمنانمان چند برابر تشویق نشوند، هرکسی هم نخورد که به زور به او نمی دهند، خداوند پدر و مادر مجوز دهنده را بيامرزد که منفعت آن ده برابر به ضرر آن می چربد،

    • بدون نام

      بدرک شکم سیرهای مست

    • بدون نام

      خخخ همه رو اعدام کنید کشور اسلامی با این همه شهید وجانباز واقعا که

    • بدون نام

      نخوریدمگه ازجونتون سیرشدیدحالا نمیری کوربشی تواین دوره زمونه که بدترازمردنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من که گفتم در هر شهر یکی دوتا کارخانه الکلسازی داریم کافی است دستور دهند علاوه بر میزان مصرفی مهمانان خارجی جهت مصرف عموم نیز اضافه کنند، نه کسی کور میشود نه کسی میمیرد، اعتیاد کم میشود، سلامت روانی جامعه بیشتر می شود، درآمدی و عایدی نیز از مالیات آن به دولت میرسد، خانواده ها شاد میشوند و سراغ شیشه و گل و مواد صنعتی نمی روند و هنگام جنگ با کفار و اجنبی نیز هر نفر مقابل ده نفر ایستادگی دارد در ضمن این همه سندرم مریضی و بیماری لاعلاج برطرف میگردد ما خودمان هم مواد اولیه آن را داریم هم کارخانه های بسیار و نیز تجربه و ساخت بهترین انواع مارک آن را کافی دستی بر زانو زده و شروع کنیم تا شاهد مرگ و میر های این چنین نباشیم،

      • ققنوس

        مرگ این افراد واقعاً باعث تاسف هست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج