۷۷۹۰۱۲
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

کامیون‌داران نگران امنیت راه‌ها نباشند

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌شمالی ضمن اشاره به مواردی، چون ابراز گله‌مندی کامیون‌داران از برخی مسائل حادث شده در جاده‌ها گفت: کامیون‍‌داران به هیچ عنوان نگران امنیت جاده‌ها نباشند و با آرامش و آسایش وظایف خود را انجام دهند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری خراسان‌شمالی، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌شمالی ضمن اشاره به مواردی، چون ابراز گله‌مندی کامیون‌داران از برخی مسائل حادث شده در جاده‌ها گفت: کامیون‍‌داران به هیچ عنوان نگران امنیت جاده‌ها نباشند و با آرامش و آسایش وظایف خود را انجام دهند.

«محمود ثمینی» با قدردانی از همکاری کامیون‌داران اظهار کرد: هراز گاهی مطالبی از سوی کامیون‌داران مبنی بر ایجاد مزاحمت در جاده‌ها و سنگ‌پرانی مطرح می‌شود که با پیگیری‌ها، اکنون همه جاده‌ها در امنیت کامل بوده و گزارش خاصی نیز اعلام نشده است.

کامیون‌داران نگران امنیت راه‌ها نباشند

وی افزود: نیرو‌های انتظامی امنیت لازم را برقرار کرده‌اند و اگر در مقطعی هم غفلتی روی گرفت، کامیون‌داران می‌توانند همکاری‌های لازم را با مجموعه نیروی انـتظامی داشته باشند و اطلاعات لازم را در اختیار این مجموعه قرار دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن برخورد‌های قضایی انجام شود.

ثمینی حمل و نقل را جزو حیاتی‌ترین شریان‌های کشور دانست و خاطرنشان کرد: کامیون‌داران تأمین‌کننده نیاز‌های اصلی مردم و کشور هستند و آن‌ها تنها خواستار مطرح کردن نگرانی و دغدغه‌هایشان از جمله تأمین لوازم یدکی و لاستیک ماشین بودند که مسئولان به‌دنبال برطرف کردن و پیگیری این مشکلات هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به قول باباپنجعلی پایتخت الکی..میگه....

    • بدون نام

      بسه دروغگویی کدوم امنیت من ماشینم فقط شیشه جلو ۱۸میلیون تومن بیارم تو جاده جدا از انگ نامردی و...من ماشینم صفر استهلاک نداره بقیه مردم چی

    • بدون نام

      همین دیشب جاده خوزستان سه ماشین زدن یکی از راننده ها را بردن بیمارستان کله شکسته بدبخت با همین صحبتا اومد تو جاده

    • علی

      نمیخواد خود شیرینی کنید ایجاد امنیت وظیفه ی اصلی نیروهای امنیتی یک کشور هستند میانگین رانندگی در تمام کشور های جهان ۶ ساعته نه 24 ساعت حمالی به جاش به فکر کامیوندارانی باشید که شب و روز خواب ندارند با وجود هزار خطر تو جاده کالاهای کشور را جابجا میکنند و قدرت خرید یک جفت لاستیک رو هم ندارند چه برسه به تعمیر ماشین کرایه بار کامیونداران از سال 85 هیچ تغیری نکرده خدا لعنتتان کند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج