جاباما
۷۸۱۹۷۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

هدست واقعیت مجازی با دقت چشم انسان

شرکت زیمنس در یک استارت اپ فنلاندی سرمایه گذاری کرده که قصد دارد هدست واقعیت مجازی با دقتی نظیر چشم انسان برای صنایع سنگین بسازد. وضوح این هدست در هر چشم ۵۰ مگاپیکسل است.

خبرگزاری مهر: شرکت زیمنس ۳۱ میلیون دلار در استارت اپ Varjo سرمایه گذاری کرده تا هدست های واقعیت مجازی با دقتی نظیر چشم انسان برای صنایع سنگین بسازد.

هدست واقعیت مجازی با دقت چشم انسان

البته علاوه بر زیمنس شرکت Atomico نیز در این استارت اپ فنلاندی سرمایه گذاری کرده است. Varjo هم اکنون با شرکت های بزرگی مانند ایرباس، آئودی، فولکس واگن و Saab همکاری می کند.

به هرحال استارت اپ مذکور ادعا می کند هدست های آن دقت زیادی دارند. به طور دقیق دقت هدست در هر چشم ۵۰ مگاپیکسل است که ۲۰ برابر بیشتر از دقت نمونه های موجود در بازار است.

Varjoتصمیم دارد کارمندان خود را از ۸۰ نفر به ۲۰۰ نفر برساند و نخستین نسخه از هدست مذکور را سال آتی ارائه کند. شرکت های بزرگ صنعتی می توانند با کمک فناوری واقعیت مجازی با چنین دقتی، میلیون ها دلار در طراحی محصولات جدید صرفه جویی کنند.

استارت اپ Varjoدر هر هدست از ۲پنل برای هر چشم استفاده می کند. این درحالی است که بیشتر هدست های واقعیت مجازی فقط یک پنل برای هر چشم استفاده می کنند.

مهندسان سابق نوکیا و مایکروسافت این استارت اپ را راه اندازی کرده اند و بسیاری از آنها درتوسعه هدست هولو لنز شرکت داشته اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج