۷۸۲۲۰۴
۱۱۷ نظر
۵۰۱۷
۱۱۷ نظر
۵۰۱۷
پ

آقای فرخ نژاد، ۱۰ هزار دلار؟! ناامیدمان کردید

یک بازیگر گفت که مجبور است هر شش ماه به آمریکا سفر کند تا ‌گرین‌کارتش باطل نشود و هر ماه ۱۰ هزار دلار برای خانواده‌اش به آمریکا منتقل می‌کند!

برترین ها: این روزها نام حمید فرخ نژاد به دلیل تنشی که بین او و علی علیزاده، کارشناس شبکه فارسی زبان با اتهاماتی که به هم وارد کردند و می کنند بر سر زبان هاست.

آقای فرخ نژاد، ۱۰ هزار دلار؟! ناامیدمان کردید

روزنامه کیهان نوشت: حمید فرخ‌نژاد که ازجمله چهره‌های مشهوری است که مدعی نگرانی برای مشکلات اقتصادی مردم است، در یک برنامه اینترنتی حرف‌های قابل تأملی زد. وی در بخشی از این برنامه، دو‌تابعیتی بودن خود را تأیید کرد و اظهار داشت: من در آمریکا برای خود و خانواده‌ام اقامت گرفته‌ام و در حال حاضر همسر و پسرم در این کشور زندگی می‌کنند. اقامتی که من گرفتم از نوع اقامتی است که به نخبگان و هنرمندان می‌دهند که این ‌گرین‌کارت، شامل اقامت و اجازه کار در آن کشور می‌شود.

وی تأکید کرد: هر شش ماه به محل اقامت همسر و فرزندم می‌روم تا‌ گرین‌کارتم باطل نشود. وی با ‌اشاره به اینکه پسرش در گران‌قیمت‌ترین مدرسه غیرانتفاعی تهران تحصیل می‌کرد، افزود: با این حال علاقه‌ای به رفتن به مدرسه نداشت.

پسرم در حال حاضر در خارج از کشور ادامه تحصیل می‌دهد و بسیار علاقه‌مند به درس خواندن شده است. او تصریح کرد: در حال حاضر شرایط سختی را می‌گذرانم، من زیر ۱۰ هزار دلاری که ماهانه برای همسر و فرزندم می‌فرستم، زاییده‌ام! گفتنی است این مبلغ بسیار بالاتر از درآمد متوسط شهروندان آمریکایی است.

خبرگزاری فارس نیز در مطلبی نوشت:

به تازگی علی علیزاده، فعال سیاسی نسبت به تحلیل‌های حمید فرخ‌نژاد از اوضاع و احوال اقتصادی و اجتماعی واکنش نشان داد و این بازیگر سینمای ایران را به دخالت نکردن در موضوعاتی که درباره آن درک و شناختی ندارد، دعوت کرد. کشمکش فرخ‌نژاد و علیزاده به مشاجرات پینگ‌پنگی تبدیل شد و دست آخر، این حمید فرخ‌نژاد بود که رسانه‌ای پیدا کرد تا تمام حرف‌هایش را در آن منتشر کند؛ یک گفت‌وگوی ویدیویی حدود ۱۵۰ دقیقه‌ای که بازیگر سینمای ایران، هم از زیر و بم و بالا و پایین زندگی‌اش گفت و هم هرچه خواست به نظام سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور خرده گرفت.

شامگاه شنبه ۱۴ مهرماه گفت‌وگوی تصویری او در یکی از رسانه‌های اینترنتی منتشر شد؛ گفت‌وگویی که از همان ابتدا زمان طولانی آن جالب به نظر می‌رسید؛ چرا که کمتر برنامه گفت‌وگومحوری حدود ۱۵۰ دقیقه به طول می‌انجامد.

فرخ‌نژاد در این گفت‌وگو علاوه بر زندگینامه‌اش صحبت‌هایی را مطرح کرده است که در ادامه، گزیده‌ای از این ویدیوی طولانی می‌آید.

۴۰ سال است که چراغ‌‌ها را خاموش کرده‌اند و می‌گویند ساکت باش!

حمید فرخ‌نژاد در این برنامه گفت: در کشور ما هر اتفاقی می‌افتد، می‌گویند ساکت باشید و سخنی به میان نیاورید. ۴۰ سال است که در این کشور همه چراغ‌ها را خاموش کرده‌اند و می‌گویند در شرایط حساس کنونی چیزی نگویید. مطبوعات هم ساکت شده‌اند و هیچ نمی‌گویند.

معمولاً از پولشویی در فیلم‌ها دیر مطلع می‌شوم

وی درباره حضور بر سر پروژه‌هایی که در آن پولشویی می‌شود، گفت: اگر مطلع شوم که در یک پروژه پولشویی می‌شود، از بازی در آن خودداری می‌کنم؛ اما این موضوع جزء موضوعاتی است که کمتر از آن مطلع می‌شوم و اگر هم مطلع شوم بعد از ساخت پروژه‌ است.

برخی از صحبت‌های حمید فرخ‌نژاد از چند زاویه قابل تحلیل است.

نخست ـ حمید فرخ‌نژاد می‌گوید که ۴۰ سال است در کشورمان می‌گویند: ساکت باش و درباره موضوعات مختلف صحبت نکن. مشخص نیست چه کسی به او گفته‌ ساکت باشد و چیزی نگوید. کسانی مانند فرخ‌نژاد و بسیاری از کسانی که خودشان را در شمار نخبگان این سرزمین می‌دانند، در سال‌هایی که از عمر انقلاب اسلامی گذشته، هر چه خواسته‌اند به زبان آورده‌اند یا در صفحات مجازی و رسانه‌های حامی‌شان گفته‌اند. چطور می‌شود در کشوری که ۴۰ سال است می‌گویند ساکت باش، او به این خوبی و شیوایی و با ظاهری آراسته جلوی دوربین می‌نشیند و هر آنچه می‌خواهد، می‌گوید؟ باور کنیم آن کشوری که به او اجازه حرف زدن نمی‌دهد، ایران است؟!

چنانچه چند سال است که فعالان عرصه هنر که کم‌ترین سررشته، تخصص و تجربه را در عرصه‌های غیرمرتبط با هنر دارند، هرچه خواسته‌اند، در صفحه‌های اجتماعی خود نوشته‌اند. یادمان نمی‌آید آنان حتی به خاطر مصالح کشور و آنچه خودشان «شرایط حساس کنونی» است، زبان به کام گرفته باشند یا انتقاداتشان را با مصلحت‌سنجی بیان کرده باشند.

دوم ـ این بازیگر سینمای ایران گفته است که دو تابعیتی است و گرین‌کارت آمریکا را دارد. از این بازیگر محترم سینما باید پرسید: در بسیاری از پست‌های کوتاه و بلندی که در صفحه اجتماعی خود طی این سال‌ها آزادانه نوشته‌اید، همواره گفته‌اید که درد مردم را دارید. چطور می‌شود درد مردم را داشت و تابعیت یک کشور بیگانه و احتمالاً متخاصم را هم داشت؟ او که همیشه دغدغه افرادی را دارد که به نان شب محتاج‌اند، چطور در عمل تنها به فکر خود، فرزند و خانواده‌شان هستند؟ آیا می‌شود با شکم سیر که ماهانه بیش از ۱۰ هزار دلار درآمد دارد، دغدغه گرسنگان را داشت؟

سوم ـ فرخ‌نژاد می‌گوید که پسرش وقتی ایران بوده‌ در بهترین و گران‌ترین مدرسه تهران درس می‌خوانده است؛ اما علاقه‌ای به درس خواندن نداشته است. او اگر کمی سر بچرخاند و کمی پرس‌وجو کند، می‌بیند که بسیاری از اندیشمندان، نخبگان و استادان دانشگاه‌های کشورمان که اتفاقاً هیچکدام از آنها بازیگر سینمای ایران نیستند، همگی از قشر ضعیف این جامعه بوده‌اند که با تلاش و کمک خداوند به چنین موقعیتی رسیده‌اند.

او که دغدغه مردم را دارد، چطور می‌شود پز درس خواندن فرزندش در بهترین مدرسه تهران را بدهد و در عین حال، سیستم آموزشی کشور را معیوب بداند؟ در همین کشوری که فرخ‌نژاد، از اتباع آن هم حساب می‌شود، بچه‌های سختکوش و پرتلاشی هستند که حتی دفتری برای نوشتن مشق‌هایشان ندارند. آیا او با فرستادن ۱۰ هزار دلار برای خانواده‌اش و پسرش که در مدرسه غربی درس می‌خواند، چیزی درباره آنها می‌داند؟

چهارم ـ آقای بازیگر می‌گوید که هر ماه ۱۰ هزار دلار برای خانواده‌اش به خارج از کشور می‌فرستد. او حتما می‌داند که ۱۰ هزار دلار چقدر پول می‌شود؟! اگر ۱۰ هزار دلار را با قیمت ۱۵ هزار تومانی آن حساب کنیم، چیزی حدود ۱۵۰ میلیون تومان می‌شود. یعنی خانواده شما در ماه ۱۵۰ میلیون تومان در ینگه دنیا خرج روی دست شما می‌گذارد. پس شاید بد نباشد به آمار زیر توجه کنید:

هر خانوار آمریکایی در سال ۲۰۱۲، سالانه به طور متوسط ۵۰ هزار دلار درآمد داشته‌ است. این آمار در سال ۲۰۱۶، سالانه ۷۰ هزار دلار بوده‌ است. این میانگین برای افرادی است که از قشر پردرآمد آمریکا به حساب می‌آیند. یعنی هر آمریکایی میانگین بین ۴ تا ۶ هزار دلار درآمد ماهانه دارد.

این در حالی است که بازیگر دغدغه‌مند سینمای ایران (به گفته خودش) هر ماه ۱۰ هزار دلار برای خانواده خود می‌فرستد. این گفته او بدان معنی است که خانواده‌اش در سال حدود ۱۲۰ هزار دلار هزینه دارد. این رقم بی‌سابقه حتی در منطقه مرفه‌نشینی مانند «بورلی هیلز» که اغلب متمولین ایرانی از نوع یهودی در آن زندگی می‌کنند، بسیار زیاد است و تنها برای افرادی است که شاهانه زندگی می‌کنند.

حالا و از خلال اظهارات این بازیگر دغدغه‌مند سینمای ایران که همواره از اوضاع اقتصادی کشور گله می‌کند و ناله‌های پیاپی دارد، می‌شود فهمید که دلیل این همه نگرانی‌اش چه منشأیی دارد. مبادا راه رفت و آمد او به کشور دیگر این بازیگر مسدود شود. خدا نکند او در تأمین ۱۰ هزار دلار ماهانه‌اش، شرمنده زن و بچه شود!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامد

      متاسفم واسه بازیگری که تو کشور ایران مشهور بشه بعد بگه خفقانه.دیگه بااین کاران خوشم نیومد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون اینجا مشهور شده بگه همه چی خوبه ؟!

      • اندیشه‌ی خوب

        یه دهاتی که چهره بشه بعدشم سریعا اقامت آمریکا را بگیره ماهی ده هزار دلار هم جور کنه بفرسته آمریکا و بعدش بیاد از کشورش شاکی باشه، نوبره والله
        حالا خوبه در حد اکبر عبدی معروف نیستی!
        آقای علیزاده عزیز دمت گرم فرخنژاد را رسوا کردی!
        برترین ها تو هم بدون فرخنژاد امید ما نبود که ناامیدمان بکنه

      • علی

        سلبریتی های ایرانی اصلا در حد و اندازه ای نیستن که حرفاشون تاثیر داشته باشه ومهمتر اینکه پشت پرده همه کارها و حرفاشون سود شخصی داره براشون ... یه هنرمند بود که واقعا حرفاش حرف بود خدا رحمتش کنه فریدون فرخزاد ...طرف نمیتونه خرج خانوادشو بده میاد پست تحریک آمیز میذاره همین اگه دلار بشه 5 تومن میره پی عشق و حال خودش تو فرنگستون مردم هم به چیزش نیست

      • بدون نام

        بر اساس درآمد هنگفتش دو تا تحلیل منطقی میشه کرد, یا اینجا خوبه یا این آقا بده! چطور میشه تو یه جای بد چنین درآمدی داشت جز اینکه وصل یه جایی باشی

      • نازی

        نخیر جناب، نمیخوادبگه همه چی خوبه. ولی میتونه زبون به دهن بگیره مثل بقیه. چون واسه ایشون که همه چی خوب که هیچ، همه چی عالیه. کسی چس ناله میکنه که واقعا دردمند باشه. ایشون میترسه اوضاع جامعه جوری بشه که نتونه میلیاردی به جیب بزنه و خرج تن پرور و مفت خوری که تحویل جامعه داده بکنه.

      • بدون نام

        در امریکا ده هزار دلار حقوق ماهیانه دو تا خانواده متوسطه .یعنی فرخ نژاد از پول مردم ایران چنین درآمدی داره و می بره اون ور خرج میکنه و همزمان هم می ناله! چقدر وقیح .تقصیر این مردمه که این جماعت رو این همه پررو کردند

      • مصطفی

        این اشتباه هستش که ما بیایم باسطح زندگی خودمان دیگران را مقایسه کنیم.وقتی من و شما داریم با پراید تو شهر تردد میکنیم باید اینگونه قضاوت کنیم که همه باید پراید سوار باشند . هرکس بر اساس درآمد و بسیاری از موارد دیگر سطح زندگیش را مشخص می کند. وقتی فرخ نژاد صادقانه با مردم صحبت می کند او را زیر سوال نبریم هزاران نفر در جامعه ما حضور دارند که بسیار بسیار بیشتر از فرخ نژاد سنگ مردم را به سینه میزنند ولی حرفی از تابعیت و مخارج و نحوه زندگیشان نمیزنند یا حتی به دروغ شرایط زندگیشان را به محروم ترین افراد جامعه نزدیک می دانند.بطور احساسی دیگران را قضاوت نکنیم متشکرم .

      • عمار

        این عادت این سلبریتی هاست
        اول التماس میکنن تا در تلوزیون و سینما مشهور بشن بعدا دم درمیارن
        ایران میشه اَه
        آمریکا میشه به

      • بدون نام

        از اول معلوم بود برای چی هرروز علیه دولت بیانیه میداد
        خودش مشکل داشت وگرنه اینها به فکر مردم عادی نیستن ،یه .عده آدم ساده هم ازش تشکر و تقدیر میکردن

      • بدون نام

        خیلی جالبه که مالیات این 10هزار دلار رو توو ایران نمیده بعد میره آمریکا با جون و دل مالیاتش رو اونجا پرداخت میکنه

    • بهرام‌ خان

      درجایی که همه مثل سگ و گربه به هم پریدن وپاچه همدیگه رو گرفتن نمیشه مثل آدم زندگی کرد!بی ادبی و بی نزاکتی و بد طینتی و حس انتقام تو ذهن آدما داره موج میزنه.

      پاسخ ها

      • اندیشه‌ی خوب

        حالا معلوم شد چرا تویداین روزا صدای فرخ نژاد بلند شده و مدعید حمایت از فقرا و مردم کم بضاعت شده
        در واقع چون زیر تهیه ده هزار دلار زاییده! ناله اش بلند شده
        حقم داره پارسال برای ده هزار دلار باید چهل میلیون میداد ام الآن باید صدوپنچاه میلیون بده
        در واقع برای خودش ناله میکنه نه مردم
        ای آفتاب پرست

      • ایران

        ببین بهرام خان ! این سلبریتی که مورد حمایت امثال شماهاست توی همین برنامه گفت اگه پسرم نباشه میخوام که ۸۰ میلیون ایرانی نباشند وزندگی پسرش را به مرگ همه ایرانیها ترجیح داد . اونوقت شهدای مدافع حرم رفتند تا۸۰ میلیون ایرانی باشند .
        حالا هم که این حرف را زده اونهایی که می گفتند فرخ نژاد فخر ایرانه وتوی قلب ایرانیها است یا خفه خون گرفته اند یا با حالت دفاع گونه ای میگویند آخه حرف بدی که نزد توی عصبانیت ممکنه آدم حرف های زیادی بزنه . خاک تو سر چنین بازیگری که حاضر تک پسرش باشه و ۸۰ میلیون ایرانی نباشند . واقعا اگه دیگه کسی بخواد از این آشغال حمایت کنه احمق به تمام معنا است

    • بدون نام

      خدایا شکرت چه دلسوزانی دارند این مردم بیچاره ?

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر ۸۵۸ شما مبصر کلاسی یا مسئول تربیت افراد؟قرصاتو بخور و دو تا نفس عمیق بکش و به ادب مردم کاری نداشته باش. هروقت به شما توهین کرد بیا اینجا ... ههههه

    • بدون نام

      جالبه که فردی از ده کوره های جنوب کشور باشه و با خانواده اش از ینگه دنیا سر دربیاره بعد زبون درازی هم بکنه. بیسواد عقده ای.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای کاربر 8.33 همین بچه ده کوره های جنوب کشور بودند که این انقلاب ومملکت را نگه داشتند لطفا ادب داشته باش و توهین نکن.

      • بدون نام

        جالب تر از اون اینه که من در کشوری زندگی می کنم که معیار شخصیت انسان ها جای به دنیا اومدن و جای زندگی کردن شونه !!! مثلا اگه ایشون تو نیویورک به دنیا می آمد بعد می آمد ایران می رفت کوره پز خونه این حرف ها را می زد می شد بزرگ اندیش آزاده ! چرا ؟! چون دیگه چیزی نداشت که حسادت مارو تحریک کنه بخوابیم به یه چشم دیگه بهش نگاه کنیم ! اونوقت حرفاش واسمون قشنگ می شد

      • بدون نام

        ده کوره نبود و آبادان بود .

      • بدون نام

        نون هنرشو میخوره تا چشمت دراد

      • بدون نام

        فعلا که شما داری نشون می دی هم بیسوادی هم عقده ای. ده کوره های جبونب چه اشکای داره؟ اتفاقا نشون می ده این آدم چقدر توانمنده. شما حتما تو قلب تهرانی چکر کردی؟

      • بدون نام

        ما همه ایرانی و هموطن هستیم حالا از هر کجای کشور که باشیم

      • بدون نام

        12:09
        من به لحاظ خط فکری سیاسی حرفهای فرخ نژاد و قبول دارم و جزو همون اکثریتی هستم که میگی اما یک چیز و قبول ندارم یکی دورویی بازیگران که دم از بی پولی و درک شرایط مردم میزنن و بدتر از حقوق نجومی بگیران فیش حقوقیشون و رو نمیکنن

      • رزیتا

        اهل ده کوره جنوب بودن صد شرف داره به تهرانی که شما باشی تا چشت کور بشه بی ادب

      • بدون نام

        واقعا این مملکت اینقدر خوب بوده که امثال ایشون رشد کنند،

      • علی

        اگه ما جنوبی ها نبودیم امثال تو الان نوکری عربا رو میکردی

    • بدون نام

      درد مردمو داشتن چه ربطی به تابعیت داره؟ تا کی میخوایم نوک دماغمونو ببینیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فهمش سخت نیست, درد مردمو کسی میفهمه که حسش کنه, اگه یه آغازاده مرفه هم بیاد و به نفع مردم نق بزنه همین رو میگی؟

      • بدون نام

        کسی که سطح درآمدش انقدر باشه و مملکت خودش قابل زندگی ندونه، دغدغه مردم داره؟؟!!

      • بدون نام

        من فیلم صحبتهای آقای فرخ نژاد رو ندیدم حوصله هم ندارم ببینم ولی مطمئن هستم ایشان هم از روز اول پولدار و مطرح نبوده حتما سختیهایی کشیده و البته استعداد و شانس هم بی تأثیر نبوده دوستان کمی تأمل کنید دلیل نمیشه که الان هم که پول دارد وطنش را دوست نداشته باشد دوستان انقدر نگذارید رسانه ها مخصوصا رسانه های خارجی باعث بشن بین ماها اختلاف بیافته و از ارزشهامون و علاقمون نسبت به هم کم بشه.بزرگتری بزرگترین آرزوی من به عنوان یک ایرانی سربلندی و سلامتی برای تک تک ایرانیهاست امیدوارم شما هم به این موضوع فکر کنید که چیزی بجز این نیست

      • ایران

        بدون نام ۴۸: ۸ یا خودتون را زدید به نفهمی یا گوش هاتون کر شده خودش داره میگه مرگ ۸۰ میلیون ایرانی برام مهم نیست اگه پسرم پولش کم بشه بعد شما ها دارید ازش حمایت میکنید .
        واقعا برخی از افراد اینهمه توهین را می شنوند وفقط بخاطر اینکه یکی مثل فرخ نژاد بیسواد از فلان جناح حمایت میکنه حاضرند هر ذلتی را بپذیرند.
        بروید با سلبریتی ها تون خوش باشید .

    • بدون نام

      یکی باید یادش بندازه که تو، توی همین نظام از فقر به ثروت رسیدی.پس اگه بازم ناراضی هستی برو امریکا فیلم بازی کن.چرا اینجا موندی؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به تو چه ربطی داره که کجا میخواد زندگی کنه مگه شماها صاحب مملکتین؟

      • بدون نام

        والا

      • بدون نام

        دقیقا!

      • بدون نام

        توی امریکا به اینها نگاه هم نمیکنند، ...

    • بدون نام

      اینکه یه بازیگر اینقدر درآمد داره که ده هزار دلار می فرسته خارج بهمون فشار می یاد یا اینکه یه نفر پولش را اینجا در میاره جای دیگه خرج می کنه اما هیچکدوم از اینها حرف هاشو درست یا غلط نمی کنه ! واقعیت اینه که حرف های ایشون هیچ کمکی به درآمد زایی اش نمی کنه ، شاید من اگه در موقعیت ایشون بودم از ترس ممنوع الکار یک دهم این حرف ها را نمی زدم ( البته خیلی ها هم نمی زنند و بی صدا کار خودشون را می کنند ) البته باز هم معتقدم درست یا غلط بودن حرف های یه آدم نه به کارش ربط داره نه به درآمدش و نه به محل زندگی اش ! ولی متاسفانه یه عده رسانه برای اینکه اصل صحبت ها مورد توجه قرار نگیرد با تخریب شخصیتی گوینده سعی در کمرنگ کردن اصل حرف دارند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یا پشتش به جایی گرمه که حرف میزنه و درآمد کلان هم داره, یا اینکه از آزادی بیان بهره منده, حالت دیگه ای هم به ذهنتون میرسه؟

      • بدون نام

        تو خود فرخ نژاد نیستی ؟ ای شیطون بی نام آمدی از خودت تعریف میکنی بگی طرفدارم داری که حرفاتو درست بدونه...

      • بدون نام

        اتفاقا این حرف ها برای این قشر درآمدزایی میکنه شدید!!!!!!!!!!!
        پول اینها از جای دیگه تامین میشه

      • بدون نام

        تو مثل اینکه جو سینما رو نمیدونی اتفاقا تو سینما به اینجور آدمایی که انتقاد میکنن بیشتر کار میدن خود همکاراشون ممنوع الکاری واسه یه چیزای دیگه است موارد اخلاقیی که لو میره مثل زهرا امیرابراهیمی که تازه اونم خود کارگردانا حاضر بودن بهش کار بدن جو هنری سینمای ایران هنون جویه که از شهرزاد کمال زاده تا فقیهه سلطانی تا امین تارخ تا حتی صدف طاهریان از فسادش گفتن همون جوی که به گفته افسانه بایگان از بعد پیاده روی اربعین رفتن رفتار همکاراش باهاش تغییر کرد اتفاقا کارکنان سینمای ایران به امثال فرخ نژاد بیشتر کار میدن اونم این حرفا رو واسه بیشتر تحویل گرفته شدن بین همکاراش و مردم میزنه وگرنه کیه که به وضع اقتصادی اعتراضی نداشته باشه منتها فرخ نژاد و امثالش اصلا دغدغه اقتصادی ندارن با این درآمدهای نجومیشون دغدغه مطرح کردن بیشترخودشون بین مردم برای بیشتر پول گرفتن و دارن

      • بدون نام

        بدون نام 11:48 که از جو سینمای ایران حرف می زنی گیرم که حرف هایت درست باشه سینما یه تجارت آزاد هست یعنی کارگردان ها بازیگرانی را انتخاب می کنند که به هر دلیل مورد اقبال عمومی هستند ( چه برای هنرشون چه برای حرف هاشون ) اگه مورد اقبال مردم نباشند انخاب نمی شوند و این نشان میده که جهت گیر ی افکار مردم به چه سمتی هست مردم از کسی که خوششان نیاید نمی روند فیلم شو ببنیدن مثه پایان نامه مثه قلاده طلا حالا هر جقدر هم ازش حمایت بشه مانندبه وقت شام که با اون همه تبلیغات ششمین فیلم پرفروش امسال بود ! پس اگه فرخ نژاد اینطوری معروف میشه و پول در میاره به خاطر اینه که مردم اینطوری دوست دارند پس شما هم به رای اکثریت احترام بذار

      • بدون نام

        اتفاقا خیلی هم کمک میکنه توی سینما کار میکنه نه تلویزیون،پس هر چه مخالف تر عزیزتر

    • ظفر

      الان دلار شده پونزده
      یه کم انصاف هم خوب چیزیه
      حساب کتابتون رو با دلار چهارتومنی محاسبه کنین بعد طرف رو بکوبین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متن رو کامل خوندی؟؟
        توی خود آمریکا هم که درآمدشون با دلاره این مبلغ خیلی حساب میشه
        برای یه زندگه شاهانه!

      • بدون نام

        دلار ۴۰۰۰ تومنم که باشه ۱۰۰۰۰ دلار میشه ماهی ۴۰ میلیون اوخیه طفل معصوم با دلار۴۰۰۰ تومنی با حقوق کم بازیگری ماهی ۴۰ میلیون میفرستاد آمریکا هزار رحمت به فوتبالیستها

    • محمدرضا بختیار

      افکار آلترناتیوی بیداد می کند مگر کسی قرار هست عملا به شما خطاب کند ساکت شو وقتی این همه شانتاژ خبری می بینید و در قبال توضیح مسائل از سوی مسئولین با واژه صلاح ندیدن با امنیت داخلی روبرو می شوید و کوچکترین انتقاد عملی و گفتاری برابر می شود با محاکمه یعنی خفگی!!!!مابقی موارد شخصی هستش اگر شما چنین‌مواردی را انتخاب و معیار برای از مردم بودن و دلسوز بودن قرار دهید پس یکی از مسئولین هم از دل مردم و دلسوز نیستند!!!

      پاسخ ها

      • ایران

        کاربر محمدرضا بختیار . توهین از این بالاتر که یک سلبریتی بیسواد بیاد بگه اگه پول پسرم کم بشه من میخوام هشتاد میلیون ایرانی نباشند،؟؟؟
        واقعا کدوم حرف این بیسواد بی ادب وبی نزاکت بدرد ملت خورده که برخی شما ها این همه از اون حمایت میکنید ؟؟
        حتما باید فحش ناموسی به ملت بده تا یکی صداش دربیاید.؟؟؟!!!
        شهدای مدافع حرم با یک یا دو یا سه بچه ی خردسال رفتند تا آرامش برای این ۸۰ میلیون ایرانی باشه اونوقت این بیسواد در کمال وقاحت و بی شرمی بزرگترین توهین را به ملت میکنه و یکی هم صداش درنمی آد

    • محمد

      من مگه چی گفتم که نظرم کلا از چرخه خارج شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هیچی بدل نگیر تو عزیز دلمی ناراحت نباش باشه؟

    • بدون نام

      منفی های کامنتها رو درک نمیکنم. یعنی همتون مثل این 150 میلیونی مرفه دردمندید؟!

    • بدون نام

      اينم دم دراورده تو رو ديگه كجاي دلمون بذاريم

    • سعیده

      هرماه کلی پول از کشور خارج میشه. چون ایشان در کشور برای خانواده اش احساس امنیت نمیکنه. امثال ایشان کم نیستند و انوقت ادعاهاشون گوش فلک رو کر کرده واقعا جای تاسف داره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه عده ساده هم حرف هاشون رو سر لوحه زندگی قرار میدن!

    • بدون نام

      بابا یارو هنرپیشه است تو کشورهای دیگه صدبرابر درامد دارن علیزاده چکاره است؟تازه کم هم میگیره با این همه هنر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این همه هنر؟؟؟زرشششک

      • بدون نام

        چطوره خونه و زندگی خودتو بفروش و پولشو بده بهش. چون فقط شما خیلی هنر ازش دیدی. بقیه مردم که هنری از ایشون ندیدن.اگه این هنرمنده هنرمندا چی هستن؟

      • بدون نام

        این همه هنر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        هنر رو تو لودگی میبینی؟؟!!

      • بدون نام

        هنرمنده پول در میاره میخواد خرج کنه چکارش دارید این بدبخت و آخه یه روز به گلزار گیر میدید یه روز به علی خانی یه روز مهران مدیری حالا هم این بیچاره علی داییم راستی یادم رفت بگم

    • مهمان

      بیا یک سال هم که شده این ده هزار دلارو بده به مدارس اون شهری که در سیستان بلوچستان فقط در کنکور امسال ده پانزده قبولی پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی داشته شاید نتیجه اش از درس خوندن آقا پسرتون که توی بهترین مدرسه تهرون در نیاورون هم درس نمیخونده برای آخرتت یه کاری بکنه!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو اگه بابات خرجت رو نده و تو فلاکت باشی یکی بیاد بهش بگه بچه آوردی نسبت بهش وظیفه داری درسته بهش بگن توکه وضعت خوبه خرجش رو بده ! اگه ندی معلوم میشه دلسوزی الکی می کنی ؟! اونی که تو سیستان و بلوچستان زندگی می کنه یه ایرانیه مثه همه ایرانی ها حق داره به همون اندازه کسی که تو تهران زندگی می کنه و میلیاردها در سال هزینه محل زندگی اش میشه ولی در سیستان و بلوچستان نمیشه ! چرا چون اونایی که پول قسمت می کنن تو تهران زندگی می کنم نه سیستان بلوچستان الان من که به این قضیه معترضان باید برم سیستان بلوچستان زندگی کنم ؟!

    • بدون نام

      نگه همچی خوبه ولی نگه ماخوبیم ودوستدار ایران و مردمش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودت فهمیدی چی گفتی؟!

    • پرهام

      یکی نیست به این آقا بگه اگه این کشور خوبه و دوستش داری چرا خانواده ت رو فرستادی کشوردیگه؟ اگه کشور ما بده ،پس چرا خودت موندی؟
      مگه غیر اینه که موندی تو این کشور فقط برا پول درآوردن! اگه فردا روز به هردلیل ممنوع الکاربشی یا سینماگرها باهات قراردادنبندن، بازم حاضری تو ایران بمونی؟
      بس کن آقای به اصطلاح بازیگر. بیشترازاین به شعور هموطنانت توهین نکن. امثال تو هیچ تعصبی به این کشور و مردمش ندارین و ایران رو فقط وفقط بخاطر پول در آوردن و درامد بیشتر میخواهین و باکوچکترین تهدیدی خیلی شیک ومجلسی میزنین به چاک و به ریش این مردم ساده دل میخندین.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برفرض که همه حرف های شما درست باشه ! چرا یه آدم باید حرف های بزنه که اونو به ممنوع آبکاری و به قول شما قطع درآمد نزدیک کنه ؟! اگه ایران را فقط برای پول در آوردن می خواد خوب دهنشو ببندند کسی هم باهاش کار ندارن

      • اندیشه‌ی خوب

        بهترین را گفتی

      • بدون نام

        آره دیگه, واقعا فقط تو ایرانه که با این سطح از سواد و شعور و استعداد اگه متصل باشی میتونی چنننننین پولهایی دربیاری, بعد نخبه های واقعی تو هر شاخه ای ول معطلن

      • پرهام

        جناب ۱۰.۲۱
        جوابش خیلی ساده ست بخدا

        باخودت فکرکن چرا تا الان خبری از آقای فرخ نژادنبود؟ خب وقتی علیزاده داره بهش انتقادمیکنه و بامدرک رسواش میکنه ، فرخ نژادهم مجبوره بحرف بیاد و برا خودش آبرو بخره. اگه علیزاده بهش کاری نداشت بنظرت اصلا فرخ نژادمجبورمیشد چقدر ماهانه به آمریکا میفرسته و خانواده ش کجان؟ اگه جوابی نده که همه فکرمیکنن حق با علیزاده ست و فرخ نژاد مجبورشده جواب بده و مظلوم نمایی کنه. چرا پارسال و سالهای پیش فرخ نزاد از درآمدو خانواده ش حرفی نمیزد؟

    • m

      دررررود به آقای فرخ نژاد . پول زحمتشو میخوره مثل خیلیاپول اختلاس نمیخوره که . وچون حرف دل مردمومیزنه به بعضیا خوش نمیاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه هنری ه ک انقدر در امد داره؟ چرا یه نابغه تو ایران در نهایت استخدام جایی میشه و خیلی هم بهش حقوق بدن 5 میلیون ه ؟ تا از کسی هم انتقاد میشه سریع صحبت اختلاسگرا رو میکشیم وسط تا اصل موضوع و نبینیم . کار هیچ کدوم مورد تایید نیست و درامد هیچ کدوم درست نیست
        اگر این کشور بده خوب چرا پول در اوردن توش خوبه؟ مگر چقدر پول در میارید که 150 میلیون میفرستید ارج از ایران؟ تو همه چی باید یه انصافی باشه دیگه
        باشه من کارمند ماهی دو تومن بپیرم توام ماهی ده تومن بگیر
        نه اینکه انقدر اختلاف باشه بعد بشینیم از درد ملت بگیم

      • بدون نام

        شما حسابدارشی؟؟؟

    • غزل .د

      چرا اینقدر سطحی به همه چی نگاه میکنین؟چرا اینقدر از پولدارها بدمون میاد؟
      به جز اینه که حسودیمون میشه؟اگه هرچند هزار دلار هم میفرسته واسه خانوادش از پول و درامد خودش میفرسته
      جیب منو و شما رو که نمیزنه.زحمت کشیده به اینجا رسیده.نون هنر و بازوشو داره میخوره.ماهم اگه بلدیم اگه میتونیم بسم الله....
      به جای محکوم کردن یه بازیگر کاربلد و استاد که لحظه های قشنگی رو با بازی تو فیلماش برامون ساخته بهتره کسایی رو مواخذه کنیم که نه تنها جیب مردم بلکه خون مردم رو خالی کردن..به فکر اون هزار هزار میلیاردهایی باشید که دقیقا از سفره من و شما بردن و خوردن و هیشکی به روی خودش نیاورد...
      التماس تفکر!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخی، بمیری واسه خاوری ایشالا

      • بدون نام

        بله میشه پولدار بود ولی زر زیادی نزد

    • بدون نام

      این هنرمندها توی زمینه کاری خودشون چه شاهکاری درست کردن که توی هر زمینه اظهار فضل میکنن؟؟
      ...

    • بدون نام

      چرا تعجب کردید ؟ نکنه آه و ناله و ننه من غریبم و ادعای داشتن زندگی و حقوق در سطح مردم بازیگران و که تو تلویزیون میگفتن باور کرده بودید فرخ نژاد لو رفت خیلی از بازیگران مثل فوتبالیستها اقامت کشورهای دیگه رو دارن که اگه یه وقت اینجا جنگ شد مثل سوریه برن حالا از سمیرا سیاح و شهاب حسینی که مهاجرت کردن آمریکا بگیرید تا خیلی از همین بازیگرانی که میان تو تلویزیون مظلوم نمایی میکنن وای مامانم اینا زندگیشون در سطح مردمه تازه بازیگران بابت حقوقشون مالیاتم نمیدن مثل مردم عادی خودشون خود اظهاری میکنن خدا میدونه تو مالیات دادنم همینطوری مظلوم نمایی میکنن یا نه مردم کلاه خودتون و بچسبید سیاستمدارا فوتبالیستها از همه بدتر بازیگرا که رقم دستمزد بازیگران درجه ۳ و در پیتیشون چند سال پیش قبل از اینکه دلار به ۴۰۰۰ برسه دویصد سیصد میلیون بود الان دیگه خدا میدونه چقدر میگیرن

    • لاکی لوچیانو

      به نظر من که کار خوبی کرده ، به فکر خانوادش بوده حسادت نکنید شما هم اگه میتونستید میرفتید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حسادت نمیکنیم میگیم دو رو نباشه دروغ نگه همین

      • بدون نام

        تو زر نزنی نمیگن لالی

    • رضا

      علی علیزاده عزیز وبزرگوارم دقیقا این آقایون سلبریتی ها هرچی دارنند از این ۴۰سال هستش باید ممنوع تصویر بشن اینا زیادی پولدارشدن هار شدن اینا باید برنند گمشن‌همون آمریکا دنبال کثافتکاربهای خودشون ...از مردم پول گرفتن برای زلزله زدهاا اماتوجیبش گذاشتن دادن بدهیاشون

    • بدون نام

      نکته ش اینجا بود هر خانوار آمریکایی سالی حداقل پنجاه هزار دلار درآمد داره یعنی سالی نزدیک هفتصد میلیون! کیهان اینو از دستش دررفت!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یک مقایشه در مورد سخت کوشی وساعت های خواب دو کشور هم داشته باشی بد نیس

      • بدون نام

        اولا اونجا هزینه ها هم به تناسب بالاست، دوما کار کردن اونها کجا و کار کردن ایرانی ها کجا

    • بدون نام

      دروغ گفته. ایران بهترین کشور دنیاست. توش آزادی، امنیت، رفاه، کار، خدمات، آزادی بیان، خدمت مسئولین بی توقع، تکنولوژی ، همه چیز حرف اول تو دنیا میزنه. واین این همه کشورها که با ایران مشکل دارند از روی حسادته. که چرا یه کشور تا این حد میتونه خوب باشه و مردمش در رفاه!

    • کرمانشاه

      ایران اینجوری دیگه !. چیز جدیدی نیست .

    • بدون نام

      دیدین علیزاده درست میگفت

    • بدون نام

      چه ربطی داره چون پولداره دغدغه نباید داشته باشه؟ چون ما شکممون سیره و شبها شام داریم که بخوریم ناراحت هموطنا مون تو اهواز و سیستان نیستیم؟ من خودم یه عکس دیدم از یه بچه تو سیستان تا چند روز کارمفقطگریه بود. اما کاری از دستم بر نمی آد. هر جا باشی و هر چقدم تو رفاه باشی باز انسانی و از غم دیگران ناراحت می شی. تو رو خدا دست از رواج این تفکر بردارید که انسان پولدار قلب و عاطفه نداره. این موضوع فقط در قبال کسی صدق می کنه که کاری می تونه انجام بده.. مثل مسئولین .. مثل همین کیهان که میلیاردها بودجه داره..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو که راست میگی! !!

      • بدون نام

        راست می گم. یعنی شما وقتی شکمت سیره یه بچه گرسنه ببینی دلت نمی سوزه؟؟ اگه نه واقعا خدا بهت کمک کنه.

      • بدون نام

        چه زبون درازیی حالا هم که معلوم شد علیزاده راست میگفته ی چی دارین بگین باریکلا به زبونتون

    • بدون نام

      ماهی ده هزار دلارررررررررررررررررررررررررر
      چیکارمیکنن دقیقا؟؟؟؟

    • بدون نام

      کارمیکنه و پول در میاره،دوست داشته تابعیت یه کشور دیگه رو داشته باشه،پول مردم و نخورده،زحمت کشیده تا آینده خودش و خانوادش و بسازه،توان مالیش نداشته و بچه اش و میفرستاده بهترین مدرسه،به بقیه چه ربطی داره،ناراحتی ایشون وهمه ی مردم اینه که چرا باید تو یه کشور دیگه برای خانواده هامون دنبال رفاه باشیم،که حق هم داره

    • مهدی قربانی

      عزیز من این برنامه برترین ها رو نصب نکردم که خبر خاله زنکی کیهان و فارس رو بخونم ..توجه کردی که اکثر خبرهات از این دو هستش
      از خیر این برنامه گذشتم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قربانی برو اخبار خاله زنکی من و تو رو ببین برات خوبه

    • بدون نام

      یکی حرف درست وحسابی نزده که بدونم چه خبره؟ اینکه کیهان و علیزاده از صد و پنجاه میلیون حقوق حالا نشستن حساب کردند قیمت دالار را !!! احتمالا افشاگری که از حسابهای کلان در امریکا خبر دادشته و شش ماه پیش اگر حساب میکرد معادله فرق کرده بود ؟!فرخ نژاد برای تهیه ده هزار دلار قطعا باید از چند سال پیش در بین بازار بوده و خبر داشته وعجیب نیست ؛ منتها اینکه یک هفته هست طبل صدو پنجاه میلیونی حقوق و این ....حرفا !!! بنظر میاد ده هزار دلار تغییری نکرده ولی حساب به نرخ ارز بعد از گران شدن یکم عجیب و تامل برانگیزه برام !!!که اگه دلار شش هزار تومن بود هم مینونسنن و میدونستند که ده هزار میشود کمتر از نصف صدو پنجاه!! از خزانه و دزدی که نکرده، دنبال تهیه ده هزار دلاری هست که شش ماه پیش با کمتر از نصف قیمت فعلی بود .حالا اینهمه تهمت و ادرس غلط دادن برای تائید علیژاده و محکوم کردن یکی دیگه ......با جنگ رسانه یی بقول خودشون سردر نیاوردم ! اگر میتونید و دلسوز هستید کاری کنید پایین بکشه دلار نه دعوای زرگری به سبک کیهان که منسوخ شده هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودتم فهمیدی چی گفتی کاربر 15؛25؟

    • بدون نام

      دم برترینها گرم

    • بدون نام

      یک بازیگر مشتی اونقدر جوونمرد بوده که به جای اینکه خود را به بی خیالی بزند. دارد در کنار برای حق و حقوق مردم می جنگد! آن وقت شما چه خورده ای به او می گیرید

    • محمود

      خداوکیلی یسری(حمید فرخ نژاد)مرد واقعین در عوض یسری از سلبا و خبرگذاری ها واقعا پستن به معنی واقعی کلمه

    • یاسر جباری

      ده هزار دلار میفرسته واسه زن و بچش ماهانه!!!!حتما خودشم اینجا ماهی پنج هزار تا خرج میکنه از کجا میارن این پولا رو؟؟؟؟دولیبریتی های بیسواد

    • بدون نام

      مقایسه فرخ نژاد و کیهان;
      معروفیت فرخ نژاد به خاطر مردمی بودنشه و شما کیهانی ها بخاطر اینکه قدرت دست شماست و اون به خوبی معروفه شما به...
      اون دو تابعیتی شما چند تابعیتی
      معلوم نیست ایرانی هستین خدای نکرده یا سوری یا لبنانی شاید هم عراقی به تازگی یمنی بودنتون هم رو شده
      اون با کار 10 هزار دلار در میاره شما با رانت بودجتون رو میدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیهان که ضد مردمیه فکر میکنی فرخ نژاد مردمیه ؟ فرخ نژاد وقتی تو فیلم مصاحبه اش میگه ۸۰ میلیون ایرانی میخوام نباشه خم به چشم بچه ام بیاد کسیکه ۸۰ میلیون و حاضره برای خم چشم بچه اش فدا کنه دیگه اگه وزیر میشد چی میشد فرخ نژاد خودش لنگه همونایی که ازشون انتقاد میکنه کسی از کیهان دفاع نمیکنه مگه یه عده خاص اما تعجبم از شماست که چطور از این آدم دو دره باز حمایت میکنید کسی که ۸۰ میلیون ایرانی و میخواد نباشن بخاطر یه دونه بچه اش جنگ بشه چی میکنه بعدا غلط میکنه که میاد ژست مردمی بودن میگیره و طرفداری از مردم و میگیره
        یک با شرف پسرش و فدای ۸۰ میلیون میکنه و یک بی ...۸۰ میلیون و فدای پسرش فرخ نژاد لطف کنه دیگه فیلم جنگی بازی نکنه خنده داره وقتی شیلا خدادادی که بچه اش و آمریکا به دنیا آورده تا پسرش بتونه از زیر سربازی و ...در بره اگه جنگ شد یا مهناز افشاری که بچه اش و آلمان به دنیا اورد یا فرخ نژادی که حاضره ۸۰ میلیون و فدای بچه اش کنه دم از وطن دوستی میزنن من اصلا با پولشون کار ندارم آدمای پولدار باشرفی رو میشناسم که از اینا بهترن خدا پدر علی دایی رو بیامرزه که با اونهمه پول که میتونست بچه اش و المان و آمریکا و ...به دنیا بیاره همینجا به دنیا آورد و اینهمه هم دستش به خیره انقدرم مثل اینا دم از مردم نمیزنه دیگه کارد که به استخونش رسید و حسابش و مسدود کردن صداش دراوند نه مثل این بازیگران بی هنره همیشه طلبکار که حاصر نیستن خار تو دست خودشون و بچه هاشون بره از مردم مایه میذارن و ادعای حمایت از مردمم دارن

      • بدون نام

        ببخشید اصلاح میکنم گفت خم به ابروی بچه ام نه چشم ۸۰ میلیون فدای خم ابروی چشم پسر فرخ نژاد !

    • بدون نام

      یاد روزههای اول بازیش افتادم که چقدر دهاتی بود حالا برا ما آدم شده

    • حنا

      یکی حرف درست وحسابی نزده که بدونم چه خبره؟ اینکه کیهان و علیزاده از صد و پنجاه میلیون حقوق حالا ن...جناب بدون نام اگه حوصله حرف حساب رو نداری دو طرف این پیج رو نگاه کن پر از تبلیغات زناشوییه که خرسندت میکنه اونارو پیگیری کن...باشه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون تبلیعات به درد تو میخوره

    • بدون نام

      بسیاری از مسئولین این مملکت که باید تمام هم و غمشون مشکلات مردم باشه دو تابعیتی هستن و خانوده هاشون ایران نیستن..چه انتظاری از یه هنرپیشه دارید

    • مری

      راست میگه ما مردم هرچه به سرمون بیتد حقمونه وقتی هیچکس از قراردادهای فیلمها که اکثرا بدون پرداخت مالیات به بازیگرها داده میشه اطلاع نداره بعد هم مردم بذای دیدن هر شرووری به گیشه ها هجوم میارن یا اگر یکی ازاین ازما بهترون را ببینن برای عکس انداختن باهاشون سر ودست میشکنن حالا هم بتید هشتاد میلیون ایرانی فدای اخم پسر اقای فلانی بشه واقعا که

    • بدون نام

      درتازه ترین صحبتهاش گفته میخوام هشتادمیلیون ایرانی نباشه اگه خم به ابروی پسرم بیاد.یعنی متاسفم واسه خودمون که ازامثال این مردک حمایت کردیم باطناب این مردک به چاه رفتیم ورای دادیم.حالم ازش بهم میخوره برترینها سانسورنکن وجدانن

    • بدون نام

      مگر کسیکه دراروپاوآمریکازندگی می‌کند نمی‌تواندازحق مردم دفاع کند! اتفاقاانسانی که خودزندگی راحتی دارد ولی نسبت به جامعه محروم خود بی تفاوت نیست، یک انسان واقعیست، ولی اگرخوددرقصرزندگی می‌کند و مردم را به خوردن نان خشک ویا یک وعده غذا در روزیاخوردن اشکنه توصیه کند فریبکار وحیله گراست..

    • بدون نام

      عجب سناریوی خوبی چیدن با کمک هنربند مزدور علیزاده برای خراب کردن افرادی که حرف میزنن اینجا یا باید خفه بشی یا تعریف و تمجید کنی انتقاد گناه کبیره است،التماس تفکر

    • بدون نام

      تابعیت یک کشور مثل آمریکا یکی از شرایطش اینه که باید قسم یاد کنی و کتبا تعهد بدی که منافع حداکثر کشور مطبوع را تامین کنی و مدام باید این را به مسئولین کشوری که به آن مهاجرت کردی ثابت کنی.حالا تصور کنید از ایران بخوای تابع آمریکا بشی! حتما باید تعهدات بخصوصی بدی!do you anderstandهموطن؟!

    • عباس

      چقدر یک انسان میتونه نمک نشناس باشه.اگه امروز نام ونشانی داری از برکت وجود این هشتاد میلیونه که براتون مهم نیستن.

    • بهروز

      اگر واقعا در این کشور زندگی نمی کند ودرد مردم را لمس نمی کند چه مصاحبه ای با اودارید بقول خودش پسرش اینجا رو خوب ندونست و حسی با مردم وبچه های ما نداشت,در اخر باید به فرخ نژاد برای هیچ فیلمی از او دعوت شود چون ایران را کرده محل پول دراوردن برا لاکچری زن وفرزندش وبه ریش ایرانیا میخنده,تحریم بهترین گزینه می باشد تا بفهمد کی بود چی شد ودنبال چه چیزی در هنر ایران میگرده اخه مگه چه کرده که ماهی بیش از نیم ملیاردپول از کشور به کشورمتخاصم با کشور ما واریز میکنه

    • بهروز

      من خودم ایرانی عرب زبان هستم ونباید در برابر حرف های فرخ نژاد ایرادی وارد کنم ولی وقتی از کشور حرفی به میان بیاد که دشمنان شاد شوند دیگه هم زبانی فراموش میشه منظورم اگه غیبت نشه باید گفت توعقده اشرافی گری را به رخ چه کسی میکشی

    • سام

      داره رک و پوست کنده میگه چقدر درآمد داره، اونم از کار بازیگری، ببینم چندتا از آقایون پر ادعا حاضرن اینکار رو انجام بدن، اونایی که دستشون تو جیب ملته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج