۷۸۱۵۵۹
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

قیمت اجاره پراید به قیمت اجاره خانه رسید

اجاره‌بهای پراید دست‌کمی از اجاره خانه ندارد! برای اینکه متوجه شوید این موضوع فقط یک ادعا نیست، کافی است کمی آگهی‌های را بالا و پایین کنید تا قضیه دست‌تان بیاید.

روزنامه شهروند نوشت: اجاره‌بهای پراید دست‌کمی از اجاره خانه ندارد! برای اینکه متوجه شوید این موضوع فقط یک ادعا نیست، کافی است کمی آگهی‌های را بالا و پایین کنید تا قضیه دست‌تان بیاید.

«اجاره پراید جهت کار در تاکسی های اینترنتی عنوان بسیاری از آگهی‌هایی است که در سایت دیوار به چشم می‌خورد. پرایدهایی که با اجاره‌بهایی حدود یک‌میلیون و ٦٠٠ تا یک‌میلیون و ٨٠٠‌هزار تومان کرایه داده می‌شوند و البته برای رانندگان اسنپ و تپسی هیچ جذابیتی ندارند.

جالب است که در این میان پرایدهایی که دارای طرح ترافیک هستند، تا ٣‌میلیون تومان در ماه اجاره داده می‌شوند. رانندگان تاکسی‌های آنلاین می‌گویند؛ درست است نوسانات دلار ارج و قرب پراید را زیاد کرده است!

مدل پرایدهای اجاره‌ای معمولا بالا نیست و کمتر به آگهی برمی‌خوری که پرایدهای نو و زیر ٤‌سال عمر را برای کار در آژانس‌های آنلاین عرضه کرده باشند. در این میان پرایدهایی که طرح ترافیک دارند، با قیمتی نزدیک به دوبرابر پرایدهای معمولی اجاره داده می‌شوند.

البته شرایط اجاره این پرایدها هم کمی سخت‌تر است و شرط و شروط‌ها بیشتر در متن یکی از این آگهی‌ها آمده است: «پراید دارای طرح ترافیک جهت تاکسی اینترنتی اجاره داده می‌شود.» و در شروط اجاره توضیح داده شده است که مستاجر پراید باید روزانه ١٠٠‌هزار تومان اجاره پرداخت کند که با این حساب اجاره ماهانه پراید طرح‌‌دار حدود ٣‌میلیون تومان در ماه می‌شود.

به جز این، مالکان شرایط دیگری برای اجاره پراید طرح‌دار قایل شده‌اند. ارایه چک و سفته به مبلغ ٤٠‌میلیون تومان و ودیعه ٦‌میلیون تومانی از دیگر شرایط اجاره پراید طرح‌دار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همش حرف مفته کی داده کی گرفته کجا میشه با یه ماشین فقط 100اجاره بدی بعدخودت چقدر برداری با قیمت های پایین تحقیر امیز شرگت های اینترنی ...تو کرج 2000تون هم ثبت شده واسه تردد تاز از دوهزارتون هم شرگت پورسانت میخواد ....گریه داره نه ???

    • ناشناس

      اگه اینجور باشه که کسی دیگه با ماشین کار نمیکنه همه میرن اجاره میدن و سر سال یک صفرشو میخرن

    • امی

      لطفا با نوشتن این متن روی روان مردم کار نکنید . مردم مشغولیات ذهنی زیادی دارند .در آمد تاکسی اینترنتی کجا بود

    • بدون نام

      کجاش حرف مفته؟ این از قدیم بوده الانم هست ؛ چه مسافر کشی چه برا مراسم وعقد و عروسی .کجا هستید هر خبری رو میگید ..؟! یارو دوتا ماشین میخرید میزاشت تو خط زیر پا راننده ..الانم همونه بیاید دولاب یونایتد بهتون نشون بدم .سنش بالا رفته یا خرجش ماشینشو داده راننده خودش خونه یا میره گداخونه ( اداره )ومیاد .

    • بدون نام

      خیلی خندیدم جک ساله

    • بدون نام

      این قیمتهایی که شما گفتید خیلی فضاییه.اولا مگر قیمت دادن توی دیوار ملاکه؟ دوما بر فرض وجود این چنین آگهی هایی باید دید اصلا چه تعداد از اینا به معامله نهایی رسیده و اصلا طالبی داره یا نه؟

    • حنا

      علی برکت الله

    • بدون نام

      روزی 100 تومن میتونه در بیاره که 100 اجاره بده!!!؟؟ خصوصا که پورسانت و بنزین هم باید بدن!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج